SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Egyptische islamtische geleerde:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:17 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Qaradawi: Mubarak is personally responsible for the protester's deaths. I call upon the army to support this revolution.
wie is dat?
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
Dat wordt knokken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef bokaal het volgende:
Cairo & Alexandrie // PressTV:
[ afbeelding ]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vind nog steeds dat UPC , AJE via digitale tv in een vreselijk formaat doorzend
op internet volgens mij 16:9 en via UPC 4:3
precies! en kan op geen enkele manier een normaal beeld krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef bokaal het volgende:
[..]
Het is niet 16:9 en ook niet 4:3, maar ergens ertussenin.
Op meerdere manierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, internet heb ik mooi 16:9, UPC is gewoon lelijk.
& ik maar denken dat hij nog in de auto zatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Daar ging de Cappucino op AJE
zolang je maar binnen zitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zolang er nog cappuccino is kan er toch onmogelijk sprake zijn van onderdrukking door de regering/slechte leefomstandigheden van het volk?
Kan ie makkelijk roepen vanuit zijn woonplaats ergens in VAE....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef yavanna het volgende:
Al Qaradawi: 30 years are enough for you Mubarak, now leave the presidency. I call on the protesters to maintain their peaceful protests
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawi ?
Het is een complot! :/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef bokaal het volgende:
Imam flauwgevallen // AJE:
[ afbeelding ]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.quote:
Ik denk dat de drukte van de afgelopen 24 uur daar eerder debet aan is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zouden dit de eerste tekenen zijn van uitputting onder het volk? Gisteren zijn ook een aantal mensen flauwgevallen, misschien wel platgedrukt in de menigte.. Het zou een teken kunnen zijn dat de lange protesten hun tol beginnen te eisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |