Het is de schuld van AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Pistolebob het volgende:
do not listen to the satellite TV stations.
HAHAHAHAH
Ook waar.. toch denk ik dat hij niet weggaat en gewoon blijft..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
er is geen weg terug
als ze nu allemaal naar huis gaan, vinden ze een voor een de akelige dood door de hand van veiligheidsdiensten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wat denken al die mensen als Sillyman zegt: "Ga naar huis"
"Oh ok, ja laten we dat dan maar doen ja"
Ja en je wordt daar helemaal meegesleept in de emotie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik voel hier al bijna de woede, laat staan dat je daar in Cairo op een plein staat met 1 miljoen anderen. Dit gaat goed los vrees ik.
Ik begrijp er anders niets van. Ook niet van de speech van Obama.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die gedacht gang had ik ook even.
uitlokken van Mubarak.
Op welke zwaar beveiligde legerbasis zaten ze ook alweer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef themole het volgende:
Waarom pleegt niemand een aanslag op mubarak/sulli.
Hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef rakotto het volgende:
HAHAHAHAHAHAH
wat een mongoolGa naar huis, ga naar het normale leven en kijk niet naar deze buitenlandse zenders
Deed balkie ook de hele tijd, ook weinig mensen over gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Marie30 het volgende:
'God will see you work'
WTF! Waanzin!
aanvulling: CIA heeft het ook aangegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begrijp er anders niets van. Ook niet van de speech van Obama.
Er is uitgelekt dat Mubarak zal vertrekken. Ook vanuit het leger als ik het nieuws moet geloven. Egyptenaar in Nederland persoonlijk contact met een legerpief, Egyptenaar zorgde ook hier voor een kleine demonstratie, geen onbekende dus. Mubarak zal aftreden. Mensen stromen naar Tahrirplein, de wereld kijkt mee. Enorm feest.
En dan laat op de avond, nee, ik blijf lekker zitten. Natuurlijk roept dat razernij op. Als ze los gaan dan moet het leger wel ingrijpen en dan is het snel klaar.
Het is speculeren maar ik vrees het wel en dan is het af.
Mooi zo. Blij dat ze niet vandaag gaan, met al die woede. Morgen is de kans dat het echt helemaal mis gaat al weer kleiner.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef shomila het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
This pathetic speech migh've just pushed people to the edge now. Thousands calling for a march to presidential palace tomorrow. #Jan25
1 minute ago
Samengevat: ga naar huis, ga naar het werk dat je niet hebt, zodat God je kan zien werken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JA, ik kon het niet goed volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |