draagbare tv's, radiootjes, beamers....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Oorlogsheld het volgende:
hoe bereikt die speech al die mensen
Dat hangt af van hoeveel je er betaalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Marie30 het volgende:
Hoe zit het met die pro"s? Hoeveel zijn er dat in verhouding tot de anti"s?
Heel realistisch ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Axia het volgende:
Ik hoopte dat Allah Sillyman daar ter plekke in de fik zou steken...
Lijkt wel zo ja... Maar als de pro-Mubarak mensen winnen, heeft Mubarak minder mensen om te laten verdwijnen en een smoes om president te blijven "omdat de meerderheid het wil". Als de anti-Mubarak mensen winnen heeft hij een smoes om in te grijpen, om al het geweld tegen de 'onschuldige burgers' te stoppen en geweld te gebruiken tegen de anti's... Als ie het zo aan het plannen is, is het voor hem een soort win-win situatiequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
Wat er nu ook kan gebeuren is een 2 deling van Egypte, de Pro's krijgen ook weer reden tot strijden.
En dat heeft kans op burgeroorlog.
Krijg sterkt het gevoel dat er twee partijen tegen elkaar worden opgestookt.
Echt he....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Insane- het volgende:
Een revolutie vergelijken met een WK.......
De rijken in Egypte, 5/95 ofzo..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Marie30 het volgende:
Hoe zit het met die pro"s? Hoeveel zijn er dat in verhouding tot de anti"s?
paar honderd tegen een paar miljoen? Gok jij eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zouden er geen Pro's meer zijn die nog wel voor hem willen strijden?
Dat alle pro's het om het geld deden?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Drifter__ het volgende:
Ik hoop zo op binnenvallende demonstranten op de staatstv
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoeveel je er betaalt.
Echt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef exile79 het volgende:
Er zijn niet echt veel 'pro's', die er van de week twee dagen waren, waren ingehuurd hoorde ik vanavond op radio 1
Ik zat hier wel aan te denken eigenlijk. Het volk onsteekt nu natuurlijk in woede. Dikke kans dat de vreedzame protesten in rellen veranderen. Dan kan Moebarak zeggen dat de demonstranten begonnen zijn met geweld en hij slechts de orde probeert te bewaren. En ondertussen keihard geweld gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
aanvulling: CIA heeft het ook aangegeven.
Ik snap er echt helemaal niks van. Helemaal niks.
Dat was inderdaad een scenario van Obama, voor zijn aircraft carriers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Suleiman zou naar het Internationaal Strafhof in Den Haag moeten. En dat neemt taken over. Wat een land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |