SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door remlof op 11-02-2011 02:27:04 ]
Thx! Welterusten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar ik duik ook mijn nest in.
Welterusten (voor straks) en Saekerhett, een fijne verjaardag!
...uhuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je had ook op 'open nieuw deel' kunnen klikken.
i.d.d veel te "rommelig" op dit moment.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
BTW kom op zeg, we hebben nu twee weken kunnen meegenieten van het propaganda-apparaat van Egypte, we gaan nu toch niet opeens die onzin zomaar geloven?
Trustequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar ik duik ook mijn nest in.
Welterusten (voor straks) en Saekerhett, een fijne verjaardag!
Heeft het volk een keus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het leger heeft echt een dubieuze rol gespeeld vandaag, hopelijk denkt het volk goed na of ze nu wel echt te vertrouwen zijn.
Is veel moeite in gestoken door veel mensen, vandaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom? Die OP kan later gefixt worden. Zo boeiend is hij echt niet.
Modje vragen om de op te fixen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Is veel moeite in gestoken door veel mensen, vandaar.
Precies. En blijkbaar heeft Mubarak het idee dat een substantieel deel van het leger hem steunt, anders was hij al lang naar Zwitserland en zijn miljarden vertrokken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef druide het volgende:
[..]
Heeft het volk een keus?
Het leger hoeft maar BOE! te roepen, en er is niets meer over van die mensenmassa. Dat was ook de reden dat het leger van begin af aan vriendelijk werd onthaald, zonder dat duidelijk was aan wiens kant zij stond. Het volk heeft geen andere keus dan het almachtige leger te vertrouwen en hopen op een goede uitkomst. Best wel treurig eigenlijk.
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef boekenplank het volgende:
Berichtje op een ander forum van een Nederlander (en vage bekende van me) die een watersportbedrijf runt in Egypte en hoe hij erover denkt.
[..]
Hoop dat de egyptenaren dat ook door hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef sunny16947 het volgende:
De laatste tweet van Ghonim was dat hij naar het tahrirplein ging. Na de toespraak nog geen enkele reactie. Is hij weer opgepakt? En gebruiken ze hem nu? Ik heb er een vreemd gevoel over.
Kan TS ook zelf doen. Effe bij een gesloten deel op 'nieuw deel' klikken, de zooi kopiëren en hier in de OP plakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:45 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Modje vragen om de op te fixen ?
Truste allquote:monasosh monasosh
#Jan25 RT @Fake_Dispatch: BREAKING: New Facebook upgrade option is called Mubarak. You click on quit and nothing happens.
Ik hou van simpele dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan TS ook zelf doen. Effe bij een gesloten deel op 'nieuw deel' klikken, de zooi kopiëren en hier in de OP plakken.
Misschien als ik een eigen bedrijf zou hebben dat ik dan ook zo zou reageren (denk het niet)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.
Over deze post ik vind hem wel kort door de bocht, er is nog steeds niets veranderd en een grote groep mensen pikt het niet meer. Dus die kiezen ervoor om door te zetten.
Ah weer wat geleerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan TS ook zelf doen. Effe bij een gesloten deel op 'nieuw deel' klikken, de zooi kopiëren en hier in de OP plakken.
België? Bron?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:54 schreef henkde_j het volgende:
Belgie meldt dat de Staatsomroep op moment al belaagd wordt
quote:Zeinobia Zeinobia
RT @marwamaher: @Zeinobia they announced @dream tv that the army announcement has been postponed till the morning
Oh wacht je bedoelt tv of niet?quote:
Zou kunnen, maar dat zie ik dan weer als propaganda van de andere kant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:56 schreef -jos- het volgende:
Ahmed_Rehab Breaking: Security Expert: Mubarak's address is a cut and paste edit of prerecorded messages. Mubarak is not in... http://fb.me/RITdIevW
wtf???
Jup, weet alleen niet meer welke zenderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt tv of niet?
Maakt ook niet uit, neem aan dat het dan op De Standaard of De Gazet van Antwerpen staat. Maar ik gok dat ze ook bronnen binnen Egypte gebruiken. Dus gok ik vervolgens dat ze t hebben over de mensen die daar in de buurt al 2 nachtjes in tenten slapen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, weet alleen niet meer welke zender
confermdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:57 schreef Dance99Vv het volgende:
een paar duizend mensen hebben het presi palace bereiktbron cnn
Edit: time-fail van mij:Dquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
hoelaat ist eigenlijk nu in cairo?
02:00 volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
02:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
qftquote:
2uur snachtsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
Ja sorry, dat uit mijn plaat gaan overkomt me weleens. Ik werk eraan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.
Over deze post ik vind hem wel kort door de bocht, er is nog steeds niets veranderd en een grote groep mensen pikt het niet meer. Dus die kiezen ervoor om door te zetten.
Ik wil de staats tv hier ook in het zendpakketquote:
Kan me goed voorstellen dat als je er middenin zit, dat je helemaal meegevoerd word door de euforie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ja sorry, dat uit mijn plaat gaan overkomt me weleens. Ik werk eraan.
Verder post ik zijn visie, zodat men een beeld krijgt dat niet iedereen 100% achter de demonstraties staat. Geloof me deze kennis is absoluut anti Mubarak, maar hij geeft een beetje weer hoe het ook een beetje leeft bij de mensen buiten de grote brandhaarden.
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.quote:Elazul Elazul DO NOT HEAD TO THE PALACE, HEAD BACK TO TAHRIR NOW! #Jan25 Jan25
wel engels ondertiteld graagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik wil de staats tv hier ook in het zendpakket
Verwacht geen redelijkheid in deze topicreeks, HiZ. Het is een slowchat voor ADHD'ersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:01 schreef HiZ het volgende:
Eh ze zijn daar toch juist een uur vooruit? Dus net als hier in Istanbul moet het daar dan 2 uur izjn.
ze zijn ontdekt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.
Hey sluit de ADD'ers niet zo buiten jahquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Verwacht geen redelijkheid in deze topicreeks, HiZ. Het is een slowchat voor ADHD'ers
Elazulquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.
en de hippiesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:05 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Hey sluit de ADD'ers niet zo buiten jah
ADD-hippie hierquote:
ik ben net terug .. grlmbl het regendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef yavanna het volgende:
Maar even met de honden lopen, misschien tot straks.
Uitgesteld tot morgen geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben net terug .. grlmbl het regend![]()
ff bijlezen ( hoop dat er iets van die sms bekend is - leger -)
Nee vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus komt pas morgen ??
Hmm werd net tegengesproken op AJEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:13 schreef One_of_the_few het volgende:
CNN confirms a couple thousand protesters have arrived at #Egypt 's presidential palace #jan25 2000
Gelukkig weet je dat je in je eigen wereld leeft. En dat dat niet geeft. En dat ze je daar kennen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:11 schreef Janena het volgende:
GvrdeGvr....Denk ik na mijn bezoekje aan het optreden van Herman van Veen thuis te komen en te horen dat Moebie foetsie is maar die lul is gewoon DOOF BLIND EN STOM.
het blijft een dag van verwarringquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:13 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hmm werd net tegengesproken op AJE
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:14 schreef Janena het volgende:
Uitspraak van Herman van Veen vanavond:
God, Allah, Jezus, Mohammed...
We bidden allemaal hetzelfde angstgebed.
En nu naar bed, ben al bijna 20 uur op de been.
okej ... lees ik het hier nog ff door en dan ga ik slapen alvast Gnight ( voor de zoveelste x alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Uitgesteld tot morgen geloof ik
Zie bericht van Raistlin6 van nu netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okej ... lees ik het hier nog ff door en dan ga ik slapen alvast Gnight ( voor de zoveelste x al)
Nee, ze omringen de gebouwen maar houden het nog steeds vredig. Maar ik weet niet of dat morgen ook zo gaat zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
Er zijn geen paleizen of kazernes bestormd?
Of: heb ik nog iets gemist?
zei de huisman?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen de mensen die naar bed gaan, niet gewoon hun pc uitzetten zonder daar 40 posts over te doen?
En ja, dit is de tweede keer dat ik dit post. Dat huiswijvengezeik hier.
will make a statement shortly.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zie bericht van Raistlin6 van nu net
Dit is dezelfde als van een x aantal uur geleden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef raistlin6 het volgende:
http://twitpic.com/3yfv9h
foto van smsje in Arabisch, zou staan dat ze snel met een verklaring komen.
Wat bedoel je met dat van de staats tv?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
Nog nieuws over/van Ghonim?
Ben er ondertussen steeds meer van overttuigd dat dit van A tot B zorgvuldig is gepland door Mubarak en consorten om geweld uit te lokken door urenlang mensen steeds hoopvoller te maken en dan gehakt te maken van die hoop op een zeer beledigende manier.
de Neem b.v. de 'leaks', de enorme hoeveelheid vreemde tweets, ', de staats tv die opeens anders ging doen en na de speech opeens weer pro zoals gewoonlijk, vooral dat van de staats tv vind ik zeer opmerkelijk..
Om 3 uur in de nacht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef raistlin6 het volgende:
http://twitpic.com/3yfv9h
foto van smsje in Arabisch, zou staan dat ze snel met een verklaring komen.
indd. ze zijn een heel slim en smerig spel aan het spelen ....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
Nog nieuws over/van Ghonim?
Ben er ondertussen steeds meer van overttuigd dat dit van A tot B zorgvuldig is gepland door Mubarak en consorten om geweld uit te lokken door urenlang mensen steeds hoopvoller te maken en dan gehakt te maken van die hoop op een zeer beledigende manier.
de Neem b.v. de 'leaks', de enorme hoeveelheid vreemde tweets, ', de staats tv die opeens anders ging doen en na de speech opeens weer pro zoals gewoonlijk, vooral dat van de staats tv vind ik zeer opmerkelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |