Toen hij naar marine 1 ging. Hij zag uit als een president die een oorlog ging uitsprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Naar het vliegtuig? Hij keek niet echt amused
Nee, jammer. Zou wel goed zijn als Nederland zich op die manier zou profileren in de wereld.quote:
Ja, jammer dat ik dat stukje gemist heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Toen hij naar marine 1 ging. Hij zag uit als een president die een oorlog ging uitspreken
quote:Guido_normal guidorosso RT @mhegi: Uninstalling dictator COMPLETE - installing now: egypt 2.0: █░░░░░░░░░░░░░░░░░░ #egypt #jan25 #tahrir
Niet met deze lui...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, jammer. Zou wel goed zijn als Nederland zich op die manier zou profileren in de wereld.
Platitudesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
Common humanity, daar gaat het om idd, Obama...
Daar heb je dan ook wel weer wat.quote:
't is me een beetje ontgaan wat hij nu eigenlijk heeft staan zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef -jos- het volgende:
Mooie toespraak, kan niet anders zeggen, met veel gevoel.
sneller dan Mubarakquote:
quote:
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten hequote:
Ik zie het je, zij loopt altijd ver achter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
![]()
FDEgypt FDEgypt
Waiting for Obama to speak later this evening. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
40 seconds ago
Maar dan nog..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
soms gaat er weleens een schoen door de zaal hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |