SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh! De luchtmacht dacht dat de demonstranten al gewonnen hadden! Feestje!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
En twee weken geleden joegen de straaljagers nog met naverbranders vlak over de menigte voor pure machtsvertoon.
Ja, nu durven ze wel hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
Nederland en Europa willen Egypte helpen: http://bit.ly/iaFEo9
Tuurlijk.
30 jaar te laat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
Tuurlijk.
Via giro 555?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
Tuurlijk.
Opzich begrijpelijk, maar het moet wel van twee kanten komen. De hulp moet wel 'gewenst' zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
Tuurlijk.
Nou dat nog net niet, maar heel goed van die mensen dat ze zoiets belangrijks met zn allen eensgezind bewerkstelligd hebben. History in the making.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
EINDELIJK kan wel janken voor de mensen in Egypte!!!!!
Totaal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
Tuurlijk.
Gelijk weer de nieuwe bestuurders omkopen, bahquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef wdn het volgende:
VN staat ook klaar met geld, mankracht en goederen.
Is dat nodig? Lijkt me toch niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef wdn het volgende:
Net zoals ze al vele jaar doen dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef wdn het volgende:
Eens. Dit is ontstaan vanuit facebook, met ondersteuning van twitter en andere sociale media.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
\ik gloof niet in een tweede Iran.
Ik denk dat ze te veel denken in de VS en het Westen dat die mensen niet geevolueerd zijn in meer dan 30 jaar...
Denk het ook, dit is het einde van de Koude Oorlog tegen Islam.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Dit is ontstaan vanuit facebook, met ondersteuning van twitter en andere sociale media.
Allemaal westerse producten/diensten.
Egypte gaat nu op weg naar een westerse democratie.
Hadden meerdere ook al op Twitter gezet... de afgelopen 30 jaar is de bevolking niet geholpen, dus hoeven ze nu ook geen hulp, nu zij het vuile werk hebben verzet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef yavanna het volgende:
Denk dat de nieuwe mensen helemaal niet zitten te wachten op VS 'hulp', Het gewone volk iig niet. De VS heefgt al genoeg 'geholpen' immers.
Laten we nou wel realistisch blijven. Het is een land waar geen kennis is van hoe je democratische instituties opbouwt, hoe je verkiezingen organiseert, hoe een democratisch medialandschap eruit ziet. Het is niet dat ze door het westen aan het handje genomen moeten worden, maar doe het niet te makkelijk af als bemoeienis of een poging invloed te krijgen. In het westen is die kennis veel sterker aanwezig en ik denk dat het goed is als daar gebruik van wordt gemaakt om deze transitie tot een succes te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef yavanna het volgende:
Denk dat de nieuwe mensen helemaal niet zitten te wachten op VS 'hulp', Het gewone volk iig niet. De VS heefgt al genoeg 'geholpen' immers.
11022011.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
11/02/2011 SYMMETRY! #JAN25
20 seconds ago
Ik zie het! Prachtig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hai!
Ja, nog steeds! En ze vieren nog steeds feest daar in Egypte
quote:We just handed out beer to everyone in the street. Revolution korba is toasting mubarak's departure#jan25
quote:. Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
11/02/2011 SYMMETRY! #JAN25
20 seconds ago
goh ze hebben em ook eindelijk door ....quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef bastibro het volgende:
Vrijheid blijheid ja.
De parenclubs schieten daar strax de grond uit
Ik zie het nu ook pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
goh ze hebben em ook eindelijk door ....
Dat deden wij ook toen Nederland een keer had gewonnen tijdens het WK. Alles is relatief, zie je maar weer. Maar bier is absoluutquote:
Ligt er aan welk bier...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat deden wij ook toen Nederland een keer had gewonnen tijdens het WK. Alles is relatief, zie je maar weer. Maar bier is absoluut
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou het jou wat kunnen schelen als je net 18 dagen hebt staan demonstreren?
hahah die's goed jah !!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:30 schreef Muridae het volgende:
http://www.ismubarakstillpresident.com/
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:30 schreef Muridae het volgende:
http://www.ismubarakstillpresident.com/
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef deleriouz het volgende:
In Jemen zijn mensen de straat op gegaan om het vertrek van Mubarak te vieren. De politie heeft het vuur geopend, meerdere doden gevallen... (via @JaneNovak_Yemen)
Jawel he..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah die's goed jah !!
waat ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef deleriouz het volgende:
In Jemen zijn mensen de straat op gegaan om het vertrek van Mubarak te vieren. De politie heeft het vuur geopend, meerdere doden gevallen... (via @JaneNovak_Yemen)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef deleriouz het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=155615quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je aan de Heineken zit
't Punt is natuurlijk dat in een "moslimland" alcohol wordt uitgedeeld. Als de MB, of eigenlijk de fundamentalisten, werkelijk zo'n invloed zouden hebben zou dat natuurlijk ondenkbaar zijn. Ik hoop echt dat het land zich ontwikkelt tot een democratisch, verlicht islamitisch land, vergelijkbaar bv. met Spanje of Ierland, waar de kerk ook veel invloed heeft maar de vrijheid van de bevolking in het dagelijks leven nauwelijks aantast. (Ik wilde eigenlijk Italie typen maar da's toch een minder voorbeeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat deden wij ook toen Nederland een keer had gewonnen tijdens het WK. Alles is relatief, zie je maar weer. Maar bier is absoluut
Italie mag een voorbeeld nemen aan Egypte...die Berlusconi lijkt op een broer van Moebie...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Punt is natuurlijk dat in een "moslimland" alcohol wordt uitgedeeld. Als de MB, of eigenlijk de fundamentalisten, werkelijk zo'n invloed zouden hebben zou dat natuurlijk ondenkbaar zijn. Ik hoop echt dat het land zich ontwikkelt tot een democratisch, verlicht islamitisch land, vergelijkbaar bv. met Spanje of Ierland, waar de kerk ook veel invloed heeft. (Ik wilde eigenlijk Italie typen maar da's toch een minder voorbeeld)
Wtf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef deleriouz het volgende:
quote:weddady weddady
ALERT: #YEMEN POLICE OPENS FIRE ON CIVILIANS CELEBRATING MUNARAK'S DEPARTURE!! #jan25 #Sidibouzid
quote:JaneNovak_Yemen Jane Novak
#Aden #Yemen #Protesters surrounded, live fire NOW Hyasaad in Khormaksar, one dead, PLS RT!! #Feb11
quote:HarunAlAmriki Harun al-Amriki
by JaneNovak_Yemen
Yemen police open fire on demonstrators in Aden, Kohrmakser http://bit.ly/hYaPy0
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=155615
hoezewiewutt??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef deleriouz het volgende:
Damn,quote:
Jemen is next.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef deleriouz het volgende:
Klopt helemaal. En daarom is het zaak nu rustig te gaan werken aan het opbouwen van die noodzakelijke democratische instituties. Dat is de grote paradox waar ze nu voor staan. Iedereen wil democratie en verkiezingen, maar dat gaat niet van de ene op de andere dag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Punt is natuurlijk dat in een "moslimland" alcohol wordt uitgedeeld. Als de MB, of eigenlijk de fundamentalisten, werkelijk zo'n invloed zouden hebben zou dat natuurlijk ondenkbaar zijn. Ik hoop echt dat het land zich ontwikkelt tot een democratisch, verlicht islamitisch land, vergelijkbaar bv. met Spanje of Ierland, waar de kerk ook veel invloed heeft maar de vrijheid van de bevolking in het dagelijks leven nauwelijks aantast. (Ik wilde eigenlijk Italie typen maar da's toch een minder voorbeeld)
quote:Elazul Elazul
Yemen is revoltingTime to prepare an information package to help them
#Jan25 Jan25
wowquote:
Een prachtige foto. En wat een mensen zeg.... Oh..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Fireworks were set off over Tahrir Square in Cairo
Geweldige companionfoto bij deze:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:39 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Fireworks were set off over Tahrir Square in Cairo
Sjonge jonge, wat was dat spannend. Ik had even een tussenuurtje en toen ben ik naar de mediatheek gegaan om daar AJE en op FOK! te kunnen. En toen zag ik ineens kamelen en paarden. Ik schrok toen echt hee. Toen echt heel erg in spanning gezeten. En wat voelde ik me kwaad en boos van binnen toen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geweldige companionfoto bij deze:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP14858652groot.jpg
Ik heb trouwens nu zo'n 40 foto's opgeslagen als desktopachtergrond. Bij sommige zit je meteen weer aan de spanning terug te denken, hoe ze stand hielden en de pro's terugdrongen naar de brug. De tankcommandant op het plein in Alex...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nu zo'n 40 foto's opgeslagen als desktopachtergrond. Bij sommige zit je meteen weer aan de spanning terug te denken, hoe ze stand hielden en de pro's terugdrongen naar de brug. De tankcommandant op het plein in Alex...
Kunnen ze in Nederland nog wat van leren op 1 januari.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef shomila het volgende:
ZiadM Ziad
i will go at night RT: @AboulEinein Tomorrow we'll go back to #Tahrir square, but this time to clean it. Spread & join us.#Jan25 #Egypt
2 minutes ago
"Je was er niet bij".quote:
en het stenen/molotovs gooien waarbij de frontlinie eerst steeds meer richting het plein kwam en thugs vanuit de gebouwen gooiden. Was toen echt pissed en bang dat ze het plein op zoudden stormen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Sjonge jonge, wat was dat spannend. Ik had even een tussenuurtje en toen ben ik naar de mediatheek gegaan om daar AJE en op FOK! te kunnen. En toen zag ik ineens kamelen en paarden. Ik schrok toen echt hee. Toen echt heel erg in spanning gezeten. En wat voelde ik me kwaad en boos van binnen toen...
Inderdaad:quote:
Bedankt!quote:
Inderdaad, dat was echt spannend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
en het stenen/molotovs gooien waarbij de frontlinie eerst steeds meer richting het plein kwam en thugs vanuit de gebouwen gooiden. Was toen echt pissed en bang dat ze het plein op zoudden stormen.
Duizenden in Jemen eisen vertrek presidentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Damn,
Iemand meer info?
journalisten die daar zitten?
livestreams etc. etc. ?
Ik ben er namelijk van overtuigd dat de revolutie in Egypte zo goed is verlopen mede dankzij alle liveverslagen, en het feit dat de hele wereld kon volgen wat er gebeurde.
Jep.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef shomila het volgende:
Was dit al langs gekomen ?
[ link | afbeelding ]
Overigens ook opvallend hoor. Een paar jaar geleden was dat nooit gebeurd volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef shomila het volgende:
Was dit al langs gekomen ?
[ link | afbeelding ]
gaan we daar dalijk mee verderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duizenden in Jemen eisen vertrek president
Ook bij mij, ik kon mn ogen echt niet geloven toen, hoe vreselijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dit zijn beelden die echt op mijn netvlies zijn gebrand.
Ik zelfs in deel 3, best hard gegaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deel 179... poe poe..
Kan me nog herinneren dat ik in deeltje 13 zat..
Waarom? Ze hebben die gasten toch te pakken gekregen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op die foto dat gebouw op de achtergrond helemaal uitgefikt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hij trots is op het volk van Egypte...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj thnx!
ik ben benieuwd wat ie gaat zeggen
Eerste deel zelfs hier...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zelfs in deel 3, best hard gegaan!
Nederland, 1581quote:Het is aan ieder bekend dat een vorst, als dienaar van God, geacht wordt zijn onderdanen te beschermen tegen alle onrecht, overlast en geweld, zoals een herder zijn schapen beschermt.
De onderdanen zijn niet door God geschapen om de vorst in alles wat hij beveelt onderdanig te zijn en hem als slaven te dienen. De vorst regeert bij de gratie van zijn onderdanen en moet met recht en reden over hen regeren, hen beschermen en liefhebben zoals een vader zijn kinderen liefheeft en zoals een herder met hart en ziel zijn schapen beschermt.
Als een vorst zijn plichten niet nakomt, maar, in plaats van zijn onderdanen te beschermen, hen probeert te onderdrukken als slaven, dan is hij geen vorst, maar een tiran. In dat geval mogen zijn onderdanen, na beraadslaging in de Staten-Generaal, hem afzweren en een andere leider kiezen.
Jawel. Doen ze altijd indien de rekening niet op naam van de persoon maar op naam van de funtie staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Overigens ook opvallend hoor. Een paar jaar geleden was dat nooit gebeurd volgens mij.
Dat interesseert hem niet joh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef Misstique het volgende:
Als Rutte een goede speechschrijver heeft dan laat hij direct een tekst opstellen met zware referenties aan het Plakkaat van Verlatinghe.
[..]
Nederland, 1581
Ik weet niet op welke naam die rekening staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Doen ze altijd indien de rekening niet op naam van de persoon maar op naam van de funtie staat.
Op euronews kwam die newsroom in beeld. en het is 2100 uur, volgens mij zou hij nu een statement geven.quote:
Oh niet omdat je stoned bent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Vast omdat ik vrolijk ben.
Yes! Dat zeg ik al sinds ik Obama zag lopen na de speech van Mubarakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef -jos- het volgende:
Op AlJazeera wordt nu gespeculeerd dat gisteren al gepland was dat Mubarak zou aftreden. Lijkt me wel logisch.
Naar het vliegtuig? Hij keek niet echt amusedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Yes! Dat zeg ik al sinds ik Obama zag lopen na de speech van Mubarak
idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef -jos- het volgende:
Op AlJazeera wordt nu gespeculeerd dat gisteren al gepland was dat Mubarak zou aftreden. Lijkt me wel logisch.
Toen hij naar marine 1 ging. Hij zag uit als een president die een oorlog ging uitsprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Naar het vliegtuig? Hij keek niet echt amused
Nee, jammer. Zou wel goed zijn als Nederland zich op die manier zou profileren in de wereld.quote:
Ja, jammer dat ik dat stukje gemist heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Toen hij naar marine 1 ging. Hij zag uit als een president die een oorlog ging uitspreken
quote:Guido_normal guidorosso RT @mhegi: Uninstalling dictator COMPLETE - installing now: egypt 2.0: █░░░░░░░░░░░░░░░░░░ #egypt #jan25 #tahrir
Niet met deze lui...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, jammer. Zou wel goed zijn als Nederland zich op die manier zou profileren in de wereld.
Platitudesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
Common humanity, daar gaat het om idd, Obama...
Daar heb je dan ook wel weer wat.quote:
't is me een beetje ontgaan wat hij nu eigenlijk heeft staan zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef -jos- het volgende:
Mooie toespraak, kan niet anders zeggen, met veel gevoel.
sneller dan Mubarakquote:
quote:
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten hequote:
Ik zie het je, zij loopt altijd ver achter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
![]()
FDEgypt FDEgypt
Waiting for Obama to speak later this evening. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
40 seconds ago
Maar dan nog..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
soms gaat er weleens een schoen door de zaal hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"...and in doing so, changed the world."
Dat is waar.
Beetje stoned.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
Meer mensen die in een euforische stemming zijn?![]()
![]()
De hele tijd...heb zelfs een ijsje op net...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Yo!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Jaa dat sowieso maar ik doelde meer op iets anders.. namelijk op doeterniettoe die stonede chick..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Haha, nee man. Gewoon blij dat het, tot nu, zo is afgelopen in Egypte.
Kun je nagaan hoe link die hypnose kast in je woonkamer isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Daar zat ik inderdaad ook nog aan te denken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
En zodra iedereen van het plein af is komt Mubarak terug van vakantie, wordt Suleiman ontslagen wegens verraad en is Mubarak weer president
Zo. Is het nu zeker? Mubarak had gisteren moeten aftreden maar had tot gisteren zo'n plaat voor de kop dat hij echt nog dacht dat het wel goed zou komen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef yavanna het volgende:
BBC: Robert Gates called Tantawi to tell them that US Administration was concerned about the last Mubarak speech
een ijsje? k zit gewoon aan de koffie hier, en straks gaat een bus pringles open....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Axia het volgende:
[..]
De hele tijd...heb zelfs een ijsje op net...
Ik heb 'knabbels' en colaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een ijsje? k zit gewoon aan de koffie hier, en straks gaat een bus pringles open....
vraag me nu wel af hoe veel zullen er nu zijn in heel Egyptequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
dik feesten samen met miljoenen mensen...
Misschien wel iedereen, met wat uitzonderingen van een pluk mensen midden in de woestijn die het nieuws nog niet gehoord hebben...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
vraag me nu wel af hoe veel zullen er nu zijn in heel Egypte
Let's make things better!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef cptmarco het volgende:
"Bahrain's foreign minister Khalid al Khalifa: Egypt takes the Arab world into a new era .. Let's make it a better one"
lijkt mij een goed plan...
je bent niet de enige. Ik heb het moment supreme ook gemist....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Kwam ik er pas om kwart voor 6 achter dat Mubarak afgetreden was. Domper, terwijl ik het al 2,5 week intensief volg.
ik ook....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je bent niet de enige. Ik heb het moment supreme ook gemist....
idem! was onderweg zonder radioquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Kwam ik er pas om kwart voor 6 achter dat Mubarak afgetreden was. Domper, terwijl ik het al 2,5 week intensief volg.
Echter maakt mijn blijheid voor het volk niet minder om...
Egypt is free!
Die was online aan het bankieren, zn rekeningen overhevelen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
ik was dus niet de enige...
Gelukkig kunnen we allen de herhaling kijken bij het NOS
Overigens moet ik wel even zeggen dat ik het zwaar zielig vond dat Mubarak de ballen niet had om zijn aftreding zelf aan te kondigen...
Ik denk het niet, hij wilt wel helpen bij de vorming van een nieuwe regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt nou die elbaradei zeer waarschijnlijk een tijdelijk leider? De macht is nu in handen van het leger, die op de hand van de bevolking is.
http://www.youtube.com/user/Flashbox27?feature=mhum#p/uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
ik was dus niet de enige...
Gelukkig kunnen we allen de herhaling kijken bij het NOS
Overigens moet ik wel even zeggen dat ik het zwaar zielig vond dat Mubarak de ballen niet had om zijn aftreding zelf aan te kondigen...
Nog steeds???? ik denk dat ze die hulp afslaan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij wilt wel helpen bij de vorming van een nieuwe regering.
Ik heb het live gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Echter maakt mijn blijheid voor het volk niet minder om...
Egypt is free!
Stukje naar boven scrollen en dan bij de post van josquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow, vet... Waar kan ik die downloaden?
Ja die wil ik ook wel hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Zo ik ben even door het fototopic gegaan om wat foto's op te slaan
Heeft iemand die satellietfoto van Cairo bij nacht van gisteren nog bij de hand toevallig? Anders zoek ik em wel ff op.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Stukje naar boven scrollen en dan bij de post van jos
Deze?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Zo ik ben even door het fototopic gegaan om wat foto's op te slaan
Heeft iemand die satellietfoto van Cairo bij nacht van gisteren nog bij de hand toevallig? Anders zoek ik em wel ff op.
quote:MANAMA - Koning Hamad bin Isa Al Khalifa van Bahrein heeft vandaag besloten dat elk gezin in het golfstaatje een 'bonus' van 1000 dinar (2000 euro) krijgt. Dat heeft het staatspersbureau vandaag bekendgemaakt. Het regime hoopt zo de angel te halen uit protesten die voor volgende week zijn aangekondigd.
Bahrein viert maandag de tiende verjaardag van zijn grondwet. De sjiitische oppositie wil die gelegenheid aangrijpen om een vuist te maken tegen de soennitische machthebbers. Het is maar de vraag hoe groot de demonstraties zullen worden. Taferelen als in Tunesi en Egypte, waar massale demonstraties hebben geleid tot de val van de regimes van die landen, worden niet verwacht.
Wow, das best wel heel veelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen in Bahrein:
[..]
nee die niet, het was echt een satellietfoto van cairo bij nacht met allemaal lichtjesquote:
Hij had wel genoeg schoenen gezien denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
Too little, too late? Als de bevolking op het punt van protesteren staat is een poging tot omkoping dan niet juist olie op het vuur?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen in Bahrein:
[..]
Die was blij dat het afgelopen was zodat je weer meer aandacht aan haar gaat besteden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
BTW, vanaf 18:00 ongeveer tot nu... Wat heb ik gemist? Was bier halen, eten & filmpje kijken met vrouwlief (die ook blij is dat de revolutie voorbij is)
Alleen het feest, en de toespraak van Obamaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
BTW, vanaf 18:00 ongeveer tot nu... Wat heb ik gemist? Was bier halen, eten & filmpje kijken met vrouwlief (die ook blij is dat de revolutie voorbij is)
Als ik goed tussen de regels door lees word dat de eerste revolutiebabyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
Nog meer mensen met mooie achtergronden?
Toch geen gebrek aan olie daar... letterlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Too little, too late? Als de bevolking op het punt van protesteren staat is een poging tot omkoping dan niet juist olie op het vuur?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Die was blij dat het afgelopen was zodat je weer meer aandacht aan haar gaat besteden.
Nope, zit aan het begin van mijn opleiding... Geen tijd, geld & zin momenteel... & zij wil geen koters werpenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als ik goed tussen de regels door lees word dat de eerste revolutiebaby
En wat zei onze Obie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Alleen het feest, en de toespraak van Obama
quote:SamIDaouD SamI DaouD
#lol Another joke I got via SMS: "Dear Arab people: What happens in Egypt stays in Egypt. Sincerely, Arab dictators"
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.quote:
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Dat bepalen ze nog altijd zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Heb je een linkje? Weinig eten + bier = niet meer zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat bepalen ze nog altijd zelf
dat kan wel zijn, ik vond het een mooie fotoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dit is toch een normaal nachtbeeld van cairo?
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?
Als je een flink eind naar beneden gaat zijn er wel andere....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik die foto de hele tijd?
Mooi, die hebben hun toon dus ook gematigdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.
Begint het nu alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
gpdcairo Zal mij benieuwen waar dit land over twee jaar staat: Turkije of Iran.
wtf...
Kan daar nou geen kogel in?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
wtf...
Hem zal ik niet missen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
Idd dat bepalen ze zelf, maar ik hoop toch dat ze op de zelfde voet doorgaan, want op meer onrust in de regio zit niemand te wachten.(iig ik niet)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat bepalen ze nog altijd zelf
Ik denk Turkije, aangezien langzaam maar zeker Iran ook die kant op gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
Mooi. Kan de nieuwe regering van Egypte die 2 tegen elkaar uitspelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.
inderdaad. ik vind het minstens zo indrukwekkend als die live bombardementen op irak, een aantal jaren terug....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, die hebben hun toon dus ook gematigd
Hoe historisch was dit... Laten we even stoppen & daar over reflecteren... We hebben live op TV een revolutie meegemaakt
Mooi gevangen inderdaad, met dat vuurwerk. Er zitten prachtige bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar komen al die prachtige foto's vandaan? En zijn ze er ook in het groot?
Werkt heel bevrijdend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D's een goede... ff een paar mensen uit mijn twitter lijst flikkeren
Moet je niet bij zo'n standje gaan staan, is hetzelfde als zeuren over jehova's terwijl je ze net zelf hebt binnengelatenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
deze helaas nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar komen al die prachtige foto's vandaan? En zijn ze er ook in het groot?
Ik ook niet, begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd dat bepalen ze zelf, maar ik hoop toch dat ze op de zelfde voet doorgaan, want op meer onrust in de regio zit niemand te wachten.(iig ik niet)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef -jos- het volgende:
@RvLaak
SultanAlQassemi Full video of Obama speech on Mubarak's downfall on C-Span http://cs.pn/fg1oqY (Video. 7:08min) Thanks to @ptica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |