SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Egyptische islamtische geleerde:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:17 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Qaradawi: Mubarak is personally responsible for the protester's deaths. I call upon the army to support this revolution.
wie is dat?
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
Dat wordt knokken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef bokaal het volgende:
Cairo & Alexandrie // PressTV:
[ afbeelding ]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
precies! en kan op geen enkele manier een normaal beeld krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef bokaal het volgende:
[..]
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.
Op meerdere manierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.
& ik maar denken dat hij nog in de auto zatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Daar ging de Cappucino op AJE
zolang je maar binnen zitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?
Kan ie makkelijk roepen vanuit zijn woonplaats ergens in VAE....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef yavanna het volgende:
Al Qaradawi: 30 years are enough for you Mubarak, now leave the presidency. I call on the protesters to maintain their peaceful protests
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawi ?
Het is een complot! :/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef bokaal het volgende:
Imam flauwgevallen // AJE:
[ afbeelding ]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.quote:
Ik denk dat de drukte van de afgelopen 24 uur daar eerder debet aan is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.
Met zo'n enorme menigte gebeurd er altijd wel iets met iemandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.
flauwgevallen van het antwoord wat ie keeg ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef bokaal het volgende:
Imam flauwgevallen // AJE:
[ afbeelding ]
En dan raar staan te kijken als Tahrir leeg is & het paleis volquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef -jos- het volgende:
JohnWRees Middle ranking Army officers reported to be going to address Tahrir this pm #egypt #fb
Jij plaats dat sneller dan het op mijn stream in beeld komt, hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef bokaal het volgende:
Iemand wordt weggedragen (midden-onderin beeld) // AJE:
[ afbeelding ]
Dan loopt die stream toch wel een beetje achter. Ik kijk AJE via de schotel. Maak een screenshot, resize die in PS en upload hem dan naar photobucket. Kost in totaal toch wel een kleine minuut.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij plaats dat sneller dan het op mijn stream in beeld komt, hoe doe je dat?
tv AJE hier ook sneller als stream./....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef bokaal het volgende:
[..]
Dan loopt die stream toch wel een beetje achter. Ik kijk AJE via de schotel. Maak een screenshot, resize die in PS en upload hem dan naar photobucket. Kost in totaal toch wel een kleine minuut.
Die zit in Jordanie, gekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die lelijke verslaggeefster ff vervangen door Nasrin?
Je bedoelt Sherin Tadrosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die lelijke verslaggeefster ff vervangen door die leuke?
Net zo nietszeggend als die mededeling van het legerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jpmlynch Amnesty #Egypt team: Police in suez hang banners before Friday demonstration:"police at the service of the people" #jan25
![]()
(als het waar is ;)
nou... ze zeggen dat ze de eisen inwilligen als de huidige crisis over is .. zegt best veel .. i.i.g. genoeg reden voor andere egyptenaren om te gaan roepen dat de tahririanen nu moeten stoppen met protesteren ( kan worden opgevat als ; zolang jullie er nu staan gebeurd er niks )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als die mededeling van het leger
Dat zeggen ze wel, maar welke "people" steunen ze... Mubarak zou je (in theorie) ook nog steeds onder mensen kunnen rekenen. Al gaan er harde geruchten dat het hier gaat om een alien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jpmlynch Amnesty #Egypt team: Police in suez hang banners before Friday demonstration:"police at the service of the people" #jan25
![]()
(als het waar is ;)
ja ik geloof er geen fuck vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya interviews Wael @Ghonim: The military statement was positive & will assure protesters
wtf!!!
quote:10.39am: Apparently the following joke is splitting Egyptians' sides:
Communique No 2 from the Armed Forces: "A message from the Armed Forces to the Noble Egyptian People: our next Communique to you will be No 3."
Ik krijg steeds meer het idee dat Ghonim is opgepakt, en er nu via diverse schichtige kanalen uitspraken namens hem gedaan worden om onrust te zaaien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya interviews Wael @Ghonim: The military statement was positive & will assure protesters
wtf!!!
Heb net een mailtje naar CNN gedaan met de vraag of ze eens naar willen kijken hoe het zit met Ghonim.... Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar welke "people" steunen ze... Mubarak zou je (in theorie) ook nog steeds onder mensen kunnen rekenen. Al gaan er harde geruchten dat het hier gaat om een alien.
Ja, maar ze luisteren niet en zijn massaal aan het bidden op het momentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft het leger gezegd dat de mensen naar huis moeten gaan en moeten stoppen met demonstreren?? Dat lees ik op nu.nl?
(Ben net thuis)
uhm .. in zekere zin wel ja .. dan worden pas de dingen die het leger nu zogenaamd heet toegezegd "uitgevoerd".. dus tja ......quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft het leger gezegd dat de mensen naar huis moeten gaan en moeten stoppen met demonstreren?? Dat lees ik op nu.nl?
(Ben net thuis)
Hij vliegt zeker terug naar zn villa in Dubai.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
wtf!!!
Nou ik geloof die Sultan op zich wel maar AlArabiya niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.
Hij tweet, zonder enige vorm van kritiek, alles wat AlAraboiya zegt. Zoekt er geen bronnen/bevestiging bij & brengt het alsof het feiten zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nou ik geloof die Sultan op zich wel maar AlArabiya niet.
Volgens mij een oude tweet van gisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Sultan wordt meer & meer onbetrouwbaarder imo. SM, of andere betrouwbare mensen hadden wel hetzelfde getweet als dit waar zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Er staan al mensen bij het paleis, heel dapper van ze. Zijn vannacht al daarnaar toe getrokken dacht ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:59 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd of ze vandaag naar het paleis gaan lopen.. Beetje op dat plein staan schreeuwen heeft niet zo gek veel zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |