SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welk? heb je linkje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat fragment van de tolk zo vet.
Beetjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef DeZoektocht het volgende:
niemand verbaasd over tweet van ghonim?
Daar heeft Tong80 ruim een jaar voor nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef maxburger het volgende:
HonderrrrdzevenenzeventigAl meer dan 52800 berichten in deze reeks
.
Ik krijg ook geen genoeg van die beeldenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat plein, die herrie.... wat indrukwekkend...
kep m op euronews staan, geen gelul ertussendoor, alleen beelden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen genoeg van die beelden
Socios: Wordt verworpenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar heeft Tong80 ruim een jaar voor nodig
Vreemd dat ik Tong nog niet heb gezien in deze topicreeks, je zou verwachten dat hij de kans wel zou grijpen om meer posts te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar heeft Tong80 ruim een jaar voor nodig
vraag ik me ook af ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar is/gaat ie nu heen? Geen arrestatie en berechting?
quote:
quote:Ghonim Wael Ghonim
Wait for my book soon: Revolution 2.0 #jan25
9 minutes ago Favorite Retweet Reply
Laten we het hopen, of op z'n minst dat ie berecht gaat worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
Wat mij ook opviel, Sulmein keek tijdens zijn verkondiging met een gezicht alsof hij vermoord zou worden.
fok-kers ook bedankt namens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
MO-users bedankt! Namens de FP-crew
Tong post nooit in reeksen. Hoewel ie best wel politiek geengageerd is heeft ie daar het geduld niet voor volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Vreemd dat ik Tong nog niet heb gezien in deze topicreeks, je zou verwachten dat hij de kans wel zou grijpen om meer posts te maken.
Hij heeft wel een paar reacties gegeven geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Vreemd dat ik Tong nog niet heb gezien in deze topicreeks, je zou verwachten dat hij de kans wel zou grijpen om meer posts te maken.
Hij is af en toe wel geweest en volgt het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Tong post nooit in reeksen. Hoewel ie best wel politiek geengageerd is heeft ie daar het geduld niet voor volgens mij
Haha, ik maakte er net ook een screenshot van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
Die gast van het leger weet niet waar hij het heeft
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:29 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Jij bent wel welkom itt Mubarak![]()
Even melden dat ie ging pissen zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is af en toe wel geweest en volgt het ook
Genoeg over tong80.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is af en toe wel geweest en volgt het ook
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Wel, ik ben nog steeds blij en heb niks te zeggen. Zie dat ook niet meer gebeuren vandaag. Tenzij Mubarak aankondigt dat hij heul niet weg is, dan heb ik wel weer wat te zeggen.
Geniet van de avond jullie. Mooie climax zo vlak voor het weekend.
Dank voor de vele nieuwsupdates!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Wel, ik ben nog steeds blij en heb niks te zeggen. Zie dat ook niet meer gebeuren vandaag. Tenzij Mubarak aankondigt dat hij heul niet weg is, dan heb ik wel weer wat te zeggen.
Jij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Mooi om te zien hoe gedisciplineerd dat ging.quote:
Kijk je wel uit voor de Revolutiekater...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
hij is 75 en gauw doodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef QBay het volgende:
De Egyptische minister van Defensie Mohammed Hussein Tantawi leidt de militaire raad die de macht in Egypte overneemt. Hij is veldmaarschalk en minister sinds 1991.
Tantawi is een van de trouwste topfiguren uit de entourage van voormalig president Mubarak.
Bron: rtlnieuws.
Ja, hoe ze de baan vrij maakte, netjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe gedisciplineerd dat ging.
Het schijnt wel te stinken in Cairo hoorde ik de afgelopen dag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Ik zal Tahrir ooit nog een keer in echt bezoeken !
Dat woord houden we erinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor de Revolutiekater...
Ik ga mee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Nu opeens durven ze wel een mening duidelijk te verkondigenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef yavanna het volgende:
BBCBreaking BBC Breaking News
Prime Minister David Cameron says #Egypt has 'moment of opportunity' for real 'democratic' change; Britain stands ready to help
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Flashbox het volgende:
Ook feest in Beiroet om val Mubarak
(Novum/AP) - Ook in de Libanese hoofdstad Beiroet wordt het aftreden van de Egyptische president Hosni Mubarak gevierd. Luttele ogenblikken nadat vicepresident Omar Suleiman vrijdagavond het vertrek van Mubarak bekend had gemaakt, schoten in Beiroet vuurpijlen de lucht in. Ook klonken er vreugdeschoten in sjiitische wijken in het zuiden.
Op Al-Manar TV, de zender van de sjiitische Hezbollah, liet de Egyptische presentator zijn tranen de vrije loop. "Allahu akbar, de farao is dood. Droom ik? Ik ben bang dat ik droom."
Bedankt voor al je updates! Kon het de laatste week veel niet volgen dus was ideaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Cameron was juist de enige die al vrij vroeg vrij duidelijk was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu opeens durven ze wel een mening duidelijk te verkondigen
Maar toch mooi
En dan verstuur ik een twitter bericht van af het plein!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Nemen we onze tenten mee om daar op te zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik wel ook naar Tahrir square.
(over een paar jaar als ons hondje er niet meer is... we kunnen nu niet vliegen nl.)
Je kunt je sig wijzigen in www.ismubarakstillpresident.comquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Bedankt voor al je updates! Kon het de laatste week veel niet volgen dus was ideaal.
Oh, dan ben ik in de war, foutjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cameron was juist de enige die al vrij vroeg vrij duidelijk was.
Pop-up tents.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Nemen we onze tenten mee om daar op te zetten.
Was ik sowieso al van plan, en nu helemaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Dat is wat ik een paar dagen geleden ook al zeiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef yavanna het volgende:
Ghonim Wael Ghonim
The money Mubarak and his family stole out of the Egyptian people should go to families of martyrs and to reconstruct Egypt #Jan25
niet islamic dan doe je een hoop mensen geweld aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Reki het volgende:
"11 February is Islamic Revolution's Victory Day" Toeval?
Idd, hopelijk vergeten de Egyptenaren dat niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war, foutje
Denemarken vandaag was pas duidelijk trouwens.
19:30 NL tijd.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Je kunt je sig wijzigen in www.ismubarakstillpresident.com
En Israël, en Rutte, en Wilders...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
En die Amerikanen nu met hun handen in het haar. Ohno our puppet has been removed!!
Had het over Iran. 11 Februari 1979 is de dag van de Iraanse revolutie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet islamic dan doe je een hoop mensen geweld aan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Je kunt je sig wijzigen in www.ismubarakstillpresident.com
oh sorry teveel gefocused on egyptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Reki het volgende:
[..]
Had het over Iran. 11 Februari 1979 is de dag van de Iraanse revolutie.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef yavanna het volgende:
AJE : De kortste speech op de egyptische tv ooit
Het stonk daar altijd al..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het schijnt wel te stinken in Cairo hoorde ik de afgelopen dag.
Niet dat het er nu toe doet eigenlijk.
Dat is best een leuke grapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef yavanna het volgende:
Ghonim Wael Ghonim
Mubarak said he will be running for presidency in Tunisia and millions of Tunisians are calling for Bin Ali to return #Jan25
zeker engelen geduld 18 dagen langquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef Janena het volgende:
BEN SPRAKELOOS....gefeliciteerd geweldig dappere Egyptenaren!
Prachtig dat ze zo vreedzzaam gebleven zijn met dit prachtige resultaat!
zo kijkt hij altijd :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
Wat mij ook opviel, Sulmein keek tijdens zijn verkondiging met een gezicht alsof hij vermoord zou worden.
Mag je 30 jr dictatuur voor bedankenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Het stonk daar altijd al..
Hygiene is daar niet de hoogste pioriteit
Idd. En dat al die politieke gevangen snel vrij mogen komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat is best een leuke grap![]()
Hoop dat ie snel weer bijtrekt van wat hem afgelopen weken allemaal overkomen is.. Ik weet niet meer wie het zei maar inderdaad een grote kans dat hij Post-traumatische stress heeft.
Bruslim Motherhoodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Israel begint al over de Muslim brotherhood![]()
![]()
LOL!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
JaapJansen Jaap Jansen
Mubarak komt in het hiernamaals Nasser en Sadat tegen. 'Vergiftigd? Vermoord?' vragen ze. Mubarak: 'Nee, Facebook'
1 minute ago
Hij mag zijn twitter wel even aanpassen hoor.quote:# Bio I was born to be the Egyptian President, Thus I am, have been for 28 years and will always be. Because without me Egypt will avail, progress and prosper.
Inderdaad. Ben benieuwd wat er komende weken nog voor nieuws uit Egypte komt over de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
Idd. En dat al die politieke gevangen snel vrij mogen komen
Israel heeft de MB maar te slikken als die door het Egyptische volk gekozen worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Israel begint al over de Muslim brotherhood![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
JaapJansen Jaap Jansen
Mubarak komt in het hiernamaals Nasser en Sadat tegen. 'Vergiftigd? Vermoord?' vragen ze. Mubarak: 'Nee, Facebook'
1 minute ago
JaapJansen Jaap Jansen
1 minute ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mag je 30 jr dictatuur voor bedanken
Doeeg en veel plezier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej mensen ik ga echt ff op mn bankje hanguh even genieten van de overwinning![]()
en ff vanaf de tv kijken , iedereen bedankt !!![]()
en miss. tot dalijk nog maar ga ff relaxen hoor![]()
Daarom, MiddenOosten gedeelte op Fok hoeft nog niet gesloten te worden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben benieuwd wat er komende weken nog voor nieuws uit Egypte komt over de afgelopen weken.
JaapJansen Jaap Jansen
1 minute ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:
Waar zijn al die lui die zeiden dat je zonder geweld niets bereikt?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:
Genietse en bedankt ook voor al je nieuwsberichten enz.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eej mensen ik ga echt ff op mn bankje hanguh even genieten van de overwinning![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Jeej, we blijven nog een tijdje samenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarom, MiddenOosten gedeelte op Fok hoeft nog niet gesloten te worden!
Pardon? Ik geloof dat er 300 doden zijn gevallen afgelopen weken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Tot snel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
"Verdwenen"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:
Nee, het mag echt niet dicht. Vanwege het verloop maar hoop ook dat er nog wel meer regimes gaan vallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Supernieuws jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Ludacriss het volgende:
Woeeeeeiiiiiii! Nu pas tijd om te reageren! Mijn familie is in ieder geval uitbundig! Blij voor Egypte dat het is gelukt!
Denk ook aan de andere landen, wat voor effect heeft de val van Mubarak op landen als Jemen, SA en Jordanië?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
yeah lekker makkelijk praten als je straks als Israel zijnde alleen maar omgeven wordt door vijandsgezinde buurlanden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Israel heeft de MB maar te slikken als die door het Egyptische volk gekozen worden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Ludacriss het volgende:
Woeeeeeiiiiiii! Nu pas tijd om te reageren! Mijn familie is in ieder geval uitbundig! Blij voor Egypte dat het is gelukt!
Gaat meer om het geweld van de dmonstranten. Enkel vorige week moesten ze zich verdedigen, en sindsdien hebben ze vreedzaam plaatsen bezet. ZELFS na die fuckyou-speech van Mubarak gister.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Pardon? Ik geloof dat er 300 doden zijn gevallen afgelopen weken.
Preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Denk ook aan de andere landen, wat voor effect heeft de val van Mubarak op landen als Jemen, SA en Jordanië?
Dat doen ze toch echt zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
yeah lekker makkelijk praten als je straks als Israel zijnde alleen maar omgeven wordt door vijandsgezinde buurlanden.![]()
Niet vanuit de demonstranten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Moet een grote opluchting voor jou en je familie zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Ludacriss het volgende:
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Drifter__ het volgende:
Bedank alle niet-Egyptenaren voor de steun!![]()
![]()
![]()
Ja, en dat vaak anti mubarak, die dodenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Door het regime die zich uitleefde op de vreedzame betogers. Alle respect voor die miljoenen vreedzame protesters, die zelfs na gisteravond vreedzaam beleven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, in die landen is het nu al onrustig... Na Tunesië volgde al snel Egypte, wie weet welke landen er na dit enorme succes nog gaan volgen. Sterker nog las ik vandaag nog dat er binnenkort in andere landen ook gedemonstreerd zal worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Denk ook aan de andere landen, wat voor effect heeft de val van Mubarak op landen als Jemen, SA en Jordanië?
Lijkt me ook heel zwaar voor hem. Ondanks alles toch gewoon professioneel zijn werk gedaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef alors het volgende:
Aymanawwww lief wat hij nu zegt
mooi om te horen hoe hij het beleefd heeft
Laat die dictators/dictaturen maar eens bang zijn!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geweldig voor ze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Ludacriss het volgende:
Owja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf.
Niet zo een beetje ook. Erg blij dat het zo vreedzaam ging de afgelopen week. Ben er trots op dat ze het hebben geflikt. Nu hard werken voor een democratisch Egypte!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Moet een grote oplochting voor jou en je familie zijn.
Wil je democratie of wil je geen democratie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Breekfast het volgende:
yeah lekker makkelijk praten als je straks als Israel zijnde alleen maar omgeven wordt door vijandsgezinde buurlanden.![]()
Israel maakt zich gewoon terecht zorgen. Liever een dictatuur met Mubarak dan een fundamentalistische moslimstaat.
Ja dat is wel waar. En dat met zoveel miljoenen. We kunnen wel spreken van een Fluwelen Revolutie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Door het regime die zich uitleefde op de vreedzame betogers. Alle respect voor die miljoenen vreedzame protesters, die zelfs na gisteravond vreedzaam beleven.![]()
![]()
Hoe gaat het met je neef, joh?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Niet zo een beetje ook. Erg blij dat het zo vreedzaam ging de afgelopen week. Ben er trots op dat ze het hebben geflikt. Nu hard werken voor een democratisch Egypte!
+100quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil je democratie of wil je geen democratie?
Je zal ook moeten accepteren dat een land niet altijd stemt wat je wil, dat zul je moeten accepteren of je bent geen voorstander van democratie. Juist door het te accepteren maak je het samenleven makkelijker, bemoei je ermee en je krijgt alleen maar problemen.
Ja dacht in Luxor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
Daniel had toch ook vrienden daar?
Ja, klopt idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
Daniel had toch ook vrienden daar?
Een regering moet van haar volk houden en een volk van haar regering. Angst is geen goed fundament, niet voor de regeerders en niet voor de geregeerden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef Dance99Vv het volgende:
De mensen moeten niet bang zijn voor hun regeering,de regeering moet bang zijn voor de mensen
quote:
Die kan denk ik nu niet bellen, beter morgen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Zwitserse banken bevriezen de tegoeden van Moebi
ja las het net bij ANPquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Zwitserse banken bevriezen de tegoeden van Moebi
das inderdaad mooier gezegtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een regering moet van haar volk houden en een volk van haar regering. Angst is geen goed fundament, niet voor de regeerders en niet voor de geregeerden.
State tv al vanaf vanmiddag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Noelle06 het volgende:
Stream CNN ook mooie beelden.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
In 30 sec. zoveel gebeurdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef Axia het volgende:
Ik zit de beelden te kijken waar het net gemeld wordt dat hij afgetreden is en dan zie je een hele grote groep aan het bidden. Mijn god, is toch om emotioneel van te worden...zo een mooi gezicht
Ah ok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Grote lampen vanaf een podium leek het!
They lied at us. Told us Egypt died 30 years ago, but millions of Egyptians decided to search and they found their country in 18 days #Jan25
4 minutes ago Favorite Retweet Reply »
Dear Ilka, I love you and I love my kids. I miss you a lot, I was searching for Egypt and we just found it. #Jan25
11 minutes ago Favorite Retweet Reply
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Overname/overlopen van staatsTV van vandaag zal wel een grote stok achter de deur zijn geweest voor het afstappenZonder staatsTV was ie al helemaal nergens meer
Discotheek lampen, die vaak op een dak staan, je kent ze wel, draaien rondjes en schijnen ver de lucht in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Grote lampen vanaf een podium leek het!
Gaaf om te zien zeg dat feest!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Noelle06 het volgende:
Stream CNN ook mooie beelden.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Verkeerde kleuren, maar dacht toch steeds nederlandse vlaggen te zien op AJE terwijl het gewoon de Egyptische waren, dus...quote:
En anders de komende dagen welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef deleriouz het volgende:
Er gaan een hoop 'revolutie' baby's gemaakt worden vanavond
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef deleriouz het volgende:
Babyboom over een maand of 9quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef deleriouz het volgende:
Heerlijk om te zien!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Thomas B. het volgende:
Tiende keer dat ze die speech herhalen. Gaat nog niet vervelen
Wie heeft 'm op Youtube met AJE tolk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Thomas B. het volgende:
Tiende keer dat ze die speech herhalen. Gaat nog niet vervelen
Vuile kampbeulquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Noelle06 het volgende:
Nu op AJE, Suleiman nog een keer. Wat heb die man een ijzeren blik over zich
Zat het ook net te denken, wat een moment. Zo kort, zo veelquote:
Ik vind het een enge man. Nog enger dan Moebiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Noelle06 het volgende:
Nu op AJE, Suleiman nog een keer. Wat heb die man een ijzeren blik over zich
A call to all well-educated Egyptians around the world. Come back ASAP to build our nation. #Jan25
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
Hopelijk blijft MO nog wel een tijd open om het vervolg van de revolutie te volgen.
Mubarak had er weer een half uur over gedaan en zichzelf alleen maar de lucht in geprezenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zat het ook net te denken, wat een moment. Zo kort, zo veel
Dat dus. Kan die kop van Moebie ook echt niet meer zien. Zag hem net even op NOS voorbij komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik vind het een enge man. Nog enger dan Moebie
Haha.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mubarak had er weer een half uur over gedaan en zichzelf alleen maar de lucht in geprezen
Veel volgers van deze reeks in Nederland moeten zich ook inhouden...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef deleriouz het volgende:
Misschien had hij niet verwacht hoe het vandaag gelopen is met demonstraties?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik begrijp iets niet, waarom is hij gisteravond niet afgetreden?
Wat zou er verandert zijn in die paar uur
Ik denk dat we dat nooit zullen wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Vandaag in zijn vakantie huisje onder druk van zijn vrouwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat nooit zullen weten
Ik denk dat het leger een coup wou plegen en hem de keuze gaven 'eervol' weg te gaan of oneervol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Druk van het Legerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Zal hij echt gedacht hebben dat na zijn toespraak iedereen zijn biezen zou pakken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Axia het volgende:
[..]
Misschien had hij niet verwacht hoe het vandaag gelopen is met demonstraties?
Ik zou het wel graag willen weten. Al hoor ik het pas over 10 jaar, ik zal me altijd afvragen waarom hij nu ineens toch opstapte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik denk dat het leger een coup wou plegen en hem de keuze gaven 'eervol' weg te gaan of oneervol.
Mja het kan nog 1001 andere dingen zijn\.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie heeft 'm op Youtube met AJE tolk?
Joh, als jij bovenop staal wil kruipen doe je dat toch lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel volgers van deze reeks in Nederland moeten zich ook inhouden...
Er zal de komende dagen nog wel wat uitlekken maar 100% zekerheid krijgen mbt zijn aftreden lijkt me stug.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag willen weten. Al hoor ik het pas over 10 jaar, ik zal me altijd afvragen waarom hij nu ineens toch opstapte.
Misschien. Sillyman probeerde het gisterenavond nog en het leger vanochtend ook nog. Maar het werkte juist precies andersom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Zal hij echt gedacht hebben dat na zijn toespraak iedereen zijn biezen zou pakken?
Gister was zn laatste ultieme poging om aan de macht te kunnen blijven. Gelukkig is dat niet gelukt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Na'aper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Jazeera: Obama has postponed his statement on Egypt
Ja het zou kunnen, het leger is er 52 jaar aan de macht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik denk dat het leger een coup wou plegen en hem de keuze gaven 'eervol' weg te gaan of oneervol.
Mja het kan nog 1001 andere dingen zijn\.
Alle emoties komen eruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Wel apart dat je de ene dag het land volledig in woede ziet en alsof er een bom op ontploffen staat. De andere dag heb je een soort van nationale feestdag.
Wat is er mis met het officieel ontvangen van een staatshoofd?quote:
Gelukkig wel zeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef Axia het volgende:
[..]
Misschien. Sillyman probeerde het gisterenavond nog en het leger vanochtend ook nog. Maar het werkte juist precies andersom.
Jawel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet vanuit de demonstranten.
Ze doelt op mensen die opriepen tot geweld en bestormingen.
Begrijpelijk. Had er zelf ook af en toe een hard hoofd in. Maar het is ze wel gelukt.
Ja he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is snel. Welkom op dit mooie feest![]()
Verdelen en goede dingen mee doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou niet weten wat ik met zoveel geld zou moeten
BERN (ANP) - Zwitserland bevriest tegoeden in het alpenland die mogelijk toebehoren aan de verdreven Egyptische president Hosni Mubarak. Dat heeft een woordvoerder van het Zwitserse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Idd het is eigenlijk best wel vreemd, dat dit alles te volgen is via internet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Noelle06 het volgende:
Deze Revolutie gaat de geschiedenis boeken in.Wij hebben het vanaf de zijlijn mee mogen maken dat de demonstranten vredig Mubarak weg gekregen hebben
Ook schuldig. Wil sowieso ook wel weten hoe het de komende tijd gaat, het is niet opeens voorbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan de stream geplakthet zijn verslavende beelden, na die 2 weken.
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Noelle06 het volgende:
Deze Revolutie gaat de geschiedenis boeken in.Wij hebben het vanaf de zijlijn mee mogen maken dat de demonstranten vredig Mubarak weg gekregen hebben
Ik wel! Ehhm aan het volk geven natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad, waren er vandaag ook niet nog mensen gestorven in een plaatsje achteraf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.
Er is gevochten, brand gesticht, gesloopt en geschoten.
Niet vanuit de demonstranten! Het geweld is begonnen door 'Pro-Mubarak-aanhangers' die geld hebben gekregen om paniek te zaaien, om mensen te doden en te verwonden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.
Als Mubarak zijn mannetjes niet had gestuurd die bewuste woensdag was het geheel vredig verlopen vanuit de kant van de demonstrantenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
Met dank aan die jongen in Tunesië die zich ten einde raad zelf in brand stook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |