Ze lieten blije demonstranten zien voor de speech, toen de speech, en daarna sullymanni en daarna voetbal en ijshockey, wat mensen op twitter raar vonden omdat men dat in Egypte niet schijnt te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:20 schreef yavanna het volgende:
Nog nieuws over/van Ghonim?
Ben er ondertussen steeds meer van overttuigd dat dit van A tot B zorgvuldig is gepland door Mubarak en consorten om geweld uit te lokken door urenlang mensen steeds hoopvoller te maken en dan gehakt te maken van die hoop op een zeer beledigende manier.
de Neem b.v. de 'leaks', de enorme hoeveelheid vreemde tweets, ', de staats tv die opeens anders ging doen en na de speech opeens weer pro zoals gewoonlijk, vooral dat van de staats tv vind ik zeer opmerkelijk..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:21 schreef MangoTree het volgende:
Ik hoop niet dat het nu opeens uit de hand gaat lopen, dat zou schelen in de opkomst
[..]
Wat bedoel je met dat van de staats tv?
Je zou ook eens wat nieuws posten, zoals al die ''huiswijven'' hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen de mensen die naar bed gaan, niet gewoon hun pc uitzetten zonder daar 40 posts over te doen?
En ja, dit is de tweede keer dat ik dit post. Dat huiswijvengezeik hier.
Ik begreep dat de rol van de staats tv al eigenlijk uitgespeeld was omdat iedereen ook naar de andere kanalen kijkt..?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ze lieten blije demonstranten zien voor de speech, toen de speech, en daarna sullymanni en daarna voetbal en ijshockey, wat mensen op twitter raar vonden omdat men dat in Egypte niet schijnt te kijken.
Met andere woorden, blije mensen -> Mubarak. Debiel maar slim.
Inderdaad lang niet achtelijk en dit valt veel te mooi in elkaar om toeval te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ze lieten blije demonstranten zien voor de speech, toen de speech, en daarna sullymanni en daarna voetbal en ijshockey, wat mensen op twitter raar vonden omdat men dat in Egypte niet schijnt te kijken.
Met andere woorden, blije mensen -> Mubarak. Debiel maar slim.
Ah thanks. Morgen gaat het erom denk ik. Hoop dat het leger zich blijft gedragen als tot nu toe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ze omringen de gebouwen maar houden het nog steeds vredig. Maar ik weet niet of dat morgen ook zo gaat zijn.
Je zou ook even kunnen kijken naar mijn afgelopen paar posts, die alleen maar nieuws bevatten. In tegenstelling tot 'hihi, even honden uitlaten' 'hihi, eigenlijk naar bed maar toch maar niet en toch maar wel en oh haha nu ben ik hier alsnog, truzzztuhhhh'. Bewaar die onzin lekker voor je dagboek. Af en toe een postje moet kunnen, maar er zitten er hier die nogal overdrijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]
Je zou ook eens wat nieuws posten, zoals al die ''huiswijven'' hier.
Vandaag zal duidelijk worden of Mubarak inderdaad een deel van het leger achter zich heeft, als inderdaad zijn paleizen bestormd worden. Misschien is Hosni wel een doorgedraaide oude gek die wij teveel rationaliteit toedichten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Precies. En blijkbaar heeft Mubarak het idee dat een substantieel deel van het leger hem steunt, anders was hij al lang naar Zwitserland en zijn miljarden vertrokken.
Egypte: niet een land met een leger, maar een leger met een land.
Ach, mag ook weleens na wekenlang serieus te posten hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen kijken naar mijn afgelopen paar posts, die alleen maar nieuws bevatten. In tegenstelling tot 'hihi, even honden uitlaten' 'hihi, eigenlijk naar bed maar toch maar niet en toch maar wel en oh haha nu ben ik hier alsnog, truzzztuhhhh'. Bewaar die onzin lekker voor je dagboek. Af en toe een postje moet kunnen, maar er zitten er hier die nogal overdrijven.
sohee chagerijn ,.. voor jou speciaal ; Welterusten hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen kijken naar mijn afgelopen paar posts, die alleen maar nieuws bevatten. In tegenstelling tot 'hihi, even honden uitlaten' 'hihi, eigenlijk naar bed maar toch maar niet en toch maar wel en oh haha nu ben ik hier alsnog, truzzztuhhhh'. Bewaar die onzin lekker voor je dagboek. Af en toe een postje moet kunnen, maar er zitten er hier die nogal overdrijven.
Honden al uit geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
sohee chagerijn ,.. voor jou speciaal ; Welterusten he
En de gemiddelde Egyptenaar niets meer te eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Als morgen en de dagen daarna het land stil ligt van de stakingen, en demonstraties dan heeft het parlement een steeds groter probleem
Voor meer dan 90% lijkt me wel erg veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
De rol; van de staats tv is niet te onderschatten. Die is vele malen belangrijker voor de gewone egyptenaar dan de social media. Egyptenaren kijken tv, tv, tv en tv. En zien dus overal de staats tv. Voor meer dan 90% bestaat de info de ze krijgen daaruit.
Mocht de staats tv overlopen en anders uitzenden, dan krijgen de miljoenen mensen die nu totaal andere info zien dan wij ineens te horen hoe het wel zit. althans, beter dan nu. Dan is er geen houden meer aan.
M.i. hebben ze die dan ook geweldig gebruikt om het volk op te jutten, neer te halen vandaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
De rol; van de staats tv is niet te onderschatten. Die is vele malen belangrijker voor de gewone egyptenaar dan de social media. Egyptenaren kijken tv, tv, tv en tv. En zien dus overal de staats tv. Voor meer dan 90% bestaat de info de ze krijgen daaruit.
Mocht de staats tv overlopen en anders uitzenden, dan krijgen de miljoenen mensen die nu totaal andere info zien dan wij ineens te horen hoe het wel zit. althans, beter dan nu. Dan is er geen houden meer aan.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Honden al uit geweest?![]()
Egyptocracy Egyptocracy
Some tweeps are suggesting AF sms might be a delayed one that was meant to be received before their first announcement. #Egypt #jan25
Netjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:30 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Woede na Mubarak-speech groot
Update 01.27 uur
Duizenden demonstranten zijn volgens verschillende bronnen, waaronder CNN en Al Jazeera, bij een presidentieel paleis en bij het gebouw van de staatstelevisie. De sfeer zou rustig zijn en de demonstranten zijn van plan daar te overnachten. Voor vrijdagmiddag zetten de pro-democratie-demonstranten in op twintig miljoen mensen voor een mars die dan gepland is. Het leger heeft via sms aangekondigd na hun overleg, wat nog gaande zou zijn, een verklaring te doen uitgaan. Suleiman had in zijn speech van eerder deze avond de bevolking ook nog opgeroepen de staats-tv te volgen en niet de 'satellietzenders omdat die alleen maar chaos willen'.
De staatstelevisie heeft na de speech van Suleiman enkel beelden uitgezonden van lege straten in Caïro, het Nederlands elftal en een ijshockeywedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |