Mja ik heb je al geïnterviewd dus dat je aan boxen doet en dan zweet wist ik al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat jij het niet eerst zei natuurlijk
Mubarak werd bedankt. Leger komt zosm met een stappenplan hoe nu verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej die derde verklaring werd net geegev ndoor leger ..
ik weet eigenlijk niet wat ie nou preciers zei , ik weet wel dat ze op AJE zeiden dat de mensen op het plen e.d. dit niet hebben gehoord ....
maarre weet iemand wat er allemaal werd gezegd ? kon het niet zo goed volgen ?
Hij bedankt Mubarak o.a.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej die derde verklaring werd net geegev ndoor leger ..
ik weet eigenlijk niet wat ie nou preciers zei , ik weet wel dat ze op AJE zeiden dat de mensen op het plen e.d. dit niet hebben gehoord ....
maarre weet iemand wat er allemaal werd gezegd ? kon het niet zo goed volgen ?
Dat vind ik het mooiste. Hoe ze blijven bidden terwijl om hun heen het losbarst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Noelle06 het volgende:
Kippenvel weer als je de beelden terug ziet van en na de speech van Sulieman.
Het halfe plein zit nog te bidden als het volk losbarst !
Groot gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Goed, ik ga er vantussen... ik trek er straks nog een paar open op Egypte vanavond
Wat een dag
Have Fun, en drink er eentje met je mee vanavond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Goed, ik ga er vantussen... ik trek er straks nog een paar open op Egypte vanavond
Wat een dag
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef -jos- het volgende:
BloggerSeif LOOL, lookslike Bahrain's royal family is angry! -------> RT @QueenMawi: Going for nice quiet dinner 2 forget about the sad egypt thing!!!
Ik heb er al 4 op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Have Fun, en drink er eentje met je mee vanavond.
Proost op Egypte
Das waarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik heb je al geïnterviewd dus dat je aan boxen doet en dan zweet wist ik al.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand een linkje? Moet ik dan echt zelf gaan zoeken?
hmz.quote:
Fijne avond nog en ook bedankt voor al je berichten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Wat een dag
Woont zij in Egypte?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Zit hier nog steeds te genieten van de beelden. Mijn Oma ging net helemaal los aan de telefoon. Op naar democratie!
Ben ook aan het zoeken, maar kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand een linkje? Moet ik dan echt zelf gaan zoeken?
Later en veel plezier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hmz.
Dan ga ik nu vast weg
Dan zie ik het waarschijnlijk wel als ik aankom bij mijn kennissen/ vrienden.
Kennissen,altijd al een stom woord gevonden![]()
Mensen vandaag wel een mooie afsluiting van de avond, dat was gister wel anders!
Lang leve het Egyptische volk!
En wij Fokkers natuurlijk!
Tot snel, en geniet van een dag om nooit te vergeten, dit zullen onze kinderen later leren op school als vredelievende revolutie!
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Wil je deze ?
Mooi gezegd. Tot 'ziens'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hmz.
Dan ga ik nu vast weg
Mensen vandaag wel een mooie afsluiting van de avond, dat was gister wel anders!
Tot snel, en geniet van een dag om nooit te vergeten, dit zullen onze kinderen later leren op school als vredelievende revolutie!
![]()
ff serieus Echt ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hij bedankt Mubarak o.a.
Have Funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hmz.
Dan ga ik nu vast weg
![]()
Tot ziens!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
hmz.
Dan ga ik nu vast weg
![]()
Nee, ze wachtten gewoon rustig af wie er ging winnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
Leger is dus nooit vijandig geweest tegen demonstranten...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Axia het volgende:
[..]
Ben ook aan het zoeken, maar kan het niet vinden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Wil je deze ?
Dat was wel het belangrijkste, een soort eerbetoon aan Mubarak, hij blijft toch wel een oorlogsveteraan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ff serieus Echt ??
( nee want ik vertrouw het nog steeds niet , was hier heel benieuwd na , maar kon het niet volgen ben stonden
Zo mooi voor hun...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Yepz. Heb verder nog 3 neven en een tante in Alexandrie.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ff serieus Echt ??
( nee want ik vertrouw het nog steeds niet , was hier heel benieuwd na , maar kon het niet volgen ben stoned
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Je zegt in elke post van je dat je stoned bent...![]()
[..]
Hoe oud ben je?
[..]
Hoe oud ben je?
Heb je de link mee gekregen hier boven?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef Axia het volgende:
[..]
Zo mooi voor hun...
En natuurlijk ook voor jou. Kan me voorstellen dat de afgelopen dagen erg moeilijk zijn geweest voor je.
Have Fun Tonight en jij ook dank voor alle updates en posten hier. Tot latersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ga er ook van door. Dames en heren: veel plezier vanavond nog. En we drinken er eentje op. Doeeg!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ga er ook van door. Dames en heren: veel plezier vanavond nog. En we drinken er eentje op. Doeeg!
Die van Al Jazeera bedoel je? Ja, ik was ff niet echt snugger bezig. Ik dacht dat hij een filmpje wilde zien van het moment dat het bekend werd dat Mubarak ging aftreden. Dus ik ging dat zoeken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je de link mee gekregen hier boven?
Ik dacht echt gister van nou, nu hebben we alles gedaan wat kon, hij treedt niet af, hier is niets meer aan te doen... we moeten het tot september uitzitten...quote:
Ze hadden zeker koffie daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Bij DWDD ook wat over Egypte, verslaggever die weg was gegaanEn ik zag Yes R ook zitten op de achtergrond (hij heeft familie daar)
Ik niet in iedergeval.En dat wij het mee mochten beleven van grote afstand !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef yavanna het volgende:
Wie had drie weken geleden gedacht dat dit mogelijk was.
Die hij ben ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef Axia het volgende:
[..]
Die van Al Jazeera bedoel je? Ja, ik was ff niet echt snugger bezig. Ik dacht dat hij een filmpje wilde zien van het moment dat het bekend werd dat Mubarak ging aftreden. Dus ik ging dat zoeken...![]()
Ik kijk namelijk zelf al de hele tijd naar Al Jazeera...
okej meer niet ??( ik ben echt fonking beneieuwd naar hoe nu verder .. ben morgen benieuwd , ik wil weten hoe leger echt reageert als ze bijv. op het tahrir blijven )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat was wel het belangrijkste, een soort eerbetoon aan Mubarak, hij blijft toch wel een oorlogsveteraan.
Verder een salute voor alle doden die zijn gevallen. Er komt later nog een statement.
Ik was gewoon boos gisteren na zijn speech. Boos, verbaasd, teleurgesteld voor het volk...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht echt gister van nou, nu hebben we alles gedaan wat kon, hij treedt niet af, hier is niets meer aan te doen... we moeten het tot september uitzitten...
En dat het dan toch lukt.... pfffffff
Vast wel, vanavond in Nieuwsuur ook een repo van een journalist die er gisteren weer naartoe was gegaan.quote:
want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
( ik mis nu alles ,..ik kan ff nie meer multitaskuh pppff lol)
Eikelboom is tof en baalde zichtbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Bij DWDD ook wat over Egypte, verslaggever die weg was gegaan![]()
Zijn laatste hoop op escalatie is vannacht vervlogenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik was gewoon boos gisteren na zijn speech. Boos, verbaasd, teleurgesteld voor het volk...![]()
En kijk nu...
Ja, en dat er vandaag enorme bestormingen op het paleis zou gebeuren, met een terugschietend leger.... Gelukkig niet gebeurd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik was gewoon boos gisteren na zijn speech. Boos, verbaasd, teleurgesteld voor het volk...![]()
En kijk nu...
Lekker boeie wat Sarkozy er van vind.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef yavanna het volgende:
Al Arabiya: French President Sarkozy welcomes Mubarak's "courageous & necessary decision"
ik denk dat vele users met het zelfde gevoel gisteravond zaten en nooit verwacht hadden dat het nu over is . Mubarak steps Down...die woorden klinken nog naquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Axia het volgende:
[..]
En kijk nu...
Ja inderdaad... en serieus gefrustreerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Axia het volgende:
[..]
En kijk nu...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zijn laatste hoop op escalatie is vannacht vervlogen
Hahahaha geeft niet kanjer je bedoelde het goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Axia het volgende:
[..]
God......mijn snuggerheid weer...
Sorry
ja, en obama's speech, tsja, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Hij kan nog steeds mubarak niet te hard afkraken, na al die jaren steun.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker boeie wat Sarkozy er van vind.
Ik ben blij dat ondanks alles, het volk zich ook vandaag weer waardig heeft gedragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat er vandaag enorme bestormingen op het paleis zou gebeuren, met een terugschietend leger.... Gelukkig niet gebeurd.
Ik geloofde het bericht eerst ook niet... zo plotselingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik denk dat vele users met het zelfde gevoel gisteravond zaten en nooit verwacht hadden dat het nu over is . Mubarak steps Down...die woorden klinken nog na
Ongelooflijk toch, miljoenen mensen kregen een enorme klap in hun gezicht en toch vreedzaam blijven en hun tactiek blijven volgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat er vandaag enorme bestormingen op het paleis zou gebeuren, met een terugschietend leger.... Gelukkig niet gebeurd.
Niemand! Toen staken ze nog gewoon Christenen in brand omdat ze Christen waren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef yavanna het volgende:
Wie had drie weken geleden gedacht dat dit mogelijk was.
Ik zat gewoon een DVD te kijken... kreeg een sms van een vriendin 'mubarak is afgetreden'....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik geloofde het bericht eerst ook niet... zo plotselingHad verwacht dat er iets heel anders aangekondigd zou worden... consequenties van nog een dag de klok negeren ofzo...
Geweldig...midget heeft gesproken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef yavanna het volgende:
Al Arabiya: French President Sarkozy welcomes Mubarak's "courageous & necessary decision"
Hoopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand! Toen staken ze nog gewoon Christenen in brand omdat ze Christen waren.
Nu stonden ze hand in hand te protesteren.
Wat zal de toekomst gaan brengen?
quote:Mubarak komt in het hiernamaals Nasser en Sadat tegen. 'Vergiftigd? Vermoord?' vragen ze. Mubarak: 'Nee, Facebook'
Die man neemt niemand serieus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef Axia het volgende:
[..]
Geweldig...midget heeft gesproken...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef Axia het volgende:
[..]
Geweldig...midget heeft gesproken...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even lekker onderuit op de bank.
Tot later vanavond. Kom dan nog ff een wijntje drinken op de overwinning van het Egyptische volk
zoooooooo geweldig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht echt gister van nou, nu hebben we alles gedaan wat kon, hij treedt niet af, hier is niets meer aan te doen... we moeten het tot september uitzitten...
En dat het dan toch lukt.... pfffffff
die trek ik ook zo open, een flesje wijn om mee te feestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
(bij gebrek aan eentje met een wijntje erbij
)
Je komt net weer op Fok?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef wdn het volgende:
Gefeliciteerd Egypte!!!!!!!!!!!!
Mubarak heeft dit gewoon een BAZINGA gedaan. Alleen met 20 uur na de speech
Tja, ik hoop ook op het beste. Maar ben niet blind voor de realiteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |