SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Hier ben ik ook bang voor eigenlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef -jos- het volgende:
Het is gewoon weer een slinkse truc, nu denken de mensen dat Mubarak opstapt terwijl hij alleen het leger doorgeeft aan Suleiman.
Dat zou een COUP kunnen zijn, maar niet zoals Suleiman dat in gedachten had.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is ook niet Suleiman die dit zegt he, maar de legerleiding. Dat is iets heeel anders.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef Toverheks het volgende:
de linken van de streams staan niet meer in de OP, heeft iemand de link van AJE voor mij??? bij voorbaat dank
Ik denk niet dat die mensen dan meteen denken 'Oh, oke' en massaal naar huis wandelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor eigenlijk.
Denk het ook. En als het het eerste is, volgt het tweede als vanzelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd.
Of het leger zegt aan hun kant te staan of ze bevestigen dat Mubarak de handdoek gooit. Ik denk het eerste.
Je moet toch beter weten na 3 weken de taktieken van Mubarak gevolgd te hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Wat een wijsheid Jos, die gereserveerdheid
*is toch lichtelijk eurforisch*
dank je welquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef MangoTree het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Het is wel toevallig dat de curfew ook over een halfuur is. Misschien zijn ze echt zo naief om te denken dat mensen naar huis gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mensen dan meteen denken 'Oh, oke' en massaal naar huis wandelen.
Dat is waar. Maar enkel het feit dat deze boodschap niet uit de regering komt maar van het leger stemt me uitermate hoopvolquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je moet toch beter weten na 3 weken de taktieken van Mubarak gevolgd te hebben
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:21 schreef Toverheks het volgende:
alle linken van de streams zijn uit de OP gehaald, heeft iemand de link van AJE voor mij, bij voorbaat dank.
en hoi allemaal, wie heeft de linken gepikt
ja las het net , maaruh ...might step down ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:23 schreef rakotto het volgende:
AJE, Shafiq says"Hosni might step down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |