02:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
hoelaat ist eigenlijk nu in cairo?
qftquote:
2uur snachtsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef DeZoektocht het volgende:
hoelaat ist eigenlijk nu in cairo?
Ja sorry, dat uit mijn plaat gaan overkomt me weleens. Ik werk eraan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
even buiten dit, aantal dagen geleden had je een post van waarschijnlijk dezelfde persoon, een lang verhaal maar interessant en goed om te lezen. Ik snapte niet waarom je een paar posts daarna zo uit je plaat ging omdat niemand op je post reageerde (dik na middernacht). Maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen wordt, dus bij deze: gewoon posten en geloof me dat het men het leest. En bedankt voor die post dus bij deze.
Over deze post ik vind hem wel kort door de bocht, er is nog steeds niets veranderd en een grote groep mensen pikt het niet meer. Dus die kiezen ervoor om door te zetten.
Ik wil de staats tv hier ook in het zendpakketquote:
Kan me goed voorstellen dat als je er middenin zit, dat je helemaal meegevoerd word door de euforie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ja sorry, dat uit mijn plaat gaan overkomt me weleens. Ik werk eraan.
Verder post ik zijn visie, zodat men een beeld krijgt dat niet iedereen 100% achter de demonstraties staat. Geloof me deze kennis is absoluut anti Mubarak, maar hij geeft een beetje weer hoe het ook een beetje leeft bij de mensen buiten de grote brandhaarden.
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.quote:Elazul Elazul DO NOT HEAD TO THE PALACE, HEAD BACK TO TAHRIR NOW! #Jan25 Jan25
wel engels ondertiteld graagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik wil de staats tv hier ook in het zendpakket
Verwacht geen redelijkheid in deze topicreeks, HiZ. Het is een slowchat voor ADHD'ersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:01 schreef HiZ het volgende:
Eh ze zijn daar toch juist een uur vooruit? Dus net als hier in Istanbul moet het daar dan 2 uur izjn.
ze zijn ontdekt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.
Hey sluit de ADD'ers niet zo buiten jahquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Verwacht geen redelijkheid in deze topicreeks, HiZ. Het is een slowchat voor ADHD'ers
Elazulquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is normaal redelijk betrouwbaar. Geen idee waar dit over gaat.
en de hippiesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:05 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Hey sluit de ADD'ers niet zo buiten jah
ADD-hippie hierquote:
ik ben net terug .. grlmbl het regendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef yavanna het volgende:
Maar even met de honden lopen, misschien tot straks.
Uitgesteld tot morgen geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben net terug .. grlmbl het regend![]()
ff bijlezen ( hoop dat er iets van die sms bekend is - leger -)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |