doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten hequote:
Ik zie het je, zij loopt altijd ver achter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
![]()
FDEgypt FDEgypt
Waiting for Obama to speak later this evening. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
40 seconds ago
Maar dan nog..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
soms gaat er weleens een schoen door de zaal hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
doen ze nooit... zijn alleen maar journalisten he
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"...and in doing so, changed the world."
Dat is waar.
Beetje stoned.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
Meer mensen die in een euforische stemming zijn?![]()
![]()
De hele tijd...heb zelfs een ijsje op net...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Yo!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Jaa dat sowieso maar ik doelde meer op iets anders.. namelijk op doeterniettoe die stonede chick..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Haha, nee man. Gewoon blij dat het, tot nu, zo is afgelopen in Egypte.
Kun je nagaan hoe link die hypnose kast in je woonkamer isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
![]()
Daar zat ik inderdaad ook nog aan te denken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
En zodra iedereen van het plein af is komt Mubarak terug van vakantie, wordt Suleiman ontslagen wegens verraad en is Mubarak weer president
Zo. Is het nu zeker? Mubarak had gisteren moeten aftreden maar had tot gisteren zo'n plaat voor de kop dat hij echt nog dacht dat het wel goed zou komen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:18 schreef yavanna het volgende:
BBC: Robert Gates called Tantawi to tell them that US Administration was concerned about the last Mubarak speech
een ijsje? k zit gewoon aan de koffie hier, en straks gaat een bus pringles open....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef Axia het volgende:
[..]
De hele tijd...heb zelfs een ijsje op net...
Ik heb 'knabbels' en colaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een ijsje? k zit gewoon aan de koffie hier, en straks gaat een bus pringles open....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |