Fake account het is @ghonim Niet @ghoneimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghoneim: I did NOT make any statements since Mubarak's speech. I did NOT tell people to go home. #Jan25 #Egypt
Daarom moet je het nog niet accepteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ja, raar he. Dat er in de wereld zoiets bestaat als ''DE HARDE REALITEIT.''
Word wakker en stop met dromen over kabouters, kijk eens om je heen en realiseer je dat de wereld draait op oorlog, doden, moorden, oplichterij etc. Denk jij nou echt dat er ergens op de wereld nog zoiets is als échte gerechtigheid? Zal vast wel zo zijn, maar moet je lang, héél lang zoeken. Zelfs niet in NL komt dat zo snel voor
ik hoop dat dit iest goeds betekend....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
frommasr Cairo Streets Report
We have just noticed... we've traveled several kilometers without any army presence. Where have they gone???
Dat kan ik ook wel zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef BerryKl het volgende:
Hmm heb iemand uit eqypte op msn en die zegt dat er morgen grote rellen komen
Je hebt het echt fout. Dat hier niemand is geweest die écht voor Mubarak was, is jou probleem Hippie. Ik ben voor Mubarak, leer ermee te leven. Dit is een forum.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Ok ik ga het nog een keer zeggen, daarna bemoei ik me er ook niet meer zijdelings meeDoe die troll eens negeren alsjullieblieft. Dus ook niet steeds tegen hem zeggen dat je hem gaat negeren.
Ik heb Mubarak op MSN en hij zegt dat hij morgen naar zijn villa in Zwitserland gaat om daar in een zwembad te liggen met een cocktail.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef BerryKl het volgende:
Hmm heb iemand uit eqypte op msn en die zegt dat er morgen grote rellen komen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb Mubarak op MSN en hij zegt dat hij morgen naar zijn villa in Zwitserland gaat om daar in een zwembad te liggen met een cocktail.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fake account het is @ghonim Niet @ghoneim
Inderdaad, ik zie het nu pas... Zijn twitter verschijnt ook niet tussen mijn berichten, zal dus inderdaad om een nepperd gaan. Waar is de echte dan??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fake account het is @ghonim Niet @ghoneim
Die Ghonim gedraagt zich vrij vreemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef yavanna het volgende:
??
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Wael @Ghonim on Al Arabiya now: There is a real willingness by the authorities to move towards reform
Die snapte ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor een anderhalf maand oude baby heb je behoorlijke skills trouwens.
Nou, geef jij het Egyptische volk dan het goede voorbeeld en doe er wat aan. Ik geef je één garantie:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Daarom moet je het nog niet accepteren.
Ik niet, ik wacht wel af tot Al Jazeera het uit heeft gezocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef alors het volgende:
Is er niemand van hier die AlArabiya kijkt en kan bevestigen wat Wael zegt of niet zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |