De PM is zelf opgestapt nadat de regering is gevallen, hij is dus niet "afgezet".quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:47 schreef De_Hertog het volgende:
Als dat je enige criterium is, heb je gelijk. Maar volgens mij was de mate van democratie niet het voornaamste punt. In Libanon zijn geregeld gewelddadige clashes tussen de verschillende ethnische groepen en is onlangs de premier afgezet omdat hij weigerde een onderzoek af te keuren naar de moord op een vorige premier, zijn vader, omdat zijn grootste coalitiepartner er waarschijnlijk bij betrokken was.
Nee, want ik gaf als voorbeeld meerdere landen aan die allemaal minder erg zijn dan dat regime in Egypte.quote:Jordanie is dan de enige die overblijft, al waren ook daar protesten en is inmiddels de regering naar huis gestuurd. Dan vind ik de uitsprak dat Egypte een van de minst erge was nog steeds wel geoorloofd en zeker geen 'Onzin'.
Zonder werkelijke bevestiging ga ik dat nog niet posten & ik zit nu op schoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:52 schreef -jos- het volgende:
Raafatology Most of the Arabic Media confirmed that #Mubarak is going to transfer power to the Army. #egypt #jan25
Klaarblijkelijk ziet Mubarak nu ook in dat het volk in wezen alle macht in handen heeft, middels de stakingen en vreedzame manier van demonstreren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ie nou weer niet toegeeft wordt het morgen helemaal gekkenhuis
Kijken of hij dan ook zo intelligent is om de handdoek dan toch in de ring te gooien.quote:Look, the people you are after are the people you depend on. We cook your meals, we haul your trash, we connect your calls, we drive your ambulances. We guard you while you sleep. Do not... fuck with us.
Dat was niet het voornaamste punt van het verhaal, en volgens mij zie je dat ook wel in. Of wil je Libanon een voorbeeld voor Egypte noemen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
De PM is zelf opgestapt nadat de regering is gevallen, hij is dus niet "afgezet".
Daarom zei ik ook 'als dat je enige criterium is'. Volgens jouw eigen eerder genoemde criterium vallen zelfs de Emiraten af.quote:Nee, want ik gaf als voorbeeld meerdere landen aan die allemaal minder erg zijn dan dat regime in Egypte.
Vanavond:quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Suleiman, dus. Grote vraag: gaat men dat voldoende vinden? Dat is namelijk niet bepaald een verbetering..
Waar heb ik criteria benoemd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was niet het voornaamste punt van het verhaal, en volgens mij zie je dat ook wel in. Of wil je Libanon een voorbeeld voor Egypte noemen?
[..]
Daarom zei ik ook 'als dat je enige criterium is'. Volgens jouw eigen eerder genoemde criterium vallen zelfs de Emiraten af.
Hij heeft Mubarak overtuigt. Zegt hij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef -jos- het volgende:
lindseyhilsum Dr Hossam Badrawi told me in 3 mtgs yday and phone call 2day he convinced President #Mubarak to pass powers to VP Suleiman @channel4news
oftwel hij zeg alleen wat hij denkt. erg dubies gerucht dus.
Het enige wat Mubarak de gehele tijd heeft gedaan is tijd rekken, lijkt mij dat hij dat nu ook weer zal gaan doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Mubarak kennende zullen het vast weer loze beloftes zijn. Dat hij aftreed lijkt me erg sterk.
Iedereen houdt toch van z'n speeches?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef alors het volgende:
Dat zou wat zijnSuleiman
Wat denkt hij eigenlijk, dat ze wél op hem zitten te wachten
Revolutie in Egypte #150: Met een frisse wind en regendruppelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waar heb ik criteria benoemd?
Nope, die willen het volk volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef alors het volgende:
Dat zou wat zijnSuleiman
Wat denkt hij eigenlijk, dat ze wél op hem zitten te wachten
Goed punt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef shomila het volgende:
lars_akerhaug Lars Akerhaug
Mubarak in his last appearance actually fueled his supporters to attack the democracy activists. Could happen again.
58 seconds ago
Jazeker. Na iedere speech meer mensen op straat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Iedereen houdt toch van z'n speeches?
Lood om oud ijzer, inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef shomila het volgende:
alnitak250 Ben S.
Most expect Mubarak to give power to VP Suleiman in speech tonight. So still the same regime, now the torturer in charge #jan25 #egypt
52 seconds ago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |