Dat interesseert hem niet joh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef Misstique het volgende:
Als Rutte een goede speechschrijver heeft dan laat hij direct een tekst opstellen met zware referenties aan het Plakkaat van Verlatinghe.
[..]
Nederland, 1581
Ik weet niet op welke naam die rekening staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Doen ze altijd indien de rekening niet op naam van de persoon maar op naam van de funtie staat.
Op euronews kwam die newsroom in beeld. en het is 2100 uur, volgens mij zou hij nu een statement geven.quote:
Oh niet omdat je stoned bent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Vast omdat ik vrolijk ben.
Yes! Dat zeg ik al sinds ik Obama zag lopen na de speech van Mubarakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef -jos- het volgende:
Op AlJazeera wordt nu gespeculeerd dat gisteren al gepland was dat Mubarak zou aftreden. Lijkt me wel logisch.
Naar het vliegtuig? Hij keek niet echt amusedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Yes! Dat zeg ik al sinds ik Obama zag lopen na de speech van Mubarak
idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef -jos- het volgende:
Op AlJazeera wordt nu gespeculeerd dat gisteren al gepland was dat Mubarak zou aftreden. Lijkt me wel logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |