SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me met rust!
Ik denk niet dat de pro's nog komen hoor na vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef schommelstoel het volgende:
Wat er nu ook kan gebeuren is een 2 deling van Egypte, de Pro's krijgen ook weer reden tot strijden.
En dat heeft kans op burgeroorlog.
Krijg sterkt het gevoel dat er twee partijen tegen elkaar worden opgestookt.
Enige reden van de proM's om te demonstreren was geld. Miljoenen zijn nu zwaar pissed. Dat risico gaan ze nu echt niet meer aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef schommelstoel het volgende:
Wat er nu ook kan gebeuren is een 2 deling van Egypte, de Pro's krijgen ook weer reden tot strijden.
En dat heeft kans op burgeroorlog.
Krijg sterkt het gevoel dat er twee partijen tegen elkaar worden opgestookt.
Ja ik weet niet welke spelling van zijn naam de juiste is. Hij had 10 verschillende soorten manieren om zijn naam te schrijven ofso.quote:
Zoveel als er betaald worden door het regimequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Marie30 het volgende:
Hoe zit het met die pro"s? Hoeveel zijn er dat in verhouding tot de anti"s?
Zouden er geen Pro's meer zijn die nog wel voor hem willen strijden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige reden van de proM's om te demonstreren was geld. Miljoenen zijn nu zwaar pissed. Dat risico gaan ze nu echt niet meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |