Welk leger.De misleidende of degene die al dagen rustig toe kijkt en achter het volk staat na mijn idee!quote:
Ik denk dat je het meer vanuit Egyptisch perspectief moet zien. We moeten niet vergeten dat de kans groot was dat deze man nu ''verdwenen'' was wanneer de opstanden doodgebloed waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef tass het volgende:
[..]
Ja omdat ie ook openlijk toegeeft de revolutie opgestart te hebben.
Hij degene is waar "heel Egypte" dolblij van werd dat ie werd vrijgelaten
Hij degene was die op alle camera's te zien was.
Beroemde Egyptische Belangrijke Jongen in de intenet wereld.
En wat doet ie: stuurt 1 tweet dat ie ook naar het plein gaat..... \nee ik had meer gehoopt van hem.
Hij was ook wel een beetje voorbarig met zijn "Mission accomplished" uitlatingen. Beetje dom van 'm.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef yavanna het volgende:
Onzin?
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Page grab of Al Hayat TV says "Wael @Ghonim: Mubarak has satisfied the people's demands, it's time to go home"
Das niet nieuw, maar wat voor onzin melden ze nou weer?quote:
Mooi gesproken!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer vanuit Egyptisch perspectief moet zien. We moeten niet vergeten dat de kans groot was dat deze man nu ''verdwenen'' was wanneer de opstanden doodgebloed waren.
Hij heeft zijn toekomst en zijn leven geriskeerd ik vind het niet dat wij het recht hebben deze daad te bagatelliseren vanaf onze computers.
Nee die tenten staan er al een week. Slaapplekken. Het is een soort semi-permanent dorp geworden.quote:
Ja volgens geruchten gaat mubarrak vanavond aankondigen om vanavond af te treden. Zo begon het nieuws... omfgquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Das niet nieuw, maar wat voor onzin melden ze nou weer?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ja volgens geruchten gaat mubarrak vanavond aankondigen om vanavond af te treden. Zo begon het nieuws... omfg
Ik hoop voor je dat je een troll bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ik steun die man. Gewoon hard aanpakken die vuile schooiers op dat plein. Als zij hun zin krijgen, hebben we een 2e Iran. Morgen gewoon het leger inzetten, paar granaten dat plein op en je drijft de mensen massa voor eens en altijd weg daar.
Go Mubarak! Voor een hoog bejaarde doe je het goed, jij bent baas.
is goed ziek in zn hoofdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ik steun die man. Gewoon hard aanpakken die vuile schooiers op dat plein. Als zij hun zin krijgen, hebben we een 2e Iran. Morgen gewoon het leger inzetten, paar granaten dat plein op en je drijft de mensen massa voor eens en altijd weg daar.
Zoveel wijsheidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
+1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is goed ziek in zn hoofd
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef BeSimple het volgende:
NOS Nieuws: Ze zijn aan het aftellen, ze weten niet wanneer die toespraak begint.
mischien is zijn account gehack door egyptische geheime dienst, zelf vertrouw ik sandmonkey morequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer vanuit Egyptisch perspectief moet zien. We moeten niet vergeten dat de kans groot was dat deze man nu ''verdwenen'' was wanneer de opstanden doodgebloed waren.
Hij heeft zijn toekomst en zijn leven geriskeerd ik vind het niet dat wij het recht hebben deze daad te bagatelliseren vanaf onze computers.
Ik weet alleen dat in Alexandrië mensen stokken en stenen hebben, zelf met zandzakken de straten beveiligen, en er schijnen er een hoop op weg te zijn naar een militaire basis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Is er iets bekent al uit andere steden , Suez,luxor elkahrga mahala etc
Oi daar, ik vind het stoer dat je hier nu ook iets plaatst. Vind ik knap als je nog niet helemaal ontwikkeld bent, om dan toch duidelijk te kunnen maken dat je ook gehoord wilt worden. Respect man!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Jij zou toch moeten weten hoe het is om onderdrukt te worden.. Op 1 of andere manier krijg ik het idee dat je thuis niets te zeggen hebt, en op je werk ook altijd de lul bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Pinzon het volgende:
Ik zeg dat we morgen om de kop van Beatrix gaan vragen.
gelukkig!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef yavanna het volgende:
Er worden alweer grappen gemaakt
monaeltahawy As though #Mubarak was saying to #Egypt protesters: You did not elect me, you have no right to tell me what to do! #jan25
Hoe laat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Pinzon het volgende:
Ik zeg dat we morgen om de kop van Beatrix gaan vragen.
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop dat dit een herhaling is van het NOS journaal van meer als uur geleden ..
had ik meegekregen daarom liet ik die als makkelijkste eruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat in Alexandrië mensen stokken en stenen hebben, zelf met zandzakken de straten beveiligen, en er schijnen er een hoop op weg te zijn naar een militaire basis.
Fijn te weten dat publiek geld goed wordt besteed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.
Maar er staat nu in beeld ' Over enkele ogenblikken volgt het late NOS Journaal'. Wtf zijn ze mee bezig :S
lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef yavanna het volgende:
Er worden alweer grappen gemaakt
monaeltahawy As though #Mubarak was saying to #Egypt protesters: You did not elect me, you have no right to tell me what to do! #jan25
Hahahahaha,. het haalt het niet bij hun grootste fout om tijdens de speech van Mubarak naar Ton Egbers over te schakelen voor het sportnieuws, maar ze doen hun best dat te overtreffen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.
Maar er staat nu in beeld ' Over enkele ogenblikken volgt het late NOS Journaal'. Wtf zijn ze mee bezig :S
shit ik heb mn geluid van tv zacht ( aangezien het tijdstip en mn buren nogal goed meekonden luisteren ) wat zegt ie ?quote:
Dat vind ik dus ook. Alle respect hoor voor Wael, maar hij kan zeker meer doen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet gedaan wat ie kan, hij kan zich aanbieden als woordvoerder namens de demonstranten. Juist omdat hij niet uit is op roem of glorie. Ik vind niet dat hij moreel verplicht is om dat te doen. Maar je kunt niet stellen dat ie al het mogelijke heeft gedaan.
via een tweet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Muridae het volgende:
Ik las net dat Wael Ghonim ook richting Tahrir gaat...
Het kan een late avond worden.
Nee!?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hahahahaha,. het haalt het niet bij hun grootste fout om tijdens de speech van Mubarak naar Ton Egbers over te schakelen voor het sportnieuws, maar ze doen hun best dat te overtreffen.
Mubarak gaat wel heel ver om de pers plat te leggen.quote:
Geen idee. Ik verstond hem echt niet goed. Het laatste wat ik wel begreep was, dat hij niet gelooft dat de leger voor het volk gaat kiezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
shit ik heb mn geluid van tv zacht ( aangezien het tijdstip en mn buren nogal goed meekonden luisteren ) wat zegt ie ?
Ja na PenW wilde ik dus het nieuws zien. Was het een herhaling van 2 uur geleden. Dat werd eerst niet duidelijk gemeld... daarna werd gemeld dat er een nieuwe uitzending kwam. En toen werd er gemeld dat het brandalarm was afgegaan maar loos alarm was... <adem uit>quote:
Gefeli!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, ik zou het haast vergeten, ben jarig
Heuj ik
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
the army could be going rogue, which means we could have a nice little civil war going. Army vs. intelligence & presidential guard.
dus het is nog niet geweest ...?? wacht ik nog heel ff , doe denk ik alvast de honden zo , en kom ik dalijk nog ff spiekuh ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef yavanna het volgende:
M_Nusair Muhammad Nusair
Waiting for the army statement no.2 it'll draw the lines of the future and the revolution
Hehe, Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Van harte gefeliciteerd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Concrats.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Feliquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
zoiets houdt je niet geheim in deze tijden dat komt zo uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
mischien is zijn account gehack door egyptische geheime dienst, zelf vertrouw ik sandmonkey more
Van Hartequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Feli! Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
Thx allemaal
Maar idd, dat het morgen een memorabele dag mag worden die positief zal worden herinnerd.
Ghonim Wael Ghonimquote:
Feli!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Ik wil ook de honden gaan doen, maar kan me niet losrukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus het is nog niet geweest ...?? wacht ik nog heel ff , doe denk ik alvast de honden zo , en kom ik dalijk nog ff spiekuh ..
Gefeliciteerd, taart kan naar mijn adress gestuurd worden. Krijg je in de PMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
Thx allemaal
Maar idd, dat het morgen een memorabele dag mag worden die positief zal worden herinnerd.
Welke ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Dat heeft Wael echt niet gezegd, no way, die originele tweet is toch ook nergens terug te vinden of wel?
Hij heeft 2x getweet: mission accomplished.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Dat heeft Wael echt niet gezegd, no way, die originele tweet is toch ook nergens terug te vinden of wel?
MIsschien dat ze de "mission accomplished" tweet compleet uit zijn verband rukken??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Gefeliciteerd mede Amsterdammer (denk ik?)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
Thx allemaal
Goeie combinatie ook, pas maar op dat je ze niet door mekaar haaltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Axia het volgende:
Ik ga ook richting bed...
Dromen over hoe ik Mubarak en Suleiman kan vermoorden of martelen...![]()
En daarna over Ayman...
Andere kant van het landquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:18 schreef tass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mede Amsterdammer (denk ik?)
Zou een mooi kado zijn denk ik hè als morgen een mooie dag wordt voor Egypte!
Iemand die het me me eens is. En nee, ben geen troll. Mubarak moet aan de macht blijven, ze moeten die vieze demonstranten de dood in jagen. Als het leger het nu niet op kleine schaal doet, doen zij het zelf over 20 jaar op grote schaal. Zelfde als Iran. Jullie hippies steunen die hersenloze demonstranten omdat het zo zielig is dat ze geen voedsel hebben, maar over 10 jaar, wanneer ze ook misschien over kernenergie beschikken (of al beschikken, is nu iig in goede handen als het er is), piepen jullie wel anders en zijn het jullie vrouwen en kinderen die door hun toedoen zullen sterven.quote:
Het ging over deze quote, die blijkbaar op tv is geweest, maar een originele is niet terug te vinden en het is derhalve onzin!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef yavanna het volgende:
Onzin?
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Page grab of Al Hayat TV says "Wael @Ghonim: Mubarak has satisfied the people's demands, it's time to go home"
ja erg he .. lijkt wel of ik zit vastgeplakt ( hoezo verslaafd )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik wil ook de honden gaan doen, maar kan me niet losrukken.![]()
Tot zo dan weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |