SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welk? heb je linkje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat fragment van de tolk zo vet.
Beetjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef DeZoektocht het volgende:
niemand verbaasd over tweet van ghonim?
Daar heeft Tong80 ruim een jaar voor nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef maxburger het volgende:
HonderrrrdzevenenzeventigAl meer dan 52800 berichten in deze reeks
.
Ik krijg ook geen genoeg van die beeldenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat plein, die herrie.... wat indrukwekkend...
kep m op euronews staan, geen gelul ertussendoor, alleen beelden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen genoeg van die beelden
Socios: Wordt verworpenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar heeft Tong80 ruim een jaar voor nodig
Vreemd dat ik Tong nog niet heb gezien in deze topicreeks, je zou verwachten dat hij de kans wel zou grijpen om meer posts te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar heeft Tong80 ruim een jaar voor nodig
vraag ik me ook af ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar is/gaat ie nu heen? Geen arrestatie en berechting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |