SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door remlof op 11-02-2011 02:27:04 ]
Thx! Welterusten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar ik duik ook mijn nest in.
Welterusten (voor straks) en Saekerhett, een fijne verjaardag!
...uhuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je had ook op 'open nieuw deel' kunnen klikken.
i.d.d veel te "rommelig" op dit moment.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
BTW kom op zeg, we hebben nu twee weken kunnen meegenieten van het propaganda-apparaat van Egypte, we gaan nu toch niet opeens die onzin zomaar geloven?
Trustequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar ik duik ook mijn nest in.
Welterusten (voor straks) en Saekerhett, een fijne verjaardag!
Heeft het volk een keus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het leger heeft echt een dubieuze rol gespeeld vandaag, hopelijk denkt het volk goed na of ze nu wel echt te vertrouwen zijn.
Is veel moeite in gestoken door veel mensen, vandaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom? Die OP kan later gefixt worden. Zo boeiend is hij echt niet.
Modje vragen om de op te fixen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Is veel moeite in gestoken door veel mensen, vandaar.
Precies. En blijkbaar heeft Mubarak het idee dat een substantieel deel van het leger hem steunt, anders was hij al lang naar Zwitserland en zijn miljarden vertrokken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef druide het volgende:
[..]
Heeft het volk een keus?
Het leger hoeft maar BOE! te roepen, en er is niets meer over van die mensenmassa. Dat was ook de reden dat het leger van begin af aan vriendelijk werd onthaald, zonder dat duidelijk was aan wiens kant zij stond. Het volk heeft geen andere keus dan het almachtige leger te vertrouwen en hopen op een goede uitkomst. Best wel treurig eigenlijk.
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef boekenplank het volgende:
Berichtje op een ander forum van een Nederlander (en vage bekende van me) die een watersportbedrijf runt in Egypte en hoe hij erover denkt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |