Net zo nietszeggend als die mededeling van het legerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jpmlynch Amnesty #Egypt team: Police in suez hang banners before Friday demonstration:"police at the service of the people" #jan25
![]()
(als het waar is ;)
nou... ze zeggen dat ze de eisen inwilligen als de huidige crisis over is .. zegt best veel .. i.i.g. genoeg reden voor andere egyptenaren om te gaan roepen dat de tahririanen nu moeten stoppen met protesteren ( kan worden opgevat als ; zolang jullie er nu staan gebeurd er niks )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als die mededeling van het leger
Dat zeggen ze wel, maar welke "people" steunen ze... Mubarak zou je (in theorie) ook nog steeds onder mensen kunnen rekenen. Al gaan er harde geruchten dat het hier gaat om een alien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jpmlynch Amnesty #Egypt team: Police in suez hang banners before Friday demonstration:"police at the service of the people" #jan25
![]()
(als het waar is ;)
ja ik geloof er geen fuck vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya interviews Wael @Ghonim: The military statement was positive & will assure protesters
wtf!!!
quote:10.39am: Apparently the following joke is splitting Egyptians' sides:
Communique No 2 from the Armed Forces: "A message from the Armed Forces to the Noble Egyptian People: our next Communique to you will be No 3."
Ik krijg steeds meer het idee dat Ghonim is opgepakt, en er nu via diverse schichtige kanalen uitspraken namens hem gedaan worden om onrust te zaaien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya interviews Wael @Ghonim: The military statement was positive & will assure protesters
wtf!!!
Heb net een mailtje naar CNN gedaan met de vraag of ze eens naar willen kijken hoe het zit met Ghonim.... Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar welke "people" steunen ze... Mubarak zou je (in theorie) ook nog steeds onder mensen kunnen rekenen. Al gaan er harde geruchten dat het hier gaat om een alien.
Ja, maar ze luisteren niet en zijn massaal aan het bidden op het momentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft het leger gezegd dat de mensen naar huis moeten gaan en moeten stoppen met demonstreren?? Dat lees ik op nu.nl?
(Ben net thuis)
uhm .. in zekere zin wel ja .. dan worden pas de dingen die het leger nu zogenaamd heet toegezegd "uitgevoerd".. dus tja ......quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft het leger gezegd dat de mensen naar huis moeten gaan en moeten stoppen met demonstreren?? Dat lees ik op nu.nl?
(Ben net thuis)
Hij vliegt zeker terug naar zn villa in Dubai.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
Nou ik geloof die Sultan op zich wel maar AlArabiya niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.
Hij tweet, zonder enige vorm van kritiek, alles wat AlAraboiya zegt. Zoekt er geen bronnen/bevestiging bij & brengt het alsof het feiten zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nou ik geloof die Sultan op zich wel maar AlArabiya niet.
Volgens mij een oude tweet van gisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Er staan al mensen bij het paleis, heel dapper van ze. Zijn vannacht al daarnaar toe getrokken dacht ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:59 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd of ze vandaag naar het paleis gaan lopen.. Beetje op dat plein staan schreeuwen heeft niet zo gek veel zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |