http://twitter.com/#!/Ghonim/status/35744988365066240quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
MIsschien dat ze de "mission accomplished" tweet compleet uit zijn verband rukken??
En we weten dat hij daar wel raad mee weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Sully krijgt politie en min. of terreur in handen
Ha een mede twentse jood!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Andere kant van het land![]()
Maar ja, opgegroeid met Ajax he... ben niet meegegaan met driekwart van die overlopers die rond de millenniumwisseling ineens allemaal voor Twente werden.
geen adm hier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Iemand die het me me eens is. En nee, ben geen troll. Mubarak moet aan de macht blijven, ze moeten die vieze demonstranten de dood in jagen. Als het leger het nu niet op kleine schaal doet, doen zij het zelf over 20 jaar op grote schaal. Zelfde als Iran. Jullie hippies steunen die hersenloze demonstranten omdat het zo zielig is dat ze geen voedsel hebben, maar over 10 jaar, wanneer ze ook misschien over kernenergie beschikken (of al beschikken, is nu iig in goede handen als het er is), piepen jullie wel anders en zijn het jullie vrouwen en kinderen die door hun toedoen zullen sterven.
Afschieten net als kippen. Mubarak moet aan de macht blijven, is het beste voor Egypte en voor de rest van de wereld.
Ja, dat lijkt mij welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging over deze quote, die blijkbaar op tv is geweest, maar een originele is niet terug te vinden en het is derhalve onzin!
staat me iets bij van een artikel ( weet je wel zo 1 van de wet ) die jan25 voices tweette tijdens de speech ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:18 schreef Dance99Vv het volgende:
woow ze zijn voor de gek gehouden, moebi is de enige die het parlement kan ontbinden bron live cnn
Doe nou niet reageren.quote:
quote:
Geen ''adm'' voor nodig. Is gewoon mijn mening en daar sta ik gewoon achter. Klaar.quote:
die kwam vanmiddag voorbij ! waarop ik reageerde watjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging over deze quote, die blijkbaar op tv is geweest, maar een originele is niet terug te vinden en het is derhalve onzin!
Laatste Tweet die ik zie van Ghonim is van 4 uur geleden dat hij naar Tahrir gingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Iemand die het me me eens is. En nee, ben geen troll. Mubarak moet aan de macht blijven, ze moeten die vieze demonstranten de dood in jagen. Als het leger het nu niet op kleine schaal doet, doen zij het zelf over 20 jaar op grote schaal. Zelfde als Iran. Jullie hippies steunen die hersenloze demonstranten omdat het zo zielig is dat ze geen voedsel hebben, maar over 10 jaar, wanneer ze ook misschien over kernenergie beschikken (of al beschikken, is nu iig in goede handen als het er is), piepen jullie wel anders en zijn het jullie vrouwen en kinderen die door hun toedoen zullen sterven.
Afschieten net als kippen. Mubarak moet aan de macht blijven, is het beste voor Egypte en voor de rest van de wereld.
herkenbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja erg he .. lijkt wel of ik zit vastgeplakt ( hoezo verslaafd )
maarre , zal wel door de vermoeidheid komen , maar wat bedoelen ze nu met deze tweet dan![]()
Sandmonkey Sandmonkey
This could mean we have 4 players in egypt: army, intelligence & presidential guard, ministry of interior and the protesters. #jan25
betekend dat nu dat leger niet de kant kiest van de demonstranten ?? ( sorry het komt allemaal niet meer zo goed binnen hiero)
Moet toch naar zijn om zo in angst te leven over dingen die misschien over 10 jaar wel eens zouden kunnen gebeuren, in theorie. Er zijn al zat landen die een bedreiging zouden kunnen vormen voor ons, ik kan me daar niet druk om maken. Zorgen voor later, die mensen die nu demonstreren hebben recht op een betere regering, en een nieuwe regering betekent niet per definitie dat ze overgaan tot het terroriseren van andere landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
quote:
Niet reageren! Die kerel is een trol!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Moet toch naar zijn om zo in angst te leven over dingen die misschien over 10 jaar wel eens zouden kunnen gebeuren, in theorie. Er zijn al zat landen die een bedreiging zouden kunnen vormen voor ons, ik kan me daar niet druk om maken. Zorgen voor later, die mensen die nu demonstreren hebben recht op een betere regering, en een nieuwe regering betekent niet per definitie dat ze overgaan tot het terroriseren van andere landen.
Nu ga ik over op je posts negeren, zal geen probleem zijn, in het dagelijks leven steek ik ook geen aandacht in idioten zoals jij.
*oef* okej thnx voor de uitleg ... maar word dan nog wat zeg pfffffffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef yavanna het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
Dat ook mensen in het leger, regime tegenover elkaar komen te staan. Dus b.v. in het leger pro's en anti's . Zo krijg je meerdere groepen die god weet wat kunnen gaan doen ( evt tegen elkaar )
Zal vast wel komen omdat die ''idioten'' na zo'n idiote, mongolische reactie van jou, meestal geen reden meer zien om nog te reageren op jou. Dan heb jij dus sowieso niets om verder op te reageren, dus wat je zegt is bull shit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Moet toch naar zijn om zo in angst te leven over dingen die misschien over 10 jaar wel eens zouden kunnen gebeuren, in theorie. Er zijn al zat landen die een bedreiging zouden kunnen vormen voor ons, ik kan me daar niet druk om maken. Zorgen voor later, die mensen die nu demonstreren hebben recht op een betere regering, en een nieuwe regering betekent niet per definitie dat ze overgaan tot het terroriseren van andere landen.
Nu ga ik over op je posts negeren, zal geen probleem zijn, in het dagelijks leven steek ik ook geen aandacht in idioten zoals jij.
Egypte: Grote woede na Mubarak-speechquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nog wat interessants gebeurd sinds de epic speech van Mubarak?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef BeSimple het volgende:
[..]
[..]
Niet reageren! Die kerel is een trol!
Alleen een zo mogelijk nog belachelijkere en beldigendere speech van sillymanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Inderdaad, Wael heeft een hoop indruk gemaakt deze week, en ze zullen zijn status graag stukgooien.... Lijkt me lastig, als je alleen al naar hem kijkt komt hij al sympathiek over.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef yavanna het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
True. Wael is not a politician. But he has been put in the spotlight. Government will try to destroy his image & impact. #jan25 #egypt
truzztuh!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensentot later vandaag ! Hoop dat het vredig gaat verlopen.
Iedereen boos, NOS faalde alweer, USA zegt dat ze dit niet verwachtequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Yup, erg spannend, komende nacht/dagen. Het is wel mooi als het leger, deels, voor de nati's zou zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
*oef* okej thnx voor de uitleg ... maar word dan nog wat zeg pfffffff
wel goed nieuws op zich b.t.w. , maar dan nog , het word heavy...
oproepen tot doden ? val doodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Zal vast wel komen omdat die ''idioten'' na zo'n idiote, mongolische reactie van jou, meestal geen reden meer zien om nog te reageren op jou. Dan heb jij dus sowieso niets om verder op te reageren, dus wat je zegt is bull shit.
Voor de verandering heb ik dit keer toch maar gereageerd, dan weet je dat het eigenlijk aan jou ligt dat je niet op die ''idioten'' reageert, omdat ze jou gewoon negeren
Maar wat een stelletje hippies hier. Je zegt je mening en het is meteen ''negeren, blokken, idioot, roep admin.'' Haha. Echt te triest voor woorden om dit te lezen van jullie.
Ik ben geen troll. Ik zeg mijn mening, en daarom ben ik opeens een troll?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef BeSimple het volgende:
[..]
[..]
Niet reageren! Die kerel is een trol!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
Doe es niet!!quote:
Allemaal in bespreking!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
frommasr Cairo Streets Report
We have just noticed... we've traveled several kilometers without any army presence. Where have they gone???
"Ik steun die man"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Ik zeg mijn mening, en daarom ben ik opeens een troll?
Jij bent hier de troll, want jij accepteert mijn mening niet.
Ik vind gewoon dat Mubarak aan de macht moet blijven. Ik steun die man, klaar. Als je daar niet tegen kunt dan moet je helemaal niet reageren dus ook niet onzin dingen roepen zoals ''die kerel is een trol!''.
truste, hoop met je mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Ik zeg mijn mening, en daarom ben ik opeens een troll?
Jij bent hier de troll, want jij accepteert mijn mening niet.
Ik vind gewoon dat Mubarak aan de macht moet blijven. Ik steun die man, klaar. Als je daar niet tegen kunt dan moet je helemaal niet reageren dus ook niet onzin dingen roepen zoals ''die kerel is een trol!''.
Volgens mij gaat de rol van het leger morgen wederom belangrijk worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Thanks!
Ben benieuwd wat ze morgen gaan doen. Lijkt me sterk dat de protesten gewoon vreedzaam blijven?
Ja, raar he. Dat er in de wereld zoiets bestaat als ''DE HARDE REALITEIT.''quote:
Fake account het is @ghonim Niet @ghoneimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghoneim: I did NOT make any statements since Mubarak's speech. I did NOT tell people to go home. #Jan25 #Egypt
Daarom moet je het nog niet accepteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ja, raar he. Dat er in de wereld zoiets bestaat als ''DE HARDE REALITEIT.''
Word wakker en stop met dromen over kabouters, kijk eens om je heen en realiseer je dat de wereld draait op oorlog, doden, moorden, oplichterij etc. Denk jij nou echt dat er ergens op de wereld nog zoiets is als échte gerechtigheid? Zal vast wel zo zijn, maar moet je lang, héél lang zoeken. Zelfs niet in NL komt dat zo snel voor
ik hoop dat dit iest goeds betekend....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
frommasr Cairo Streets Report
We have just noticed... we've traveled several kilometers without any army presence. Where have they gone???
Dat kan ik ook wel zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef BerryKl het volgende:
Hmm heb iemand uit eqypte op msn en die zegt dat er morgen grote rellen komen
Je hebt het echt fout. Dat hier niemand is geweest die écht voor Mubarak was, is jou probleem Hippie. Ik ben voor Mubarak, leer ermee te leven. Dit is een forum.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Ok ik ga het nog een keer zeggen, daarna bemoei ik me er ook niet meer zijdelings meeDoe die troll eens negeren alsjullieblieft. Dus ook niet steeds tegen hem zeggen dat je hem gaat negeren.
Ik heb Mubarak op MSN en hij zegt dat hij morgen naar zijn villa in Zwitserland gaat om daar in een zwembad te liggen met een cocktail.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef BerryKl het volgende:
Hmm heb iemand uit eqypte op msn en die zegt dat er morgen grote rellen komen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb Mubarak op MSN en hij zegt dat hij morgen naar zijn villa in Zwitserland gaat om daar in een zwembad te liggen met een cocktail.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fake account het is @ghonim Niet @ghoneim
Inderdaad, ik zie het nu pas... Zijn twitter verschijnt ook niet tussen mijn berichten, zal dus inderdaad om een nepperd gaan. Waar is de echte dan??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fake account het is @ghonim Niet @ghoneim
Die Ghonim gedraagt zich vrij vreemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef yavanna het volgende:
??
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Wael @Ghonim on Al Arabiya now: There is a real willingness by the authorities to move towards reform
Die snapte ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor een anderhalf maand oude baby heb je behoorlijke skills trouwens.
Nou, geef jij het Egyptische volk dan het goede voorbeeld en doe er wat aan. Ik geef je één garantie:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Daarom moet je het nog niet accepteren.
Ik niet, ik wacht wel af tot Al Jazeera het uit heeft gezocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef alors het volgende:
Is er niemand van hier die AlArabiya kijkt en kan bevestigen wat Wael zegt of niet zegt?
:\quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghonim on Al Arabiya now: We must think like adults now, I have nothing to benefit, we want our country to be better
quote:Het is mijn stellige overtuiging dat het landsbelang gebaat is bij een leeg Tahrir Plein om een en ander op termijn te kunnen bewerkstelligen. En wel nú.
Slagvaardigheid wordt momentaal verlamd door de pleindictatuur. Hoe langer namelijk het plein vol blijft staan, hoe groter de omvang van de huidige crisis en het toekomstige democratiserings- of transitieproces.
Slaap zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga er ook vandoor, zie morgen wel hoe het is afgelopen.. Het is toch troll-tijd nu, ik kom wel terug als er weer grote mensen zijn![]()
Tot over een paar uurtjes!
Die sultan dude was de eerste 14 dagen een goede bron, nu is ie een beetje kwijt wat wel en niet propaganda is. Persoonlijk ga ik ervan uit dat Ghonim helemaal niets heeft gezegd, omdat ie dat niet wil. Maar zoals ik zei, ik wacht Al Jazeera af, daar spreken wat mensen Arabisch.quote:
indd. allemaal erg verdacht ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghonim on Al Arabiya now: We must think like adults now, I have nothing to benefit, we want our country to be better
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga er ook vandoor, zie morgen wel hoe het is afgelopen.. Het is toch troll-tijd nu, ik kom wel terug als er weer grote mensen zijn![]()
Tot over een paar uurtjes!
Hij stuurt nu van alles maar door lijkt het, vanavond ook mbt Mmubaraks speechquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Die sultan dude was de eerste 14 dagen een goede bron, nu is ie een beetje kwijt wat wel en niet propaganda is. Persoonlijk ga ik ervan uit dat Ghonim helemaal niets heeft gezegd, omdat ie dat niet wil. Maar zoals ik zei, ik wacht Al Jazeera af, daar spreken wat mensen Arabisch.
Ja het zal wel, denk niet dat de meerderheid medelijden heeft met hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef boekenplank het volgende:
Berichtje op een ander forum van een Nederlander (en vage bekende van me) die een watersportbedrijf runt in Egypte en hoe hij erover denkt.
[..]
Ik lees net zijn statement op Al Arabiya tv...het staat als quote in de rode balk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Die sultan dude was de eerste 14 dagen een goede bron, nu is ie een beetje kwijt wat wel en niet propaganda is. Persoonlijk ga ik ervan uit dat Ghonim helemaal niets heeft gezegd, omdat ie dat niet wil. Maar zoals ik zei, ik wacht Al Jazeera af, daar spreken wat mensen Arabisch.
Gok dat Al Arabiya het ook uit vage bronnen heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik lees net zijn statement op Al Arabiya tv...het staat in de rode balk.
Raar ventje..die Wael Ghonim.
Nou, doe maar goed je best op school!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Nou, geef jij het Egyptische volk dan het goede voorbeeld en doe er wat aan. Ik geef je één garantie:
Je komt er niet levend van af
Denk jij nou écht dat je het tegen zo'n staat op kunt nemen? Lol.
Maar ja, ik ga slapen. Morgen gewoon school. Ik heb een leven, heb slaap nodig. Later![]()
ze zijn toch al de hele tijd dubieus, denk dat er ook niet van eenheid in het leger gesproken kan worden. niemand weet hoe en wat. Helaas zal pas naar boven komen hoe wie waarvoor staat als het echt mis gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het leger heeft echt een dubieuze rol gespeeld vandaag, hopelijk denkt het volk goed na of ze nu wel echt te vertrouwen zijn.
Volgens mij moeten we het hele interview even zien, want de ene tweet spreekt de andere tegen. Het is dan ook lastig om een samenvatting in 140 karakters neer te zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik lees net zijn statement op Al Arabiya tv...het staat als quote in de rode balk.
Raar ventje..die Wael Ghonim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |