Bron voor onzin. Dit voegt toch niks toe?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ondertussen meer een bron.
quote:gcaw Graeme Wood
Very angry losing-team-football-hooligan atmosphere around Egyptian museum right now.
28 seconds ago
Als ik dit wil lezen ga ik wel naar Twitter!quote:nolanjazeera Dan Nolan
I feel SO frustrated/angry/disappointed hearing that speech. Can't even imagine how Egyptians must be feeling?!?!?!?!
Want daar houden ze zichzelf ook aanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
amerika gaat hem oppakken wegens het negeren van de internationale mensen rechten!
Nu net op cnn. VS politici en cia medewerkers staan versteldquote:
Leg uit, ik snap hem niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Dekatria het volgende:
"Silence from Washington.... you can hear the tumbleweed"
De metafoor is treffend @ AJE.
Er zijn mensen doodgegaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat die mensen nog doorgaan snap ik niet, hij gaat gewoon echt niet weg, dat is nu echt heel erg duidelijk!
tering ga dan na je nest ofzo sensatiezoekerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef mirved het volgende:
ik moet morgen vroeg op. Kunnen ze niet even binnen het komende uur flink los gaan. Geen zin om laat op te blijven.
En door openlijk steun te betuigen aan het volk, slaan ze twee vliegen in een klap. Als Mubarak aan de macht blijft, heeft hij de VS wel nodig om te overleven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Alsof het hun wat kan schelen...USA vindt het best dat Moebie nog blijft
Kwam net uit Air force 1 en ging weg met Marine 1.quote:
Ik hoop het niet. Dan vallen ze er wrs. vol in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef -jos- het volgende:
ElFoulio Protesters in Ramsis st are marching to the presidential palace #jan25
Zeur niet zo. Verder commentaar kan in het FB topic.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Roi het volgende:
Bron voor onzin. Dit voegt toch niks toe?
Waarheen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwam net uit Air force 1 en ging weg met Marine 1.
Dat dus, hoge pietjes hebben vanochtend te horen gekregen dat Mubarak zijn taken per direct zou neerleggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu net op cnn. VS politici en cia medewerkers staan versteld
Nou die zouden toch moeten weten hoe die speech zou luiden? DIe wisten het vast.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu net op cnn. VS politici en cia medewerkers staan versteld
Jij bent tenminste eerlijk over je ramptoeristenmotiefquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef mirved het volgende:
ik moet morgen vroeg op. Kunnen ze niet even binnen het komende uur flink los gaan. Geen zin om laat op te blijven.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat die mensen nog doorgaan snap ik niet, hij gaat gewoon echt niet weg, dat is nu echt heel erg duidelijk!
Hij was vandaag in Michigan en gaat gewoon naar huis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat verstond ik ook wel, maar waar is ie? Gewoon chillen in Washington ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef lutser.com het volgende:
Volgens mij is mubarak nu officieel gek.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef danilel het volgende:
Kom net thuis, heb begrepen dat moebje niet aftreedt.........
300 mensen zijn hiervoor overleden! Tuurlijk gaan ze niet opgeven!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Egyptische museum is zo'n beetje het grootste en waardevolste museum ter wereld he, ga maar ergens anders onzin praten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik dit wil lezen ga ik wel naar Twitter!
Hoogstwaarschijnlijk treedt mubarak af, zei het CIA-mannetje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
vanmiddag CIA hoofd zei ook dat uie dacht dat e zou opstappen, straks zegt ie ja ja de tolk vertaalde niet goed ik zei IK BLIJF
White Housequote:
Die Twitterberichtjes voegen meer toe dan jouw gepiepquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik dit wil lezen ga ik wel naar Twitter!
Dachte ze in WWII ook he, hebben de NLers ook zo lekker ge-protesteert ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef mirved het volgende:
[..]
Wat wilt hij doen tegen miljoenen kwade mensen? Zelfs het leger kan niet een heel volk afschieten.
De CIA heeft de laatste jaren al vaker geen benul hoe het er aan toe gaat in de wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
vanmiddag CIA hoofd zei ook dat uie dacht dat e zou opstappen, straks zegt ie ja ja de tolk vertaalde niet goed ik zei IK BLIJF
Die gedacht gang had ik ook even.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan vallen ze er wrs. vol in.
Als de pleuris uitbreekt dan moet het leger nl. ingrijpen.
Het is speculeren maar dit hele gedoe kan een val zijn.
Dus in feite was dit allemaal allang bedachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef yavanna het volgende:
Vast nog veel leger daar
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Hafez El Mirazi: The protesters are now marching to the TV station, that is why the staff there was asked to evacuate the building today
tja dat is dus geen rede om te stoppen, ze stoppen pas als de wil van het volk vervuld wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Opeens demonstranten in beeld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef wdn het volgende:
LOL en dan valt zo het beeld weg omdat ze de stekker er uit hebben getrokken
Dat is m juist: er zijn al mensen doodgegaan, nu volgen er meer.. ook voor niks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Er zijn mensen doodgegaan.
Nu opgeven betekent dat die mensen voor niks zijn gestorven.
Lijkt me wel een tactiek ja... Als zij geweld gebruiken, moet het leger ingrijpen om erger te voorkomen (of als ze wel de kant van Mubarak kiezen, moeten ze hem beschermen) en dan is het noodweerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die gedacht gang had ik ook even.
uitlokken van Mubarak.
Uhm.. De rest van het volk motiveren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
Maar waarom gaan ze dan eigenlijk naar de staatsTV?
Kijk ik snap best dat ze het paleis willen bestormen om hem zelf van de troon te trekken. Maar waarom de TV?
Positief zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is m juist: er zijn al mensen doodgegaan, nu volgen er meer.. ook voor niks.
Zes mile is niet echt om de hoek maar tien kilometer ongeveer... Dat duurt wel een tijdje eer ze met die meute daar zijn...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef BeSimple het volgende:
Al Jazeera zegt dat ze naar het TV station willen, want die zit op de hoek bij Tahrir. En de VP praat... omg.
Dat moet toch wel? Indien niet dan kan het leger toch niks anders dan hem afzetten? Anders staan ze een partij voor lul.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef yavanna het volgende:
Zal het leger dit geweten hebben of kwam het ook voor hun als een verrassing....
information = powerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
Kijk ik snap best dat ze het paleis willen bestormen om hem zelf van de troon te trekken. Maar waarom de TV?
Symboliekquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
Dit is neem ik aan niet livequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef BeSimple het volgende:
Al Jazeera zegt dat ze naar het TV station willen, want die zit op de hoek bij Tahrir. En de VP praat... omg.
Maar nu volgen er NOG MEER... Hij gaat niet weg, anders was hij allang gegaan.. of ben ik nou de enige die dat zo ziet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Axia het volgende:
[..]
300 mensen zijn hiervoor overleden! Tuurlijk gaan ze niet opgeven!
Ze zijn erg boos op de staats-TV, omdat deze alleen maar leugens verspreid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
ON TV : The army will announce statement no.2 !! WTF are we speaking about two countries !!?
2 minutes ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |