Voor meer dan 90% lijkt me wel erg veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
De rol; van de staats tv is niet te onderschatten. Die is vele malen belangrijker voor de gewone egyptenaar dan de social media. Egyptenaren kijken tv, tv, tv en tv. En zien dus overal de staats tv. Voor meer dan 90% bestaat de info de ze krijgen daaruit.
Mocht de staats tv overlopen en anders uitzenden, dan krijgen de miljoenen mensen die nu totaal andere info zien dan wij ineens te horen hoe het wel zit. althans, beter dan nu. Dan is er geen houden meer aan.
M.i. hebben ze die dan ook geweldig gebruikt om het volk op te jutten, neer te halen vandaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
De rol; van de staats tv is niet te onderschatten. Die is vele malen belangrijker voor de gewone egyptenaar dan de social media. Egyptenaren kijken tv, tv, tv en tv. En zien dus overal de staats tv. Voor meer dan 90% bestaat de info de ze krijgen daaruit.
Mocht de staats tv overlopen en anders uitzenden, dan krijgen de miljoenen mensen die nu totaal andere info zien dan wij ineens te horen hoe het wel zit. althans, beter dan nu. Dan is er geen houden meer aan.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Honden al uit geweest?![]()
Egyptocracy Egyptocracy
Some tweeps are suggesting AF sms might be a delayed one that was meant to be received before their first announcement. #Egypt #jan25
Netjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:30 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Woede na Mubarak-speech groot
Update 01.27 uur
Duizenden demonstranten zijn volgens verschillende bronnen, waaronder CNN en Al Jazeera, bij een presidentieel paleis en bij het gebouw van de staatstelevisie. De sfeer zou rustig zijn en de demonstranten zijn van plan daar te overnachten. Voor vrijdagmiddag zetten de pro-democratie-demonstranten in op twintig miljoen mensen voor een mars die dan gepland is. Het leger heeft via sms aangekondigd na hun overleg, wat nog gaande zou zijn, een verklaring te doen uitgaan. Suleiman had in zijn speech van eerder deze avond de bevolking ook nog opgeroepen de staats-tv te volgen en niet de 'satellietzenders omdat die alleen maar chaos willen'.
De staatstelevisie heeft na de speech van Suleiman enkel beelden uitgezonden van lege straten in Caïro, het Nederlands elftal en een ijshockeywedstrijd.
Spannend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef yavanna het volgende:
AhmadFahmy A Crazy One
Many protesters ,but not much, r in front of the presidential palace now. Say no evident threats, army is cooperative so far #egypt
De 'gewone' burger is niet geheel afhankelijk van staatsmedia voor nieuws. Ze kunnen met eigen ogen zien hoe groot de protesten zijn als ze in de grotere steden wonen. Daarnaast zullen zij onderling communiceren over de valse staatspropaganda en Al Jazeera.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Lekker fris.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
in de regen
![]()
maar ik vermoed dat het nog ff duurd met dat smsie , dus ..... word em niet meer denk ik .. ik blijf niet wachten hoor ..lees em morgen wel !!
![]()
Ik zeker niet, ik vond alleen die 90% erg hoog.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:33 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat mensen overschatten hoeveel geloof er wordt gehecht aan de staatsmedia in dictaturen.
Je vraag wordt nu een beetje beantwoord denk ik op AJEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:36 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik vond alleen die 90% erg hoog.
Het is een inschatting van Bertus Hendriks, Ko Colijn en een andere professor media aan de erasmus universiteit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:36 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik vond alleen die 90% erg hoog.
Niet iedereen is analfabeet in Egypte. Er zitten genoeg mensen daar die minstens een basisschool opleiding hebben afgerond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:39 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het is een inschatting van Bertus Hendriks, Ko Colijn en een andere professor media aan de erasmus universiteit.
Social media vereisen wel lezen en schrijven. Dat is lang niet altijd het geval daar.
Spam!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Christiversity Thomas Mead
TO ALL FOLLOWING MY #JAN25 LIST: Make sure you also follow @tsudo/egypt, small, yet consists of strongly trusted tweeps #PlzRT #Egpyt
Wil jij trouwens de OP even fixen?quote:
Error report: cannot erase 1 file(s)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
HGhazaryan Hovsep Ghazaryan
Uninstalling dictator in progress ... ...99.9% complete #Egypt #Jan25 #Tahrir #Mubarak
Ik moest lachen
ik zeg ook niet iedereen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Niet iedereen is analfabeet in Egypte. Er zitten genoeg mensen daar die minstens een basisschool opleiding hebben afgerond.
goeiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Error report: cannot erase 1 file(s)
- hsnmbrk.exe (file protected)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |