quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef Axia het volgende:
[..]
Op Ayman glijden we...![]()
Salma is schattig...
Ohja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef Axia het volgende:
[..]
Op Ayman glijden we...![]()
Salma is schattig...
Zou best kunnen idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik blijf erbij... ik denk dat Obama was verteld dat Mubarak gisteren zelf een speech met zijn vertrek zou geven en gisteren hoorde te zijn opgestap.
Dat gezicht van Obama stond op oorlog toen hij uit air force 1 kwam
LPC live phone call dus, maar was heel kort , was nieuw want ging over dat mubarak opgestapt is , ze is nog steeds overweldigd , wel blij!! (natuurlijk ) , maar helemaal sprakeloos , verbinding was slecht viel uit, ik denk dat ze zo nog wel x proberen ( hoop ik !)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef RAVW het volgende:
Waren het nieuwe beelden van Salma of oude ???
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ohja, je hebt gelijk
Ayman![]()
Salma![]()
Ik vind het wel zo speciaal, het speelt zich allemaal zo ver van ons bed af, maar toch leef je zo mee met mensen die je nog nooit in het echt gezien hebt (en blijven de gezichten/namen je ook zo bij)
indd. mooi he ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ohja, je hebt gelijk
Ayman![]()
Salma![]()
Ik vind het wel zo speciaal, het speelt zich allemaal zo ver van ons bed af, maar toch leef je zo mee met mensen die je nog nooit in het echt gezien hebt (en blijven de gezichten/namen je ook zo bij)
Ja, heerlijk om te zien hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef wdn het volgende:
Fuck dat was echt kort zeg
En die gezichten
NOSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef gehotseflotst het volgende:
NOS: "is het feest nog steeds aan de gang?"Nee hoor. Ze hebben 18 dagen gedemonstreerd, er zijn heel veel gewonden en doden gevallen, mensen hebben gedemonstreerd met gevaar voor eigen leven en 3 uur na het aftreden van Mubarak is iedereen al lang thuis
Ja wat een domme vraag..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef gehotseflotst het volgende:
NOS: "is het feest nog steeds aan de gang?"
Het is niet overal zoals in Nederland geregeld met vuurwerkquote:
Ik heb er niet aan getwijfeld maar vind nog steeds dat ze gedwongen hadden moeten worden om een keuze te moeten maken. Dan had dit geen 18 dagen geduurd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
Het leger stond idd aan de kant van de demonstranten.
Ja. Amerikaanse die in Egypte heeft gestudeerd zelfs. En 2x ambassade Egypte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
goed wel nu op AJE, die in Washington DC
Eerst Iran.quote:
[NOS mode] zijn ze blij?[/NOS mode]quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Muridae het volgende:
Net terug van feestje bij Egyptische buren.
Tahiya Misr !
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[NOS mode] zijn ze blij?[/NOS mode]
Als ze een beetje voorbereid waren hadden ze al een stukkie klaarliggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:08 schreef yavanna het volgende:
Obama's speechschrijvers zullen driftig bezig zijn met wat ze nu moeten schrijven
quote:On Fox News though they have a different view. One presenter said it was the biggest event since "victory in Iraq".
[NOS mode] Kan je uitleggen waarom precies? En zijn ze niet bang voor moslims? [/NOS mode]quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[NOS mode] zijn ze blij?[/NOS mode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |