SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me met rust!
Ik denk niet dat de pro's nog komen hoor na vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef schommelstoel het volgende:
Wat er nu ook kan gebeuren is een 2 deling van Egypte, de Pro's krijgen ook weer reden tot strijden.
En dat heeft kans op burgeroorlog.
Krijg sterkt het gevoel dat er twee partijen tegen elkaar worden opgestookt.
Enige reden van de proM's om te demonstreren was geld. Miljoenen zijn nu zwaar pissed. Dat risico gaan ze nu echt niet meer aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef schommelstoel het volgende:
Wat er nu ook kan gebeuren is een 2 deling van Egypte, de Pro's krijgen ook weer reden tot strijden.
Ja ik weet niet welke spelling van zijn naam de juiste is. Hij had 10 verschillende soorten manieren om zijn naam te schrijven ofso.quote:
Zoveel als er betaald worden door het regimequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Marie30 het volgende:
Hoe zit het met die pro"s? Hoeveel zijn er dat in verhouding tot de anti"s?
Zouden er geen Pro's meer zijn die nog wel voor hem willen strijden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige reden van de proM's om te demonstreren was geld. Miljoenen zijn nu zwaar pissed. Dat risico gaan ze nu echt niet meer aan.
draagbare tv's, radiootjes, beamers....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Oorlogsheld het volgende:
hoe bereikt die speech al die mensen
Dat hangt af van hoeveel je er betaalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Marie30 het volgende:
Heel realistisch ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Axia het volgende:
Ik hoopte dat Allah Sillyman daar ter plekke in de fik zou steken...
Lijkt wel zo ja... Maar als de pro-Mubarak mensen winnen, heeft Mubarak minder mensen om te laten verdwijnen en een smoes om president te blijven "omdat de meerderheid het wil". Als de anti-Mubarak mensen winnen heeft hij een smoes om in te grijpen, om al het geweld tegen de 'onschuldige burgers' te stoppen en geweld te gebruiken tegen de anti's... Als ie het zo aan het plannen is, is het voor hem een soort win-win situatiequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
Echt he....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Insane- het volgende:
Een revolutie vergelijken met een WK.......
De rijken in Egypte, 5/95 ofzo..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Marie30 het volgende:
paar honderd tegen een paar miljoen? Gok jij eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zouden er geen Pro's meer zijn die nog wel voor hem willen strijden?
Dat alle pro's het om het geld deden?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Drifter__ het volgende:
Ik hoop zo op binnenvallende demonstranten op de staatstv
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoeveel je er betaalt.
Echt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef exile79 het volgende:
Er zijn niet echt veel 'pro's', die er van de week twee dagen waren, waren ingehuurd hoorde ik vanavond op radio 1
Ik zat hier wel aan te denken eigenlijk. Het volk onsteekt nu natuurlijk in woede. Dikke kans dat de vreedzame protesten in rellen veranderen. Dan kan Moebarak zeggen dat de demonstranten begonnen zijn met geweld en hij slechts de orde probeert te bewaren. En ondertussen keihard geweld gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
aanvulling: CIA heeft het ook aangegeven.
Ik snap er echt helemaal niks van. Helemaal niks.
Dat was inderdaad een scenario van Obama, voor zijn aircraft carriers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Suleiman zou naar het Internationaal Strafhof in Den Haag moeten. En dat neemt taken over. Wat een land.
En dat verbaasd waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef BeSimple het volgende:
Wat is NOS amateuristisch bezig zeg...
Ik denk dat er ook veel zijn die niet meer voor 200 pond de straat op zullen gaan, na vanavond lijkt morgen me niet de dag om Pro-mubarak te zijn en ruzie te zoeken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoeveel je er betaalt.
Egypte heeft 80 miljoen inwoners, dus kunnen qua verhouding toch nog best wat Pro's zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
paar honderd tegen een paar miljoen? Gok jij eens
http://alexandernl.tumblr.com/post/3221419345quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef BeSimple het volgende:
Vlaanderen bericht er ook niet live over hoor. CNN is the place to be.quote:
Ze zaten net te klungelen met die pedopriester, toen die uitzending ertussendoor kwam... snel improviseren lukt hun niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef BeSimple het volgende:
AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vlaanderen bericht er ook niet live over hoor. CNN is the place to be.
En dan? Allemaal lekker vrij en democratisch leven? Er zal wel meer moeten gebeuren dan alleen verkiezingen organiseren hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik zat hier wel aan te denken eigenlijk. Het volk onsteekt nu natuurlijk in woede. Dikke kans dat de vreedzame protesten in rellen veranderen. Dan kan Moebarak zeggen dat de demonstranten begonnen zijn met geweld en hij slechts de orde probeert te bewaren. En ondertussen keihard geweld gebruiken natuurlijk.
Eigenlijk moet het leger nu ingrijpen. De macht grijpen dus, en verkiezingen organiseren.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef yavanna het volgende:
Wat een enorme LUL
RGjournalist Roel Geeraedts
Terug naar hotel. #geenhistorischeavond
het wil niet doordingen he;)quote:
Uitstekend. Laat je vooral niet gek maken, ga vooral niet uit woede dingen doen die verschrikkelijk af kunnen lopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Tahrir: Chants calling for sit-in "e'tesam" #Jan25 #Egypt
Ze zijn naar het plein gekomen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
Snap serieus niet waarom een groot gedeelte van de mensen op dat plein blijft en niks ondernemen, zijn ze zo gehersenspoeld de afgelopen jaren dat ze geen eigen initiatief durven te nemen?
En dat noemt zich journalistquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef yavanna het volgende:
Wat een enorme LUL
RGjournalist Roel Geeraedts
Terug naar hotel. #geenhistorischeavond
QFT, weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
het wil niet doordingen he;)
AJE is op het moment ook het beste in mijn opzicht
Je natuurlijk, dat is mijn punt toch ook niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En dan? Allemaal lekker vrij en democratisch leven? Er zal wel meer moeten gebeuren dan alleen verkiezingen organiseren hoor.
Die 70 miljard is nog niet in Zwitserland aangekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom hij niet opstapt. Het HELE volk is TEGEN hem.. Is hij te trots ofzo...
Daar heb ik de live stream van open staan op mute, CNN op kabeltv en switchen maar...quote:
Dat plein is voor het oog van de wereld. Als ze uit elkaar gaan worden ze veel kwetsbaarder, dat kan alleen als het echt niet anders kan en moet goed georganiseerd. Zal nu dus wel gebeuren, morgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
Snap serieus niet waarom een groot gedeelte van de mensen op dat plein blijft en niks ondernemen, zijn ze zo gehersenspoeld de afgelopen jaren dat ze geen eigen initiatief durven te nemen?
Erg he, die wordt er dan voor betaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat noemt zich journalist
Het wordt me steeds duidelijker waarom FOK! telkens weer beter is dan de rest
dit dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die 70 miljard is nog niet in Zwitserland aangekomen.
Het was wel erg idd...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://alexandernl.tumblr.com/post/3221419345
Ik hoop juist enorm dat ze nu niets gaan doen. Nu iedereen zo kwaad is kan het veel te makkelijk uit de hand lopen. Laat ze maar lekker op dat plein blijven en doen waar ze zo goed in zijn: vreedzaam protesteren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
Idd & wij niet...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Erg he, die wordt er dan voor betaald.
Wil wel doordringen hoor, heb hier alleen geen CNNquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
het wil niet doordingen he;)
AJE is op het moment ook het beste in mijn opzicht
Er wordt ook gezegd dat de hoge/special militairen daar zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef lf2 het volgende:
Volgens AJA lopen er duizenden richting de staatstv?
Wat ik ervan begrepen heb op CNN was dat de legertop Mubarak nog steunt maar dat de ondergeschikten in het leger aan de kant van het volk staan....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef MOSHterd het volgende:
Maar het leek alsof ze op CNN vertelden dat het leger tot nog toe Mubarak steunt.
Obama en het Egyptisch leger.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Onverlaatje het volgende:
Obama is zo waanzinnig afgegaan deze avond.
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.
Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Er wordt ook gezegd dat de hoge/special militairen daar zijn
Omdat een aantal mensen zeiden dat ze moesten komen, dus dat deden ze. Er is nu geen leider onder de demonstrantenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ze zijn naar het plein gekomen?
Nee joh, da's de eerste dag van de demonstraties al opgenomen, dus weet Mubarak veel hoeveel mensen er nu staanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef deleriouz het volgende:
Wat een afzeikspeeches, heeft er gewoon alle schijn van dat ze dit met opzet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |