En zoiets blijf je volgens mij altijd wel houden.quote:quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en ik snap er dus ook helemaal niks van.
Je haalde uit de woorden van Obama, de leider van de NDP, het leger en zelfs van de CIA dat Mubarak zou gaan opstappen. Op CNN hadden ze het ervoor dat politici verbaasd stonden te kijken naar de speech. En Obama was niet vrolijk toen ze hem lieten zien op CNN. Helemaal niet.
Dit kan gewoon niet kloppen.
Ik denk dat er iets achter de schermen afspeelt dat wij niet weten. Machtsstrijd binnen het leger ofzo.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat je een man bent.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze hebben een Ford op Tahrir staan die ze willen beschermen?
Haha, sorry... het is laat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tenzij die naast De Kever staat bedoel je waarschijnlijk fort.
Lijkt mij ook niet, maar wat zou de presidentiele garde er in vredesnaam moeten doen (of het leger heeft bedankt voor de eer van het verdedigen van de staattv)quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet waarom ze daar staan
Er gaan nog steeds mensen daar naar toequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
4000 is niet massaal genoeg ben ik bang.
Ben echt benieuwd wat het leger gaat doen overigens. Die woorden van vanmiddag lijken vooralsnog nergens op te slaan.
Damn you.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze hebben een Ford op Tahrir staan die ze willen beschermen?
Het leger moet niets doen maar het even op zn beloop laten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef marcodej het volgende:
Ben echt benieuwd wat het leger gaat doen overigens. Die woorden van vanmiddag lijken vooralsnog nergens op te slaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef vivelafete het volgende:
Kunnen ze in plaats van naar de Egyptische staats TV niet even doorlopen naar de NOS?
Ik denk dat Mubarak het leger niet voldoende vertrouwd en daarom de garde alle belangrijke gebouwen laat bewaken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar wat zou de presidentiele garde er in vredesnaam moeten doen (of het leger heeft bedankt voor de eer van het verdedigen van de staattv)
Er is nog geen schot gelost.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef Oorlogsheld het volgende:
ook geen enkele boze militair ofzo die een kanonnetje afschiet
Op korte termijn ja. Op lange termijn echter niet, zo kan er namelijk rustig gewerkt worden aan een overgang waarbij de buitenlandse politiek (m.n. richting Israël) in stand gehouden kan worden. Bij een plotselinge overgang gaat dat nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Juist het aanblijven van Mubarak zorgt voor onstabiliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |