SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Egyptische islamtische geleerde:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:17 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Qaradawi: Mubarak is personally responsible for the protester's deaths. I call upon the army to support this revolution.
wie is dat?
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
Dat wordt knokken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef bokaal het volgende:
Cairo & Alexandrie // PressTV:
[ afbeelding ]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
precies! en kan op geen enkele manier een normaal beeld krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef bokaal het volgende:
[..]
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.
Op meerdere manierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.
& ik maar denken dat hij nog in de auto zatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Daar ging de Cappucino op AJE
zolang je maar binnen zitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?
Kan ie makkelijk roepen vanuit zijn woonplaats ergens in VAE....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef yavanna het volgende:
Al Qaradawi: 30 years are enough for you Mubarak, now leave the presidency. I call on the protesters to maintain their peaceful protests
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawi ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |