Mja ik heb je al geïnterviewd dus dat je aan boxen doet en dan zweet wist ik al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat jij het niet eerst zei natuurlijk
Mubarak werd bedankt. Leger komt zosm met een stappenplan hoe nu verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej die derde verklaring werd net geegev ndoor leger ..
ik weet eigenlijk niet wat ie nou preciers zei , ik weet wel dat ze op AJE zeiden dat de mensen op het plen e.d. dit niet hebben gehoord ....
maarre weet iemand wat er allemaal werd gezegd ? kon het niet zo goed volgen ?
Hij bedankt Mubarak o.a.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej die derde verklaring werd net geegev ndoor leger ..
ik weet eigenlijk niet wat ie nou preciers zei , ik weet wel dat ze op AJE zeiden dat de mensen op het plen e.d. dit niet hebben gehoord ....
maarre weet iemand wat er allemaal werd gezegd ? kon het niet zo goed volgen ?
Dat vind ik het mooiste. Hoe ze blijven bidden terwijl om hun heen het losbarst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Noelle06 het volgende:
Kippenvel weer als je de beelden terug ziet van en na de speech van Sulieman.
Het halfe plein zit nog te bidden als het volk losbarst !
Groot gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Goed, ik ga er vantussen... ik trek er straks nog een paar open op Egypte vanavond
Wat een dag
Have Fun, en drink er eentje met je mee vanavond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Goed, ik ga er vantussen... ik trek er straks nog een paar open op Egypte vanavond
Wat een dag
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef -jos- het volgende:
BloggerSeif LOOL, lookslike Bahrain's royal family is angry! -------> RT @QueenMawi: Going for nice quiet dinner 2 forget about the sad egypt thing!!!
Ik heb er al 4 op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Have Fun, en drink er eentje met je mee vanavond.
Proost op Egypte
Das waarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik heb je al geïnterviewd dus dat je aan boxen doet en dan zweet wist ik al.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand een linkje? Moet ik dan echt zelf gaan zoeken?
hmz.quote:
Fijne avond nog en ook bedankt voor al je berichten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Wat een dag
Woont zij in Egypte?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Zit hier nog steeds te genieten van de beelden. Mijn Oma ging net helemaal los aan de telefoon. Op naar democratie!
Ben ook aan het zoeken, maar kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand een linkje? Moet ik dan echt zelf gaan zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |