(Zo, jou heb ik lang niet gezien...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef Jarno het volgende:
Niks dan respect voor dit volk. Ik had er echt een hard hoofd in, maar ze hebben het geflikt. Super!
Precies! Net als de verzet strijders uit de 2e wereld oorlog hiero! Ok het is heel anders maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook. Dat hebben ze echt verdiend!
Ja, was het maar zo simpel. Alsof de oligarchie daar compleet zal verdwijnen en vervangen gaat worden door het 'normale democratische volk'. Zo werkt het helaas niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Beter lezen. Sulleiman heeft ook niets meer te zeggen.
Dat zou echt gaaf zijn ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Denk dat er wel een nationaal monument oid midden op dat plein komt. En natuurlijk wordt het plein hernoemt naar Vrijheidsplein oid
Zwetende boks chick..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Treed hij eindelijk af, sta ik te zweten in de boksschool, heb ik nog het moment suprème gemist
Gefeliciteerd aan alle Egyptenaren, en iedereen hier gefeliciteerd, stiekem ook een minibeetje succes voor ons!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Hij heeft ook echt zo'n officieren-hoofd.
Mubarak heb het overgegeven aan het leger. Die zal iemand naar voren schuifen neem ik aan. Dus Suleiman heb niks meer te vertellen dan toch ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo simpel. Alsof de oligarchie daar compleet zal verdwijnen en vervangen gaat worden door het 'normale democratische volk'. Zo werkt het helaas niet.
Ik begrijp je helemaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Net als de verzet strijders uit de 2e wereld oorlog hiero! Ok het is heel anders maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef deleriouz het volgende:
AJE: Merkel describes events in Egypt as a disastrous development. says it's a great day of joy in Egypt.
Sowieso, maar dit is zeg maar niet het juiste momentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hij blijft een oorlogsveteraan.
Iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Hij heeft ook echt zo'n officieren-hoofd.
'later'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef -jos- het volgende:
Hij heeft niks gezegd over ontbinden van parlement en regering?
Juist, daar wachten veel mensen denk ik ook op. Ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef -jos- het volgende:
Ik ga even weer naar de beelden op FP kijken. Blijf het prachtig vinden. Vooral de eerste minuut.quote:
Dit zullen de mensen zijn die hun leven hebben gegeven voor egypt 2.0 en daarvoor herdacht zullen blijven worden..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Net als de verzet strijders uit de 2e wereld oorlog hiero! Ok het is heel anders maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
dat jij het niet eerst zei natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarop dan?Dat ik geen zwetende boxchick ben?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarop dan?Dat ik geen zwetende boxchick ben?
En anders doen wij dat!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dit zullen de mensen zijn die hun leven hebben gegeven voor egypt 2.0 en daarvoor herdacht zullen blijven worden..
Hij zei wel dat ze alle eisen van de demonstranten zullen inwilligen. Dat ontbinden gaat sowieso gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef -jos- het volgende:
Obama statement expected later today.quote:
Godverdomme, even maccen dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Obama statement expected later today.
Hij wil het vast heel zeker weten nu..
quote:You know there's been a successful revolution in #Egypt when the last 2 live speeches on TV were shorter than 2 minutes #jan25
Is uitgesteld las ik net.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Obama statement expected later today.
Hij wil het vast heel zeker weten nu..
Iemand een engels of nederlands linkje? Ik spreek geen arabisch (sjips hoe schrijf je dat ook al weer....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik ga even weer naar de beelden op FP kijken. Blijf het prachtig vinden. Vooral de eerste minuut.![]()
![]()
![]()
Je schrijft het zo: Arabisch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iemand een engels of nederlands linkje? Ik spreek geen arabisch (sjips hoe schrijf je dat ook al weer....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |