quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef BeSimple het volgende:
NOS Nieuws: Ze zijn aan het aftellen, ze weten niet wanneer die toespraak begint.
mischien is zijn account gehack door egyptische geheime dienst, zelf vertrouw ik sandmonkey morequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer vanuit Egyptisch perspectief moet zien. We moeten niet vergeten dat de kans groot was dat deze man nu ''verdwenen'' was wanneer de opstanden doodgebloed waren.
Hij heeft zijn toekomst en zijn leven geriskeerd ik vind het niet dat wij het recht hebben deze daad te bagatelliseren vanaf onze computers.
Ik weet alleen dat in Alexandrië mensen stokken en stenen hebben, zelf met zandzakken de straten beveiligen, en er schijnen er een hoop op weg te zijn naar een militaire basis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Is er iets bekent al uit andere steden , Suez,luxor elkahrga mahala etc
Oi daar, ik vind het stoer dat je hier nu ook iets plaatst. Vind ik knap als je nog niet helemaal ontwikkeld bent, om dan toch duidelijk te kunnen maken dat je ook gehoord wilt worden. Respect man!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ik steun die man. Gewoon hard aanpakken die vuile schooiers op dat plein. Als zij hun zin krijgen, hebben we een 2e Iran. Morgen gewoon het leger inzetten, paar granaten dat plein op en je drijft de mensen massa voor eens en altijd weg daar.
Go Mubarak! Voor een hoog bejaarde doe je het goed, jij bent baas.
Ha-ha.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ik steun die man. Gewoon hard aanpakken die vuile schooiers op dat plein. Als zij hun zin krijgen, hebben we een 2e Iran. Morgen gewoon het leger inzetten, paar granaten dat plein op en je drijft de mensen massa voor eens en altijd weg daar.
Jij zou toch moeten weten hoe het is om onderdrukt te worden.. Op 1 of andere manier krijg ik het idee dat je thuis niets te zeggen hebt, en op je werk ook altijd de lul bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Pinzon het volgende:
Ik zeg dat we morgen om de kop van Beatrix gaan vragen.
gelukkig!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef yavanna het volgende:
Er worden alweer grappen gemaakt
monaeltahawy As though #Mubarak was saying to #Egypt protesters: You did not elect me, you have no right to tell me what to do! #jan25
Hoe laat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Pinzon het volgende:
Ik zeg dat we morgen om de kop van Beatrix gaan vragen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop dat dit een herhaling is van het NOS journaal van meer als uur geleden ..
had ik meegekregen daarom liet ik die als makkelijkste eruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat in Alexandrië mensen stokken en stenen hebben, zelf met zandzakken de straten beveiligen, en er schijnen er een hoop op weg te zijn naar een militaire basis.
Fijn te weten dat publiek geld goed wordt besteed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.
Maar er staat nu in beeld ' Over enkele ogenblikken volgt het late NOS Journaal'. Wtf zijn ze mee bezig :S
lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef yavanna het volgende:
Er worden alweer grappen gemaakt
monaeltahawy As though #Mubarak was saying to #Egypt protesters: You did not elect me, you have no right to tell me what to do! #jan25
Hahahahaha,. het haalt het niet bij hun grootste fout om tijdens de speech van Mubarak naar Ton Egbers over te schakelen voor het sportnieuws, maar ze doen hun best dat te overtreffen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.
Maar er staat nu in beeld ' Over enkele ogenblikken volgt het late NOS Journaal'. Wtf zijn ze mee bezig :S
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |