SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Let me clarify somethinf. We r not leaving tahrir square, we are adding TV building to the liberated zone #Jan25
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)nd-verbijsterd.html#
Foto 5. Wat voor programma is dat, met al die zenders tegelijk?
'Liberated zone'.. ze gaan gewoon het hele land veroveren, stukje bij beetje..quote:
In theorie is het mogelijk, maar in praktijk zie ik het gelukkig niet gebeuren. Een normaal persoon kan die trekker toch nooit overhalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
nee nee ik geloof niet dat ze het gaan doen. De hele wereld kijkt.....
Met pensioenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik dacht dat dat een leger generaal was
Oud Egyptisch legercommandant.quote:
Het kan dat dit het plan is. Maar dat werkt natuurlijk alleen als de mensen daadwerkelijk aanvallen, en het leger dan ook gaat schieten. Tot nu toe hebben ze daar beide weinig zin in gehad. Ik hoop echt dat ze dit volhouden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef yavanna het volgende:
Leger eerst mensen blij maken, dan M speech -> mega woede _ leger : excuus geweld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |