Hij heeft wel een paar reacties gegeven geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Vreemd dat ik Tong nog niet heb gezien in deze topicreeks, je zou verwachten dat hij de kans wel zou grijpen om meer posts te maken.
Hij is af en toe wel geweest en volgt het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Tong post nooit in reeksen. Hoewel ie best wel politiek geengageerd is heeft ie daar het geduld niet voor volgens mij
Haha, ik maakte er net ook een screenshot van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Flashbox het volgende:
Die gast van het leger weet niet waar hij het heeft
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:29 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Jij bent wel welkom itt Mubarak![]()
Even melden dat ie ging pissen zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is af en toe wel geweest en volgt het ook
Genoeg over tong80.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is af en toe wel geweest en volgt het ook
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Wel, ik ben nog steeds blij en heb niks te zeggen. Zie dat ook niet meer gebeuren vandaag. Tenzij Mubarak aankondigt dat hij heul niet weg is, dan heb ik wel weer wat te zeggen.
Geniet van de avond jullie. Mooie climax zo vlak voor het weekend.
Dank voor de vele nieuwsupdates!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Wel, ik ben nog steeds blij en heb niks te zeggen. Zie dat ook niet meer gebeuren vandaag. Tenzij Mubarak aankondigt dat hij heul niet weg is, dan heb ik wel weer wat te zeggen.
Jij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Mooi om te zien hoe gedisciplineerd dat ging.quote:
Kijk je wel uit voor de Revolutiekater...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
hij is 75 en gauw doodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef QBay het volgende:
De Egyptische minister van Defensie Mohammed Hussein Tantawi leidt de militaire raad die de macht in Egypte overneemt. Hij is veldmaarschalk en minister sinds 1991.
Tantawi is een van de trouwste topfiguren uit de entourage van voormalig president Mubarak.
Bron: rtlnieuws.
Ja, hoe ze de baan vrij maakte, netjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe gedisciplineerd dat ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |