SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staats tvquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef RvLaak het volgende:
Heeft er iemand bevestiging van het feit dat ze naar paleis, danwel tv, lopen?
Ik ook, ik voel nu al dat daar nog veel doden gaan vallen, heel heel erg...quote:
Niet als ze de band er op tijd uithalen @ TVquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Axia het volgende:
Nu kom Soelie ook nog eens wat zeggen...
Je ziet ze er naar toe wandelen live op CNN. Ze gaan naar beiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef RvLaak het volgende:
Heeft er iemand bevestiging van het feit dat ze naar paleis, danwel tv, lopen?
Die gaat met een grote grijns vertellen hoeveel macht hij wel niet heeft gekregen van Mubarak.quote:
Ben je altijd traag van begrip, knul.quote:
denk niet dat ze dat gaan doen zo wel zorg maar voor veel timmer lui en graversquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef alors het volgende:
Wat gaat Sillyman zo zeggen? Oprotten of we vegen jullie aan de kant?
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
is die soeleiman nou een geliefd persoon of niet?
Understatement. Ik ben er echt ziek van. Afgezien van de anticlimax zit ik nu me ook te bedenken, hoe moet dit verder?quote:
Nee, niet bepaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
Nee, bovendien is hij ook geen lieverdje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
Hehe, hopelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Drifter__ het volgende:
Sillyman straks zo: hahah grapje, hij gaat weg
ik zou het een goede grap vindenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Drifter__ het volgende:
Inderdaad, zou een Fok regel moeten worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Roi het volgende:
Als we al die zinloze twitterberichtjes zouden willen lezen zou ik wel naar twitter zelf gaan.
Het is een Mubarak v2.0quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
Nee, wordt gezien als marionet van Moebi. En was hoofd van de gehate secret police dacht ik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
Als dat zo is, grrrrrrquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef yavanna het volgende:
Zakaria: Mubarak seems to be trying to bait protesters into violence. Live blog and on CNN TV now http://on.cnn.com/gsz5fq
Neen. Alles is beter als Moebarak maar Soeleman is ook onderdeel van het regime, dus geen oplossing. Dat is de grote wolf vervangen door een kleine wolf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
"10 februari!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Drifter__ het volgende:
Of de mensen geven het op, in de wetenschap dat het in september sowieso anders wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Understatement. Ik ben er echt ziek van. Afgezien van de anticlimax zit ik nu me ook te bedenken, hoe moet dit verder?
Stakingen zullen aanzwellen, Suez kanaal zal plat worden gelegd, internationale druk zal worden opgevoerd. Mubarak had het niet slechter kunnen doen ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |