SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loslaten, is het ultieme houden van.
Heb jij maar met 1 oog gekeken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.
Er is gevochten, brand gesticht, gesloopt en geschoten.
Tuurlijk heb je gelijk maar door het te hebben over een vreedzame revolutie is er het risico dat de doden vergeten worden.. Natuurlijk zijn de anti's vrijwel altijd geweldloos gebleven maar de gewonden, doden en eventuele vermisten moeten niet vergeten worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb jij maar met 1 oog gekeken?
Je weet ook wel dat het geweld van de Pro Mubarak afkwam
De anti's hebben 18 dagen lang geprobeerd vredig te demonstreren, het werd hen wel even moeilijk gemaakt toen de Pro's kwamen aanzetten met agressie.
ima_Khatib Dima Khatibquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Supersoep het volgende:
Wie kan mij eens uitleggen wat er nu bereikt is? Je haalt Mubarak neer en Suleiman gaat gewoon vrolijk verder met dezelfde praktijken. Natuurlijk op een lager pitje en met meer sociale voorzieningen om de bevolking zoals hier in het westen koest te houden, maar dan krijg je weer al die corruptie; die hiermee totaal niet verholpen is.
dacht dat ik de lapo had maar een modje poste door het slotje nog heen!quote:
Beter lezen. Sulleiman heeft ook niets meer te zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Supersoep het volgende:
Wie kan mij eens uitleggen wat er nu bereikt is? Je haalt Mubarak neer en Suleiman gaat gewoon vrolijk verder met dezelfde praktijken. Natuurlijk op een lager pitje en met meer sociale voorzieningen om de bevolking zoals hier in het westen koest te houden, maar dan krijg je weer al die corruptie; die hiermee totaal niet verholpen is.
For now! Ik hoop toch echt dat het een echte democratie gaat worden nu!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil daar bij zijnGeweldig
Heerlijk
![]()
Egypt is Free!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Axia het volgende:
Deze toch? Volgens mij had Noelle06 LAPO.
[..]
Prima!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht dat ik de lapo had maar een modje poste door het slotje nog heen!
Inderdaad. Dit land verdiend gewoon het beste!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
For now! Ik hoop toch echt dat het een echte democratie gaat worden nu!
Dat gebeurd ook niet, die worden in talloze comments, terecht, genoemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gelijk maar door het te hebben over een vreedzame revolutie is er het risico dat de doden vergeten worden.. Natuurlijk zijn de anti's vrijwel altijd geweldloos gebleven maar de gewonden, doden en eventuele vermisten moeten niet vergeten worden.
Die gaan ook niet vergeten wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gelijk maar door het te hebben over een vreedzame revolutie is er het risico dat de doden vergeten worden.. Natuurlijk zijn de anti's vrijwel altijd geweldloos gebleven maar de gewonden, doden en eventuele vermisten moeten niet vergeten worden.
Daar zal hoop ik een mooi groot gedenk teken voor worden opgericht!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook niet, die worden in talloze comments, terecht, genoemd.Niemand zal deze helden vergeten..
Dat zal dan de eerste ter wereld wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
For now! Ik hoop toch echt dat het een echte democratie gaat worden nu!
Ik hoop dat ook. Dat hebben ze echt verdiend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zal hoop ik een mooi groot gedenk teken voor worden opgericht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |