SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Egyptische islamtische geleerde:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:17 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Qaradawi: Mubarak is personally responsible for the protester's deaths. I call upon the army to support this revolution.
wie is dat?
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
Dat wordt knokken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef bokaal het volgende:
Cairo & Alexandrie // PressTV:
[ afbeelding ]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
precies! en kan op geen enkele manier een normaal beeld krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef bokaal het volgende:
[..]
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.
Op meerdere manierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.
& ik maar denken dat hij nog in de auto zatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Daar ging de Cappucino op AJE
zolang je maar binnen zitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?
Kan ie makkelijk roepen vanuit zijn woonplaats ergens in VAE....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef yavanna het volgende:
Al Qaradawi: 30 years are enough for you Mubarak, now leave the presidency. I call on the protesters to maintain their peaceful protests
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawi ?
Het is een complot! :/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef bokaal het volgende:
Imam flauwgevallen // AJE:
[ afbeelding ]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.quote:
Ik denk dat de drukte van de afgelopen 24 uur daar eerder debet aan is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.
Met zo'n enorme menigte gebeurd er altijd wel iets met iemandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.
flauwgevallen van het antwoord wat ie keeg ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef bokaal het volgende:
Imam flauwgevallen // AJE:
[ afbeelding ]
En dan raar staan te kijken als Tahrir leeg is & het paleis volquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef -jos- het volgende:
JohnWRees Middle ranking Army officers reported to be going to address Tahrir this pm #egypt #fb
Jij plaats dat sneller dan het op mijn stream in beeld komt, hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef bokaal het volgende:
Iemand wordt weggedragen (midden-onderin beeld) // AJE:
[ afbeelding ]
Dan loopt die stream toch wel een beetje achter. Ik kijk AJE via de schotel. Maak een screenshot, resize die in PS en upload hem dan naar photobucket. Kost in totaal toch wel een kleine minuut.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij plaats dat sneller dan het op mijn stream in beeld komt, hoe doe je dat?
tv AJE hier ook sneller als stream./....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef bokaal het volgende:
[..]
Dan loopt die stream toch wel een beetje achter. Ik kijk AJE via de schotel. Maak een screenshot, resize die in PS en upload hem dan naar photobucket. Kost in totaal toch wel een kleine minuut.
Die zit in Jordanie, gekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die lelijke verslaggeefster ff vervangen door Nasrin?
Je bedoelt Sherin Tadrosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die lelijke verslaggeefster ff vervangen door die leuke?
Net zo nietszeggend als die mededeling van het legerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jpmlynch Amnesty #Egypt team: Police in suez hang banners before Friday demonstration:"police at the service of the people" #jan25
![]()
(als het waar is ;)
nou... ze zeggen dat ze de eisen inwilligen als de huidige crisis over is .. zegt best veel .. i.i.g. genoeg reden voor andere egyptenaren om te gaan roepen dat de tahririanen nu moeten stoppen met protesteren ( kan worden opgevat als ; zolang jullie er nu staan gebeurd er niks )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als die mededeling van het leger
Dat zeggen ze wel, maar welke "people" steunen ze... Mubarak zou je (in theorie) ook nog steeds onder mensen kunnen rekenen. Al gaan er harde geruchten dat het hier gaat om een alien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jpmlynch Amnesty #Egypt team: Police in suez hang banners before Friday demonstration:"police at the service of the people" #jan25
![]()
(als het waar is ;)
ja ik geloof er geen fuck vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya interviews Wael @Ghonim: The military statement was positive & will assure protesters
wtf!!!
quote:10.39am: Apparently the following joke is splitting Egyptians' sides:
Communique No 2 from the Armed Forces: "A message from the Armed Forces to the Noble Egyptian People: our next Communique to you will be No 3."
Ik krijg steeds meer het idee dat Ghonim is opgepakt, en er nu via diverse schichtige kanalen uitspraken namens hem gedaan worden om onrust te zaaien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya interviews Wael @Ghonim: The military statement was positive & will assure protesters
wtf!!!
Heb net een mailtje naar CNN gedaan met de vraag of ze eens naar willen kijken hoe het zit met Ghonim.... Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar welke "people" steunen ze... Mubarak zou je (in theorie) ook nog steeds onder mensen kunnen rekenen. Al gaan er harde geruchten dat het hier gaat om een alien.
Ja, maar ze luisteren niet en zijn massaal aan het bidden op het momentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft het leger gezegd dat de mensen naar huis moeten gaan en moeten stoppen met demonstreren?? Dat lees ik op nu.nl?
(Ben net thuis)
uhm .. in zekere zin wel ja .. dan worden pas de dingen die het leger nu zogenaamd heet toegezegd "uitgevoerd".. dus tja ......quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft het leger gezegd dat de mensen naar huis moeten gaan en moeten stoppen met demonstreren?? Dat lees ik op nu.nl?
(Ben net thuis)
Hij vliegt zeker terug naar zn villa in Dubai.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
Nou ik geloof die Sultan op zich wel maar AlArabiya niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.
Hij tweet, zonder enige vorm van kritiek, alles wat AlAraboiya zegt. Zoekt er geen bronnen/bevestiging bij & brengt het alsof het feiten zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nou ik geloof die Sultan op zich wel maar AlArabiya niet.
Volgens mij een oude tweet van gisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Er staan al mensen bij het paleis, heel dapper van ze. Zijn vannacht al daarnaar toe getrokken dacht ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:59 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd of ze vandaag naar het paleis gaan lopen.. Beetje op dat plein staan schreeuwen heeft niet zo gek veel zin.
Helemaal niet na de speech van moebie gisterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:59 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd of ze vandaag naar het paleis gaan lopen.. Beetje op dat plein staan schreeuwen heeft niet zo gek veel zin.
wordt zo gewoontjes hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:59 schreef venomsnake het volgende:
quote:Phoenix5964: RT @RawyaRageh: Colonel to protesters outside palace 'I SWEAR he will leave' #Egypt #Jan25
Beter oplettenquote:
Hehe, hier ook slaaptekortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
gvd vannacht bijna niet geslapen en zit het nu @ werk ook stiekem te volgen
down with mubarak [ afbeelding ]
quote:
https://www.facebook.com/note.php?note_id=202388056441689quote:Google Translate
We are all by Khalid Saeed on Friday, February 11, 2011 at 2:46 am
Message from a group of youth January 25 represent only themselves and do not speak for everyone:
The Egyptian army has vowed to protect the achievements of the popular revolution sparked by young people, and the army confirmed on the guarantee of the peaceful transition of power, and protect the right of the protesters and peaceful demonstrators to express their opinions without prejudice to them, and this confirms a firm desire to establish the principle of a civil state.
Given the sensitivity of the historical period through which the nation, and because of our confidence in the impartiality of our army of Egypt and its national role, we would demand as a national institution with a great appreciation and respect in the hearts of the Egyptians to be the guarantor of popular demands with clarity of vision and the details of clear and specific timetables because of lack of confidence between the people and the current system :
[1] to ensure that a serious step down Honorary President Mubarak and he will not return to power under any circumstances
[2] end the state of emergency as soon as possible and re-elections in all constituencies, which was pre-emptive right provisions of the invalidity of elections
[3] enabled the Egyptian judiciary to supervise the full electoral process as a whole.
[4] to control the election by local civil society organizations and international levels.
[5] to enable Egyptians abroad to exercise their right to vote in embassies and consulates.
[6] to ensure the right to stand in the presidential election without arbitrary restrictions in line with Egypt's obligations under the International Convention for Civil and Political Rights, and to limit the right to run for the presidency to two terms.
[7] elections by national number.
[8] the freedom to form political parties immediately, and be notified as soon as
[9] the launch of media freedom and open expression of opinion in all its forms, and to ensure the right to establish newspapers, and the launch of the satellite channels
[10] the release of all detainees, and to prosecute and try all the murderers responsible for the crimes in the right of Egypt's youth, and to prosecute and shut down the symbols of corruption, confiscation of money stolen from the people's livelihood and rebuild the security establishment on the basis of transparent prevent the encroachment of torture and intimidation of citizens
[11] the formation of a government of technocrats assume management of the country during the transitional period until September and creating the country to conduct parliamentary and presidential elections fair. In order to attain some of those procedures and safeguards to amend articles 76 and 77 and 88 and all other materials which will ensure a peaceful transition of power
We will provide a full detailed proposal includes a proposed timetable and details of legal and legislative Searches
Our confidence in our army, we were pleased last statement of the armed forces, which pledged to complete the democratic transition, and we accept all that is
We emphasize the points of the previous eleven
Long live Egypt, the Egyptians and the Egyptians
A group of young revolution January 25
Wael Ghoneim
Mustafa al-Najjar
Amr Salama
Mohammed Diab
Abdel-Moneim told
Abdul-Rahman Youssef
Yes, ze beginnen het te begrijpen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
occupiedcairo RT @ganzeer: Video: Demo outside presidential palace now. We need more people please!!! Dont go to Tahrir!!! http://tumblr.com/xrj1hgd9ss
idd, echt respectquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Hehe, hier ook slaaptekort![]()
MOet je nagaan als je echt in die revolutie zit
Pfffff! Dictator!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
idd, echt respect
wilde het ook wel de hele nacht en vandaag nog willen volgen, maar dan had ik waarschijnlijk klappen gekregen nu van de baaz
Die man zal het vast wel goed bedoelen, maar denk dat dit erover gaat dat hij in September wel weg gaat. Denk niet dat hij bedoelt dat ie binnenkort al weg zal gaan.quote:
filmpje ook gezien ? het is daar super rustig .. ik snap wel waarom ze die oproep deden .. zo haalt het nog niks uit ( duurd ff maar filmpje laad wel )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Yes, ze beginnen het te begrijpen
nou al vaak gezien maar nog steeds kippenvelquote:
Zo ver je kan kijken, allemaal netjes in rijenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al vaak gezien maar nog steeds kippenvel
juist, en alle kopstukken van de demonstratie`s verdwijnen, echt dan gebeuren er hele enge dingen met mensenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Als hij pas in september vertrekt, heeft dat hele regime dus tot september de tijd om zichzelf andere (niet altijd zichtbare) machtsposities te verschaffen en marionetten klaar te stomen voor de politiek. Het is te lang wachten, in die maanden kan het regime zoveel dingen doen waar het volk geen weet van heeft..
Hij is dus iig nog vrijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
TWEET GHONIM;
Ghonim I didn't sleep one hour for 3 days
!!!???!!!!!
als hij zo weinig heeft geslapen ..( en getweet ) wtf heeft hij allemaal uitgespookt ??quote:
Tjah gister waren er wat mensen die zeiden dat hij te weinig had gedaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
TWEET GHONIM;
Ghonim I didn't sleep one hour for 3 days
!!!???!!!!!
hij zegt dat ie nog geen uur in 3 dagen heeft geslapen !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef -jos- het volgende:
Zie je, Ghonim was gewoon ff toe aan een lang dutjeEn terwijl hij slaapt kan hij volgens AlArabiya allemaal statements maken.
Misschien dat hij het nog verklaard, maar laten we blij zijn dat hij er überhaupt weer is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als hij zo weinig heeft geslapen ..( en getweet ) wtf heeft hij allemaal uitgespookt ??
en hij reageerd niks op niemand ,,. ik snap het ff niet hoor ..
Dan is ie nu dus toe aan een lang dutjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij zegt dat ie nog geen uur in 3 dagen heeft geslapen !
hij zei toch gister ook dat zijn batterij bijna leeg was toen iemand hem moest bellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als hij zo weinig heeft geslapen ..( en getweet ) wtf heeft hij allemaal uitgespookt ??
waarschijnlijk wel ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dan is ie nu dus toe aan een lang dutje
Was echt eng om die sillyman te zien pratenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
Ze vallen nu al bij Journalisten binnen wat gebeurt er als ze de mensen van de demonstratie oppakken, denk dat als je een kopstuk op het plein bent en Mubarak wil kwaad, dan ben je je leven niet meer zeker, en reken er maar op dat al die kopstukken al bekend zijn bij mubarak
Als hij het lief vraagt, willen ze hem vast wel dragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ..( en dan moet ie nu nog helemaal naar het paleis lopen
)
Al crowdsurfende naar het paleis gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij het lief vraagt, willen ze hem vast wel dragen
Hmm, in de gaten houden, maar het lijkt er dus idd op dat ze massaal richting paleis gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
occupiedcairo A few huddled outside the palace. Army trying to convince them to leave, so far they are holding ground but they could use some help #jan25
arwasm People are flooding towards the presidential palace #jan25 #egypt
lantaarnpaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
hij zei toch gister ook dat zijn batterij bijna leeg was toen iemand hem moest bellen?
Goed gevonden Josquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/note.php?note_id=202388056441689
My 2 cents, for what it's worth, gebaseerd op zijn interviews en reacties:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Niet het leger, maar een leger mensen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
Leger en anti's rond het gebouw van de staatstv, niemand kan het gebouw in of uit. Een escalatie, volgens de AJE man. Die vent zegt nu ook dat dit een revolutie is... daar is ie op tijd achter
quote:11.17am: Kareem Amer, the first blogger to be prosecuted in Egypt, has been released and has given a harrowing account of his latest spell of detention. Amer (real name Abdel-Karim Nabil Suleiman), was freed in November last year after being sentenced to four years in jail for insulting Islam and the president but was arrested with a friend during the protests on Monday and they were only released in the early hours of this morning. He told the Daily Beast:
This prison was like a trash can. The cell was tiny and the bathroom was disgusting. They did not allow us to shower even once since we were arrested. People were treated harshly and severely tortured on a daily basis. They were tortured in front of our eyes: water-boarded, beaten with sticks, and electrocuted.
De man had het over een armyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet het leger, maar een leger mensen...
Ik neem aan dat je dat bedoelde
heb je indd. wel gelijk in ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:20 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
My 2 cents, for what it's worth, gebaseerd op zijn interviews en reacties:
Hij is na zijn ontvoering door de politie en emotionele en psychologische marteling (want hij is wel degelijk gemarteld, alleen niet lichamelijk) compleet gebroken (geestelijk bedoel ik hier). Tijdens zijn bekende interview met Mona sprak hij zichzelf regelmatig tegen, zat er geen lijn in zijn verhaal en was hij een mentaal wrak.
Natuurlijk valt hem dit niet aan te rekenen en kan hij daar niks aan doen, hij had toen amper geslapen en was nog maar net vrij. Maar hij gedroeg zich perfect zoals iemand met PTSS (post traumatische stress stoornis) zich gedraagt.
Ik geloof best dat hij meer wil dan hij nu doet. Ik denk alleen dat hij dat letterlijk even niet meer kan. Hij mag een held genoemd worden zeker, maar hij is niet bovenmenselijk en is in mijn ogen, hoe kut ik dat ook vind, nu te classificeren als psychiatrisch patiënt en ik betwijfel of al die aandacht hem goed doet. Hij dom het misschien ook klinkt, ik denk dat ie lekker terug moet gaan naar zijn vrouw en rustig moet gaan herstellen en Egypte eventjes moet laten voor wat het is.
*Checkt kalenderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:27 schreef gehotseflotst het volgende:
Bij het presidentiële paleis vroegen de demonstranten een paar aan de hoge mensen van het leger om hen te helpen. Een kolonel vroeg ze Mubarak de kans te geven om met waardigheid weg te gaan en beloofde dat Mubarak wel een keer op zou stappen. De demonstranten waren niet zo blij met het antwoordNet op AJE.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef Flashbox het volgende:
Het is net of ze aan het zingen zijn, Hamas Hamas Mubarak aan het Gas
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
*Checkt kalender
Nope, Pasen & Pinksteren nog immer 2 data...
route naar paleis komt toch langs staatstv?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef shomila het volgende:
justimage matthew cassel
From above looks like people are starting to march in direction of TV bldg. Reports of massive protests heading to Tahrir from across Cairo.
1 minute ago
Doe haar eens een tweet sturen:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NadiaE Crowd at pres palace seems upper middle class and posh. Less feisty than tahrir lot #jan25 #egypt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:33 schreef RvLaak het volgende:
AlyaaGad Alyaa Gad
by bencnn
Buwahahahah!!! NDP SITE HACKED! Look! http://www.cairondp.org/new/ #Egypt #Jan25 #Tahrir
19 minutes ago Favorite Retweet Reply
Haha, helden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:33 schreef RvLaak het volgende:
AlyaaGad Alyaa Gad
by bencnn
Buwahahahah!!! NDP SITE HACKED! Look! http://www.cairondp.org/new/ #Egypt #Jan25 #Tahrir
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.cairondp.org/new/
Website van de NDB is gehacked.
Dat filmpje![]()
Baas!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie het nog een keer terug wil kijken of wie het gemist heeft. Er komen er nog veel meer aan.
jij bent onze Tolkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef gehotseflotst het volgende:
"Halle halle halle 'lo" ofzoop dat plein in Alexandrië
Ghonim.quote:I will clarify everything in Alarabeya now #jan25
kan iemand een onafhankelijke bron ter bevestiging vinden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef yavanna het volgende:
ArabRevolution
by waelabbas
BREAKING: Many governmental buildings are being captured by protesters in #Suez. Al Arabiya #Egypt #Jan25
Suez lijkt sowieso nogal wat pittiger volk te huisvesten he...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef yavanna het volgende:
ArabRevolution
by waelabbas
BREAKING: Many governmental buildings are being captured by protesters in #Suez. Al Arabiya #Egypt #Jan25
Alleen naar de staatsTV en daarom blijft ie ook gewoon zitten, want hij ziet vooral die lege bruggen en mensen die relaxen in het gras onder een palmboomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef RvLaak het volgende:
"moebie heeft de afgelopen 3 weken niet naar AJE gekeken", volgens AJE
is al 3x gemeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef marcodej het volgende:
De site van de NDP is gehacked.
http://www.cairondp.org/new/
Ze blijven wel humor hebben daarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef RvLaak het volgende:
"moebie heeft de afgelopen 3 weken niet naar AJE gekeken", volgens AJE
Beetje rare omschrijving bij die dode man van de VS ambassade; hij was de klusjesman en zal echt niet speciaal doelwit zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef pippicaro het volgende:
ibnkafka News from Cairo's diplomatic circles: 1 local agent at US embassy killed, US embassy cars torched, one European diplomat insulted by police
indd. ( vind het nog steeds vaag - hele hele ghonim gebeuren )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik begrijp niet waarom Ghonim naar de pro-Mubarak Al-Arabiya gaat?
Hoe meer mensen hem zien en horen hoe beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
AlyaaGad Alyaa Gad
by bencnn
Komen weinig beelden door, ook qua foto's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
occupiedcairo Hundreds leaving Tahrir now, heading for palace. #jan25
1 minute ago via TweetDeck
er zijn ernu 500 aanwezig ; @Rouelshimi about 500
1 minute ago via Mobile Web in reply to Rouelshimi
@Silverbeak its quite peaceful actually. Around 500 people and they r segmented
5 minutes ago via Mobile Web in reply to Silverbeak
"Haha! Wat heb jij een lelijke neus en dikke wallen onder je ogen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef pippicaro het volgende:
ibnkafka News from Cairo's diplomatic circles: 1 local agent at US embassy killed, US embassy cars torched, one European diplomat insulted by police
Ghonim vind ik een beetje raar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
deze had ik al gepost .. is al ff geleden ( 25 min klopt niet nog langer , het was toen indd. heel rustig ,maar die nadine is daar aanwezig en wel betrouwbaar ) Video: Demo outside presidential palace now. We need more people please!!! Dont go to Tahrir!!! http://tumblr.com/xrj1hgd9ssquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Komen weinig beelden door, ook qua foto's.
Ja ook een vreemde keuze dat hij voor Al-Arabiya kiest. Pro-saudi en pro-mubarakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ghonim vind ik een beetje raar.
Het lijkt wel alsof hij twee weken lang is ge-briefed door de geheime diensten.
Inderdaad, nogal opmerkelijk na Dream en CNNquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja ook een vreemde keuze dat hij voor Al-Arabiya kiest. Pro-saudi en pro-mubarak
Om de pro's ook te overtuigen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
hij vertaald alles indd. vanaf AJA ( maar voor nieuws "on the ground'moet je niet bij hem zijn .hij zit thuis )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Live now on Al Arabia @Ghonim
AlyaaGad Alyaa Gad
by bencnn
Infiltreren, dapper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
http://www.livestation.com/downloadsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef marcodej het volgende:
Heeft niemand een livestream van Arabiya?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |