Fake account het is @ghonim Niet @ghoneimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghoneim: I did NOT make any statements since Mubarak's speech. I did NOT tell people to go home. #Jan25 #Egypt
Daarom moet je het nog niet accepteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ja, raar he. Dat er in de wereld zoiets bestaat als ''DE HARDE REALITEIT.''
Word wakker en stop met dromen over kabouters, kijk eens om je heen en realiseer je dat de wereld draait op oorlog, doden, moorden, oplichterij etc. Denk jij nou echt dat er ergens op de wereld nog zoiets is als échte gerechtigheid? Zal vast wel zo zijn, maar moet je lang, héél lang zoeken. Zelfs niet in NL komt dat zo snel voor
ik hoop dat dit iest goeds betekend....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef yavanna het volgende:
frommasr Cairo Streets Report
We have just noticed... we've traveled several kilometers without any army presence. Where have they gone???
Dat kan ik ook wel zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef BerryKl het volgende:
Hmm heb iemand uit eqypte op msn en die zegt dat er morgen grote rellen komen
Je hebt het echt fout. Dat hier niemand is geweest die écht voor Mubarak was, is jou probleem Hippie. Ik ben voor Mubarak, leer ermee te leven. Dit is een forum.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Ok ik ga het nog een keer zeggen, daarna bemoei ik me er ook niet meer zijdelings meeDoe die troll eens negeren alsjullieblieft. Dus ook niet steeds tegen hem zeggen dat je hem gaat negeren.
Ik heb Mubarak op MSN en hij zegt dat hij morgen naar zijn villa in Zwitserland gaat om daar in een zwembad te liggen met een cocktail.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef BerryKl het volgende:
Hmm heb iemand uit eqypte op msn en die zegt dat er morgen grote rellen komen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb Mubarak op MSN en hij zegt dat hij morgen naar zijn villa in Zwitserland gaat om daar in een zwembad te liggen met een cocktail.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fake account het is @ghonim Niet @ghoneim
Inderdaad, ik zie het nu pas... Zijn twitter verschijnt ook niet tussen mijn berichten, zal dus inderdaad om een nepperd gaan. Waar is de echte dan??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Fake account het is @ghonim Niet @ghoneim
Die Ghonim gedraagt zich vrij vreemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef yavanna het volgende:
??
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Wael @Ghonim on Al Arabiya now: There is a real willingness by the authorities to move towards reform
Die snapte ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor een anderhalf maand oude baby heb je behoorlijke skills trouwens.
Nou, geef jij het Egyptische volk dan het goede voorbeeld en doe er wat aan. Ik geef je één garantie:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Daarom moet je het nog niet accepteren.
Ik niet, ik wacht wel af tot Al Jazeera het uit heeft gezocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef alors het volgende:
Is er niemand van hier die AlArabiya kijkt en kan bevestigen wat Wael zegt of niet zegt?
:\quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghonim on Al Arabiya now: We must think like adults now, I have nothing to benefit, we want our country to be better
quote:Het is mijn stellige overtuiging dat het landsbelang gebaat is bij een leeg Tahrir Plein om een en ander op termijn te kunnen bewerkstelligen. En wel nú.
Slagvaardigheid wordt momentaal verlamd door de pleindictatuur. Hoe langer namelijk het plein vol blijft staan, hoe groter de omvang van de huidige crisis en het toekomstige democratiserings- of transitieproces.
Slaap zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga er ook vandoor, zie morgen wel hoe het is afgelopen.. Het is toch troll-tijd nu, ik kom wel terug als er weer grote mensen zijn![]()
Tot over een paar uurtjes!
Die sultan dude was de eerste 14 dagen een goede bron, nu is ie een beetje kwijt wat wel en niet propaganda is. Persoonlijk ga ik ervan uit dat Ghonim helemaal niets heeft gezegd, omdat ie dat niet wil. Maar zoals ik zei, ik wacht Al Jazeera af, daar spreken wat mensen Arabisch.quote:
indd. allemaal erg verdacht ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef yavanna het volgende:
Wael @Ghonim on Al Arabiya now: We must think like adults now, I have nothing to benefit, we want our country to be better
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga er ook vandoor, zie morgen wel hoe het is afgelopen.. Het is toch troll-tijd nu, ik kom wel terug als er weer grote mensen zijn![]()
Tot over een paar uurtjes!
Hij stuurt nu van alles maar door lijkt het, vanavond ook mbt Mmubaraks speechquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Die sultan dude was de eerste 14 dagen een goede bron, nu is ie een beetje kwijt wat wel en niet propaganda is. Persoonlijk ga ik ervan uit dat Ghonim helemaal niets heeft gezegd, omdat ie dat niet wil. Maar zoals ik zei, ik wacht Al Jazeera af, daar spreken wat mensen Arabisch.
Ja het zal wel, denk niet dat de meerderheid medelijden heeft met hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef boekenplank het volgende:
Berichtje op een ander forum van een Nederlander (en vage bekende van me) die een watersportbedrijf runt in Egypte en hoe hij erover denkt.
[..]
Ik lees net zijn statement op Al Arabiya tv...het staat als quote in de rode balk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Die sultan dude was de eerste 14 dagen een goede bron, nu is ie een beetje kwijt wat wel en niet propaganda is. Persoonlijk ga ik ervan uit dat Ghonim helemaal niets heeft gezegd, omdat ie dat niet wil. Maar zoals ik zei, ik wacht Al Jazeera af, daar spreken wat mensen Arabisch.
Gok dat Al Arabiya het ook uit vage bronnen heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik lees net zijn statement op Al Arabiya tv...het staat in de rode balk.
Raar ventje..die Wael Ghonim.
Nou, doe maar goed je best op school!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Nou, geef jij het Egyptische volk dan het goede voorbeeld en doe er wat aan. Ik geef je één garantie:
Je komt er niet levend van af
Denk jij nou écht dat je het tegen zo'n staat op kunt nemen? Lol.
Maar ja, ik ga slapen. Morgen gewoon school. Ik heb een leven, heb slaap nodig. Later![]()
ze zijn toch al de hele tijd dubieus, denk dat er ook niet van eenheid in het leger gesproken kan worden. niemand weet hoe en wat. Helaas zal pas naar boven komen hoe wie waarvoor staat als het echt mis gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het leger heeft echt een dubieuze rol gespeeld vandaag, hopelijk denkt het volk goed na of ze nu wel echt te vertrouwen zijn.
Volgens mij moeten we het hele interview even zien, want de ene tweet spreekt de andere tegen. Het is dan ook lastig om een samenvatting in 140 karakters neer te zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik lees net zijn statement op Al Arabiya tv...het staat als quote in de rode balk.
Raar ventje..die Wael Ghonim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |