Jawel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet vanuit de demonstranten.
Ze doelt op mensen die opriepen tot geweld en bestormingen.
Begrijpelijk. Had er zelf ook af en toe een hard hoofd in. Maar het is ze wel gelukt.
Ja he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is snel. Welkom op dit mooie feest![]()
Verdelen en goede dingen mee doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou niet weten wat ik met zoveel geld zou moeten
BERN (ANP) - Zwitserland bevriest tegoeden in het alpenland die mogelijk toebehoren aan de verdreven Egyptische president Hosni Mubarak. Dat heeft een woordvoerder van het Zwitserse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Idd het is eigenlijk best wel vreemd, dat dit alles te volgen is via internet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Noelle06 het volgende:
Deze Revolutie gaat de geschiedenis boeken in.Wij hebben het vanaf de zijlijn mee mogen maken dat de demonstranten vredig Mubarak weg gekregen hebben
Ook schuldig. Wil sowieso ook wel weten hoe het de komende tijd gaat, het is niet opeens voorbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan de stream geplakthet zijn verslavende beelden, na die 2 weken.
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Noelle06 het volgende:
Deze Revolutie gaat de geschiedenis boeken in.Wij hebben het vanaf de zijlijn mee mogen maken dat de demonstranten vredig Mubarak weg gekregen hebben
Ik wel! Ehhm aan het volk geven natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad, waren er vandaag ook niet nog mensen gestorven in een plaatsje achteraf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.
Er is gevochten, brand gesticht, gesloopt en geschoten.
Niet vanuit de demonstranten! Het geweld is begonnen door 'Pro-Mubarak-aanhangers' die geld hebben gekregen om paniek te zaaien, om mensen te doden en te verwonden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.
Als Mubarak zijn mannetjes niet had gestuurd die bewuste woensdag was het geheel vredig verlopen vanuit de kant van de demonstrantenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
Met dank aan die jongen in Tunesië die zich ten einde raad zelf in brand stook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |