en het stenen/molotovs gooien waarbij de frontlinie eerst steeds meer richting het plein kwam en thugs vanuit de gebouwen gooiden. Was toen echt pissed en bang dat ze het plein op zoudden stormen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Sjonge jonge, wat was dat spannend. Ik had even een tussenuurtje en toen ben ik naar de mediatheek gegaan om daar AJE en op FOK! te kunnen. En toen zag ik ineens kamelen en paarden. Ik schrok toen echt hee. Toen echt heel erg in spanning gezeten. En wat voelde ik me kwaad en boos van binnen toen...
Inderdaad:quote:
Bedankt!quote:
Inderdaad, dat was echt spannend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
en het stenen/molotovs gooien waarbij de frontlinie eerst steeds meer richting het plein kwam en thugs vanuit de gebouwen gooiden. Was toen echt pissed en bang dat ze het plein op zoudden stormen.
Duizenden in Jemen eisen vertrek presidentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Damn,
Iemand meer info?
journalisten die daar zitten?
livestreams etc. etc. ?
Ik ben er namelijk van overtuigd dat de revolutie in Egypte zo goed is verlopen mede dankzij alle liveverslagen, en het feit dat de hele wereld kon volgen wat er gebeurde.
Jep.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef shomila het volgende:
Was dit al langs gekomen ?
[ link | afbeelding ]
Overigens ook opvallend hoor. Een paar jaar geleden was dat nooit gebeurd volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef shomila het volgende:
Was dit al langs gekomen ?
[ link | afbeelding ]
gaan we daar dalijk mee verderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duizenden in Jemen eisen vertrek president
Ook bij mij, ik kon mn ogen echt niet geloven toen, hoe vreselijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dit zijn beelden die echt op mijn netvlies zijn gebrand.
Ik zelfs in deel 3, best hard gegaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deel 179... poe poe..
Kan me nog herinneren dat ik in deeltje 13 zat..
Waarom? Ze hebben die gasten toch te pakken gekregen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dit zijn beelden die echt op mijn netvlies zijn gebrand.
Op die foto dat gebouw op de achtergrond helemaal uitgefikt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geweldige companionfoto bij deze:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP14858652groot.jpg
Ik heb trouwens nu zo'n 40 foto's opgeslagen als desktopachtergrond. Bij sommige zit je meteen weer aan de spanning terug te denken, hoe ze stand hielden en de pro's terugdrongen naar de brug. De tankcommandant op het plein in Alex...
Dat hij trots is op het volk van Egypte...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj thnx!
ik ben benieuwd wat ie gaat zeggen
Eerste deel zelfs hier...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zelfs in deel 3, best hard gegaan!
Nederland, 1581quote:Het is aan ieder bekend dat een vorst, als dienaar van God, geacht wordt zijn onderdanen te beschermen tegen alle onrecht, overlast en geweld, zoals een herder zijn schapen beschermt.
De onderdanen zijn niet door God geschapen om de vorst in alles wat hij beveelt onderdanig te zijn en hem als slaven te dienen. De vorst regeert bij de gratie van zijn onderdanen en moet met recht en reden over hen regeren, hen beschermen en liefhebben zoals een vader zijn kinderen liefheeft en zoals een herder met hart en ziel zijn schapen beschermt.
Als een vorst zijn plichten niet nakomt, maar, in plaats van zijn onderdanen te beschermen, hen probeert te onderdrukken als slaven, dan is hij geen vorst, maar een tiran. In dat geval mogen zijn onderdanen, na beraadslaging in de Staten-Generaal, hem afzweren en een andere leider kiezen.
Jawel. Doen ze altijd indien de rekening niet op naam van de persoon maar op naam van de funtie staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Overigens ook opvallend hoor. Een paar jaar geleden was dat nooit gebeurd volgens mij.
Dat interesseert hem niet joh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef Misstique het volgende:
Als Rutte een goede speechschrijver heeft dan laat hij direct een tekst opstellen met zware referenties aan het Plakkaat van Verlatinghe.
[..]
Nederland, 1581
Ik weet niet op welke naam die rekening staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Doen ze altijd indien de rekening niet op naam van de persoon maar op naam van de funtie staat.
Op euronews kwam die newsroom in beeld. en het is 2100 uur, volgens mij zou hij nu een statement geven.quote:
Oh niet omdat je stoned bent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Vast omdat ik vrolijk ben.
Yes! Dat zeg ik al sinds ik Obama zag lopen na de speech van Mubarakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef -jos- het volgende:
Op AlJazeera wordt nu gespeculeerd dat gisteren al gepland was dat Mubarak zou aftreden. Lijkt me wel logisch.
Naar het vliegtuig? Hij keek niet echt amusedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Yes! Dat zeg ik al sinds ik Obama zag lopen na de speech van Mubarak
idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef -jos- het volgende:
Op AlJazeera wordt nu gespeculeerd dat gisteren al gepland was dat Mubarak zou aftreden. Lijkt me wel logisch.
Toen hij naar marine 1 ging. Hij zag uit als een president die een oorlog ging uitsprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Naar het vliegtuig? Hij keek niet echt amused
Nee, jammer. Zou wel goed zijn als Nederland zich op die manier zou profileren in de wereld.quote:
Ja, jammer dat ik dat stukje gemist heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Toen hij naar marine 1 ging. Hij zag uit als een president die een oorlog ging uitspreken
quote:Guido_normal guidorosso RT @mhegi: Uninstalling dictator COMPLETE - installing now: egypt 2.0: █░░░░░░░░░░░░░░░░░░ #egypt #jan25 #tahrir
Niet met deze lui...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, jammer. Zou wel goed zijn als Nederland zich op die manier zou profileren in de wereld.
Platitudesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
Common humanity, daar gaat het om idd, Obama...
Daar heb je dan ook wel weer wat.quote:
't is me een beetje ontgaan wat hij nu eigenlijk heeft staan zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef -jos- het volgende:
Mooie toespraak, kan niet anders zeggen, met veel gevoel.
sneller dan Mubarakquote:
quote:
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten hequote:
Ik zie het je, zij loopt altijd ver achter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
![]()
FDEgypt FDEgypt
Waiting for Obama to speak later this evening. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
40 seconds ago
Maar dan nog..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
soms gaat er weleens een schoen door de zaal hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"...and in doing so, changed the world."
Dat is waar.
Beetje stoned.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
Meer mensen die in een euforische stemming zijn?![]()
![]()
De hele tijd...heb zelfs een ijsje op net...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Yo!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Jaa dat sowieso maar ik doelde meer op iets anders.. namelijk op doeterniettoe die stonede chick..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Haha, nee man. Gewoon blij dat het, tot nu, zo is afgelopen in Egypte.
Kun je nagaan hoe link die hypnose kast in je woonkamer isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Daar zat ik inderdaad ook nog aan te denken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
En zodra iedereen van het plein af is komt Mubarak terug van vakantie, wordt Suleiman ontslagen wegens verraad en is Mubarak weer president
Zo. Is het nu zeker? Mubarak had gisteren moeten aftreden maar had tot gisteren zo'n plaat voor de kop dat hij echt nog dacht dat het wel goed zou komen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef yavanna het volgende:
BBC: Robert Gates called Tantawi to tell them that US Administration was concerned about the last Mubarak speech
een ijsje? k zit gewoon aan de koffie hier, en straks gaat een bus pringles open....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Axia het volgende:
[..]
De hele tijd...heb zelfs een ijsje op net...
Ik heb 'knabbels' en colaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een ijsje? k zit gewoon aan de koffie hier, en straks gaat een bus pringles open....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |