SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door remlof op 11-02-2011 02:27:04 ]
Thx! Welterusten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar ik duik ook mijn nest in.
Welterusten (voor straks) en Saekerhett, een fijne verjaardag!
...uhuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je had ook op 'open nieuw deel' kunnen klikken.
i.d.d veel te "rommelig" op dit moment.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
BTW kom op zeg, we hebben nu twee weken kunnen meegenieten van het propaganda-apparaat van Egypte, we gaan nu toch niet opeens die onzin zomaar geloven?
Trustequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar ik duik ook mijn nest in.
Welterusten (voor straks) en Saekerhett, een fijne verjaardag!
Heeft het volk een keus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het leger heeft echt een dubieuze rol gespeeld vandaag, hopelijk denkt het volk goed na of ze nu wel echt te vertrouwen zijn.
Is veel moeite in gestoken door veel mensen, vandaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom? Die OP kan later gefixt worden. Zo boeiend is hij echt niet.
Modje vragen om de op te fixen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Is veel moeite in gestoken door veel mensen, vandaar.
Precies. En blijkbaar heeft Mubarak het idee dat een substantieel deel van het leger hem steunt, anders was hij al lang naar Zwitserland en zijn miljarden vertrokken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef druide het volgende:
[..]
Heeft het volk een keus?
Het leger hoeft maar BOE! te roepen, en er is niets meer over van die mensenmassa. Dat was ook de reden dat het leger van begin af aan vriendelijk werd onthaald, zonder dat duidelijk was aan wiens kant zij stond. Het volk heeft geen andere keus dan het almachtige leger te vertrouwen en hopen op een goede uitkomst. Best wel treurig eigenlijk.
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef boekenplank het volgende:
Berichtje op een ander forum van een Nederlander (en vage bekende van me) die een watersportbedrijf runt in Egypte en hoe hij erover denkt.
[..]
Hoop dat de egyptenaren dat ook door hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef sunny16947 het volgende:
De laatste tweet van Ghonim was dat hij naar het tahrirplein ging. Na de toespraak nog geen enkele reactie. Is hij weer opgepakt? En gebruiken ze hem nu? Ik heb er een vreemd gevoel over.
Kan TS ook zelf doen. Effe bij een gesloten deel op 'nieuw deel' klikken, de zooi kopiëren en hier in de OP plakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:45 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Modje vragen om de op te fixen ?
Truste allquote:monasosh monasosh
#Jan25 RT @Fake_Dispatch: BREAKING: New Facebook upgrade option is called Mubarak. You click on quit and nothing happens.
Ik hou van simpele dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan TS ook zelf doen. Effe bij een gesloten deel op 'nieuw deel' klikken, de zooi kopiëren en hier in de OP plakken.
Misschien als ik een eigen bedrijf zou hebben dat ik dan ook zo zou reageren (denk het niet)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.
Over deze post ik vind hem wel kort door de bocht, er is nog steeds niets veranderd en een grote groep mensen pikt het niet meer. Dus die kiezen ervoor om door te zetten.
Ah weer wat geleerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan TS ook zelf doen. Effe bij een gesloten deel op 'nieuw deel' klikken, de zooi kopiëren en hier in de OP plakken.
België? Bron?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:54 schreef henkde_j het volgende:
Belgie meldt dat de Staatsomroep op moment al belaagd wordt
quote:Zeinobia Zeinobia
RT @marwamaher: @Zeinobia they announced @dream tv that the army announcement has been postponed till the morning
Oh wacht je bedoelt tv of niet?quote:
Zou kunnen, maar dat zie ik dan weer als propaganda van de andere kant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:56 schreef -jos- het volgende:
Ahmed_Rehab Breaking: Security Expert: Mubarak's address is a cut and paste edit of prerecorded messages. Mubarak is not in... http://fb.me/RITdIevW
wtf???
Jup, weet alleen niet meer welke zenderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt tv of niet?
Maakt ook niet uit, neem aan dat het dan op De Standaard of De Gazet van Antwerpen staat. Maar ik gok dat ze ook bronnen binnen Egypte gebruiken. Dus gok ik vervolgens dat ze t hebben over de mensen die daar in de buurt al 2 nachtjes in tenten slapen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, weet alleen niet meer welke zender
confermdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:57 schreef Dance99Vv het volgende:
een paar duizend mensen hebben het presi palace bereiktbron cnn
Edit: time-fail van mij:Dquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
hoelaat ist eigenlijk nu in cairo?
02:00 volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
02:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
qftquote:
2uur snachtsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
Ja sorry, dat uit mijn plaat gaan overkomt me weleens. Ik werk eraan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.
Over deze post ik vind hem wel kort door de bocht, er is nog steeds niets veranderd en een grote groep mensen pikt het niet meer. Dus die kiezen ervoor om door te zetten.
Ik wil de staats tv hier ook in het zendpakketquote:
Kan me goed voorstellen dat als je er middenin zit, dat je helemaal meegevoerd word door de euforie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ja sorry, dat uit mijn plaat gaan overkomt me weleens. Ik werk eraan.
Verder post ik zijn visie, zodat men een beeld krijgt dat niet iedereen 100% achter de demonstraties staat. Geloof me deze kennis is absoluut anti Mubarak, maar hij geeft een beetje weer hoe het ook een beetje leeft bij de mensen buiten de grote brandhaarden.
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.quote:Elazul Elazul DO NOT HEAD TO THE PALACE, HEAD BACK TO TAHRIR NOW! #Jan25 Jan25
wel engels ondertiteld graagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik wil de staats tv hier ook in het zendpakket
Verwacht geen redelijkheid in deze topicreeks, HiZ. Het is een slowchat voor ADHD'ersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:01 schreef HiZ het volgende:
Eh ze zijn daar toch juist een uur vooruit? Dus net als hier in Istanbul moet het daar dan 2 uur izjn.
ze zijn ontdekt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.
Hey sluit de ADD'ers niet zo buiten jahquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Verwacht geen redelijkheid in deze topicreeks, HiZ. Het is een slowchat voor ADHD'ers
Elazulquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.
en de hippiesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:05 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Hey sluit de ADD'ers niet zo buiten jah
ADD-hippie hierquote:
ik ben net terug .. grlmbl het regendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef yavanna het volgende:
Maar even met de honden lopen, misschien tot straks.
Uitgesteld tot morgen geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben net terug .. grlmbl het regend![]()
ff bijlezen ( hoop dat er iets van die sms bekend is - leger -)
Nee vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus komt pas morgen ??
Hmm werd net tegengesproken op AJEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:13 schreef One_of_the_few het volgende:
CNN confirms a couple thousand protesters have arrived at #Egypt 's presidential palace #jan25 2000
Gelukkig weet je dat je in je eigen wereld leeft. En dat dat niet geeft. En dat ze je daar kennen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:11 schreef Janena het volgende:
GvrdeGvr....Denk ik na mijn bezoekje aan het optreden van Herman van Veen thuis te komen en te horen dat Moebie foetsie is maar die lul is gewoon DOOF BLIND EN STOM.
het blijft een dag van verwarringquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:13 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hmm werd net tegengesproken op AJE
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:14 schreef Janena het volgende:
Uitspraak van Herman van Veen vanavond:
God, Allah, Jezus, Mohammed...
We bidden allemaal hetzelfde angstgebed.
En nu naar bed, ben al bijna 20 uur op de been.
okej ... lees ik het hier nog ff door en dan ga ik slapen alvast Gnight ( voor de zoveelste x alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Uitgesteld tot morgen geloof ik
Zie bericht van Raistlin6 van nu netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okej ... lees ik het hier nog ff door en dan ga ik slapen alvast Gnight ( voor de zoveelste x al)
Nee, ze omringen de gebouwen maar houden het nog steeds vredig. Maar ik weet niet of dat morgen ook zo gaat zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
Er zijn geen paleizen of kazernes bestormd?
Of: heb ik nog iets gemist?
zei de huisman?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen de mensen die naar bed gaan, niet gewoon hun pc uitzetten zonder daar 40 posts over te doen?
En ja, dit is de tweede keer dat ik dit post. Dat huiswijvengezeik hier.
will make a statement shortly.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zie bericht van Raistlin6 van nu net
Dit is dezelfde als van een x aantal uur geleden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef raistlin6 het volgende:
http://twitpic.com/3yfv9h
foto van smsje in Arabisch, zou staan dat ze snel met een verklaring komen.
Wat bedoel je met dat van de staats tv?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
Nog nieuws over/van Ghonim?
Ben er ondertussen steeds meer van overttuigd dat dit van A tot B zorgvuldig is gepland door Mubarak en consorten om geweld uit te lokken door urenlang mensen steeds hoopvoller te maken en dan gehakt te maken van die hoop op een zeer beledigende manier.
de Neem b.v. de 'leaks', de enorme hoeveelheid vreemde tweets, ', de staats tv die opeens anders ging doen en na de speech opeens weer pro zoals gewoonlijk, vooral dat van de staats tv vind ik zeer opmerkelijk..
Om 3 uur in de nacht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef raistlin6 het volgende:
http://twitpic.com/3yfv9h
foto van smsje in Arabisch, zou staan dat ze snel met een verklaring komen.
indd. ze zijn een heel slim en smerig spel aan het spelen ....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
Ben er ondertussen steeds meer van overttuigd dat dit van A tot B zorgvuldig is gepland door Mubarak en consorten om geweld uit te lokken door urenlang mensen steeds hoopvoller te maken en dan gehakt te maken van die hoop op een zeer beledigende manier.
de Neem b.v. de 'leaks', de enorme hoeveelheid vreemde tweets, ', de staats tv die opeens anders ging doen en na de speech opeens weer pro zoals gewoonlijk, vooral dat van de staats tv vind ik zeer opmerkelijk..
Ze lieten blije demonstranten zien voor de speech, toen de speech, en daarna sullymanni en daarna voetbal en ijshockey, wat mensen op twitter raar vonden omdat men dat in Egypte niet schijnt te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:21 schreef MangoTree het volgende:
Ik hoop niet dat het nu opeens uit de hand gaat lopen, dat zou schelen in de opkomst
[..]
Wat bedoel je met dat van de staats tv?
Je zou ook eens wat nieuws posten, zoals al die ''huiswijven'' hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen de mensen die naar bed gaan, niet gewoon hun pc uitzetten zonder daar 40 posts over te doen?
En ja, dit is de tweede keer dat ik dit post. Dat huiswijvengezeik hier.
Ik begreep dat de rol van de staats tv al eigenlijk uitgespeeld was omdat iedereen ook naar de andere kanalen kijkt..?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ze lieten blije demonstranten zien voor de speech, toen de speech, en daarna sullymanni en daarna voetbal en ijshockey, wat mensen op twitter raar vonden omdat men dat in Egypte niet schijnt te kijken.
Met andere woorden, blije mensen -> Mubarak. Debiel maar slim.
Inderdaad lang niet achtelijk en dit valt veel te mooi in elkaar om toeval te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ze lieten blije demonstranten zien voor de speech, toen de speech, en daarna sullymanni en daarna voetbal en ijshockey, wat mensen op twitter raar vonden omdat men dat in Egypte niet schijnt te kijken.
Met andere woorden, blije mensen -> Mubarak. Debiel maar slim.
Ah thanks. Morgen gaat het erom denk ik. Hoop dat het leger zich blijft gedragen als tot nu toe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ze omringen de gebouwen maar houden het nog steeds vredig. Maar ik weet niet of dat morgen ook zo gaat zijn.
Je zou ook even kunnen kijken naar mijn afgelopen paar posts, die alleen maar nieuws bevatten. In tegenstelling tot 'hihi, even honden uitlaten' 'hihi, eigenlijk naar bed maar toch maar niet en toch maar wel en oh haha nu ben ik hier alsnog, truzzztuhhhh'. Bewaar die onzin lekker voor je dagboek. Af en toe een postje moet kunnen, maar er zitten er hier die nogal overdrijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]
Je zou ook eens wat nieuws posten, zoals al die ''huiswijven'' hier.
Vandaag zal duidelijk worden of Mubarak inderdaad een deel van het leger achter zich heeft, als inderdaad zijn paleizen bestormd worden. Misschien is Hosni wel een doorgedraaide oude gek die wij teveel rationaliteit toedichten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Precies. En blijkbaar heeft Mubarak het idee dat een substantieel deel van het leger hem steunt, anders was hij al lang naar Zwitserland en zijn miljarden vertrokken.
Egypte: niet een land met een leger, maar een leger met een land.
Ach, mag ook weleens na wekenlang serieus te posten hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen kijken naar mijn afgelopen paar posts, die alleen maar nieuws bevatten. In tegenstelling tot 'hihi, even honden uitlaten' 'hihi, eigenlijk naar bed maar toch maar niet en toch maar wel en oh haha nu ben ik hier alsnog, truzzztuhhhh'. Bewaar die onzin lekker voor je dagboek. Af en toe een postje moet kunnen, maar er zitten er hier die nogal overdrijven.
sohee chagerijn ,.. voor jou speciaal ; Welterusten hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen kijken naar mijn afgelopen paar posts, die alleen maar nieuws bevatten. In tegenstelling tot 'hihi, even honden uitlaten' 'hihi, eigenlijk naar bed maar toch maar niet en toch maar wel en oh haha nu ben ik hier alsnog, truzzztuhhhh'. Bewaar die onzin lekker voor je dagboek. Af en toe een postje moet kunnen, maar er zitten er hier die nogal overdrijven.
Honden al uit geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
sohee chagerijn ,.. voor jou speciaal ; Welterusten he
En de gemiddelde Egyptenaar niets meer te eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Als morgen en de dagen daarna het land stil ligt van de stakingen, en demonstraties dan heeft het parlement een steeds groter probleem
Voor meer dan 90% lijkt me wel erg veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
De rol; van de staats tv is niet te onderschatten. Die is vele malen belangrijker voor de gewone egyptenaar dan de social media. Egyptenaren kijken tv, tv, tv en tv. En zien dus overal de staats tv. Voor meer dan 90% bestaat de info de ze krijgen daaruit.
Mocht de staats tv overlopen en anders uitzenden, dan krijgen de miljoenen mensen die nu totaal andere info zien dan wij ineens te horen hoe het wel zit. althans, beter dan nu. Dan is er geen houden meer aan.
M.i. hebben ze die dan ook geweldig gebruikt om het volk op te jutten, neer te halen vandaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
De rol; van de staats tv is niet te onderschatten. Die is vele malen belangrijker voor de gewone egyptenaar dan de social media. Egyptenaren kijken tv, tv, tv en tv. En zien dus overal de staats tv. Voor meer dan 90% bestaat de info de ze krijgen daaruit.
Mocht de staats tv overlopen en anders uitzenden, dan krijgen de miljoenen mensen die nu totaal andere info zien dan wij ineens te horen hoe het wel zit. althans, beter dan nu. Dan is er geen houden meer aan.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Honden al uit geweest?![]()
Egyptocracy Egyptocracy
Some tweeps are suggesting AF sms might be a delayed one that was meant to be received before their first announcement. #Egypt #jan25
Netjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:30 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Woede na Mubarak-speech groot
Update 01.27 uur
Duizenden demonstranten zijn volgens verschillende bronnen, waaronder CNN en Al Jazeera, bij een presidentieel paleis en bij het gebouw van de staatstelevisie. De sfeer zou rustig zijn en de demonstranten zijn van plan daar te overnachten. Voor vrijdagmiddag zetten de pro-democratie-demonstranten in op twintig miljoen mensen voor een mars die dan gepland is. Het leger heeft via sms aangekondigd na hun overleg, wat nog gaande zou zijn, een verklaring te doen uitgaan. Suleiman had in zijn speech van eerder deze avond de bevolking ook nog opgeroepen de staats-tv te volgen en niet de 'satellietzenders omdat die alleen maar chaos willen'.
De staatstelevisie heeft na de speech van Suleiman enkel beelden uitgezonden van lege straten in Caïro, het Nederlands elftal en een ijshockeywedstrijd.
Spannend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef yavanna het volgende:
AhmadFahmy A Crazy One
Many protesters ,but not much, r in front of the presidential palace now. Say no evident threats, army is cooperative so far #egypt
De 'gewone' burger is niet geheel afhankelijk van staatsmedia voor nieuws. Ze kunnen met eigen ogen zien hoe groot de protesten zijn als ze in de grotere steden wonen. Daarnaast zullen zij onderling communiceren over de valse staatspropaganda en Al Jazeera.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Lekker fris.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
in de regen
![]()
maar ik vermoed dat het nog ff duurd met dat smsie , dus ..... word em niet meer denk ik .. ik blijf niet wachten hoor ..lees em morgen wel !!
![]()
Ik zeker niet, ik vond alleen die 90% erg hoog.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:33 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat mensen overschatten hoeveel geloof er wordt gehecht aan de staatsmedia in dictaturen.
Je vraag wordt nu een beetje beantwoord denk ik op AJEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:36 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik vond alleen die 90% erg hoog.
Het is een inschatting van Bertus Hendriks, Ko Colijn en een andere professor media aan de erasmus universiteit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:36 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik vond alleen die 90% erg hoog.
Niet iedereen is analfabeet in Egypte. Er zitten genoeg mensen daar die minstens een basisschool opleiding hebben afgerond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:39 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is een inschatting van Bertus Hendriks, Ko Colijn en een andere professor media aan de erasmus universiteit.
Social media vereisen wel lezen en schrijven. Dat is lang niet altijd het geval daar.
Spam!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Christiversity Thomas Mead
TO ALL FOLLOWING MY #JAN25 LIST: Make sure you also follow @tsudo/egypt, small, yet consists of strongly trusted tweeps #PlzRT #Egpyt
Wil jij trouwens de OP even fixen?quote:
Error report: cannot erase 1 file(s)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
HGhazaryan Hovsep Ghazaryan
Uninstalling dictator in progress ... ...99.9% complete #Egypt #Jan25 #Tahrir #Mubarak
Ik moest lachen
ik zeg ook niet iedereen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Niet iedereen is analfabeet in Egypte. Er zitten genoeg mensen daar die minstens een basisschool opleiding hebben afgerond.
goeiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Error report: cannot erase 1 file(s)
- hsnmbrk.exe (file protected)
Maar het is een gegeven fiet dat 30 % van het land wel analfabeet is. Er zijn in Egypte zoveel kleine dorpjes van boeren, daar is geen school of iets te vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Niet iedereen is analfabeet in Egypte. Er zitten genoeg mensen daar die minstens een basisschool opleiding hebben afgerond.
Trustequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:52 schreef tass het volgende:
[..]
Maar het is een gegeven fiet dat 30 % van het land wel analfabeet is. Er zijn in Egypte zoveel kleine dorpjes van boeren, daar is geen school of iets te vinden.
Heb ervaren dat dat de meest lieve vriendelijke mensen zijn maar die weten amper dat er naast Egypte nog meer wereld is.
Ik ben er weg van! Truste allemaal en tot morgen!
quote:Obama released a statement late Thursday, in which he called on the Egyptian government to do more.
"The Egyptian people have been told that there was a transition of authority, but it is not yet clear that this transition is immediate, meaningful or sufficient," he said. "Too many Egyptians remain unconvinced that the government is serious about a genuine transition to democracy, and it is the responsibility of the government to speak clearly to the Egyptian people and the world."
Obama is een enorme slappe lul dus. Het is idd één van de twee, of Obama bedoeld het goed maar heeft geen ruggegraat of het is een wolf in schaapskleren. Mooi praten maar ondertussen het beleid van Bush gewoon voortzetten. Welke optie het ook is, niemand heeft er wat aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:57 schreef truepositive het volgende:
Obama is volgens mij een kracht voor positieve verandering, maar hij is grondig ingekapseld in het overkoepelene mechanisme dat de white house controleert.
Dit vage gelul van Amerika sterkt Mubarak alleen maar. Mubarak zegt namelijk precies te doen wat Amerika wil. En Amerika blijft expres vaag, zodat ze met alle partijen door 1 deur zouden kunnen als dit allemaal over is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Obama is een enorme slappe lul dus. Het is idd één van de twee, of Obama bedoeld het goed maar heeft geen ruggegraat of het is een wolf in schaapskleren. Mooi praten maar ondertussen het beleid van Bush gewoon voortzetten. Welke optie het ook is, niemand heeft er wat aan.
De Egyptenaren hebben er iig niks aan. Sowieso kunnen ze niks van de VS verwachten. Die zit helemaal niet op verandering te wachten. De VS heeft miljarden en miljarden geinvesteerd zodat Egypte de voetveeg van Amerika en Israel is. En dan nu ineens het volk aan de macht? Haha dat is een goeie!
Het is een hoop theater maar als je goed luistert zijn het alleen holle frasen vanuit Washington. Nikszeggende retoriek dat men voor "snelle verandering" en "vrijheid en democratie" is. Hosni zegt precies hetzelfde ja!
Nee, de bevolking van Egypte staat er zo goed als alleen voor en van het westen hoeven ze helemaal niks te verwachten.
Maak me er ook wat zorgen over, ook omdat er een neppe twitter was onder Ghoneim gisteren.. Het laatste nieuws was dat hij richting plein ging, daarna niets meer, dus geen idee of hij er is aangekomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:35 schreef RvLaak het volgende:
Uhm mensen, hebben we al bevestiging of Ghonim überhaupt iets gezegd heeft? De laatste keer dat hij meer dan een paar uur geen tweets verstuurde, was hij bijna 2 weken lang "te gast" bij de politie. Zijn laatste tweet is van 11 uur terug.
Ben benieuwd wat daar uit komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:14 schreef -jos- het volgende:
AlJazeera: Supreme millitary council heeft net meeting gehad.
Die zal wel thuis aan de antidepressiva zitten, emotioneel en fysiek kapot. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar uit komt.
Maar wat mij meer intrigeert is waar Wael Ghonim is & waarom hij al 12 uur niets op twitter heeft gezet...
Eens, maar ik blijf er op hameren. De vorige keer dat hij zo lang zo stil was, was hij gearresteerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die zal wel thuis aan de antidepressiva zitten, emotioneel en fysiek kapot. Lijkt me niet meer dan normaal.
Inderdaad, gisteravond dacht ik ook nog dat hij wel kapot zou zijn na alle gebeurtenissen... Die 11 dagen geblinddoekt gaan je vast ook niet in de koude kleren zitten. Zo ondertussen vraag ik me ook steeds af of er niet meer aan de hand is, had nu wel eens een twitter berichtje verwacht van Wael.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar ik blijf er op hameren. De vorige keer dat hij zo lang zo stil was, was hij gearresteerd.
Ben benieuwd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:11 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
ITwitius Tim Marshall
#Egypt Higher Council of Armed Forces to issue second statement 'shortly' says Al Arabiya
44 seconds ago
quote:Sarahngb Sarahngb
I just realized he really did 'BAZINGA' us. lol..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:37 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ze kijken ook The Big Bang Theory
[..]
[..]
'De VS bemoeit zich niet met interne zaken van andere landen'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:40 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Italian News Agency AGI: US Defence Minister telephoned Egyptian Defence Minister today http://bit.ly/dQqFrD
48 seconds ago
Poep, ventilatorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef shomila het volgende:
En wat nu als het leger de kant van Mubarak kiest.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar erg nutteloos: "Penny, Penny, Penny"...
Hey je vergeet bukkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Poep, ventilator
Denk ik tenminste
Industriele ventilator dan. Dat echt iedereen onder de poep zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Poep, ventilator
Denk ik tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |