abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92631197
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
TWEET GHONIM;

Ghonim I didn't sleep one hour for 3 days

!!!???!!!!!
Tjah gister waren er wat mensen die zeiden dat hij te weinig had gedaan.
Maarjah wij weten niet wat hij allemaal doet natuurlijk.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:15:00 #152
132191 -jos-
Money=Power
pi_92631202
Zie je, Ghonim was gewoon ff toe aan een lang dutje :) En terwijl hij slaapt kan hij volgens AlArabiya allemaal statements maken.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_92631217
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef -jos- het volgende:
Zie je, Ghonim was gewoon ff toe aan een lang dutje :) En terwijl hij slaapt kan hij volgens AlArabiya allemaal statements maken.
hij zegt dat ie nog geen uur in 3 dagen heeft geslapen !
hoezo adhd ?
pi_92631225
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

als hij zo weinig heeft geslapen ..( en getweet ) wtf heeft hij allemaal uitgespookt ??
en hij reageerd niks op niemand ,,. ik snap het ff niet hoor ..
Misschien dat hij het nog verklaard, maar laten we blij zijn dat hij er überhaupt weer is.
pi_92631234
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

hij zegt dat ie nog geen uur in 3 dagen heeft geslapen !
Dan is ie nu dus toe aan een lang dutje :P
pi_92631245
Ghonim Wael Ghonim
All my comments on TV stations asking people to celebrate and go home was when everyone thought that its over #Jan25
9 seconds ago Favorite Retweet Reply
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:16:19 #157
132191 -jos-
Money=Power
pi_92631246
Ghonim Wael Ghonim
All my comments on TV stations asking people to celebrate and go home was when everyone thought that its over #Jan25
pi_92631249
occupiedcairo Occupied Cairo
A few huddled outside the palace. Army trying to convince them to leave, so far they are holding ground but they could use some help #jan25
38 seconds ago
pi_92631256
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

als hij zo weinig heeft geslapen ..( en getweet ) wtf heeft hij allemaal uitgespookt ??
hij zei toch gister ook dat zijn batterij bijna leeg was toen iemand hem moest bellen?
know'm sayin?
word? word.
pi_92631260
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Dan is ie nu dus toe aan een lang dutje :P
waarschijnlijk wel .. :O ( en dan moet ie nu nog helemaal naar het paleis lopen ;) )
hoezo adhd ?
pi_92631277
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
Ze vallen nu al bij Journalisten binnen wat gebeurt er als ze de mensen van de demonstratie oppakken, denk dat als je een kopstuk op het plein bent en Mubarak wil kwaad, dan ben je je leven niet meer zeker, en reken er maar op dat al die kopstukken al bekend zijn bij mubarak
Was echt eng om die sillyman te zien praten :{
Als je die man zag kon je al wel bedenken wat er gebeurt als zij winnen en hij krijgt sandmonkey of ghonim te pakken.
pi_92631278
lindseyhilsum Crowd outside Heliopolis Sport Club swelling after prayers. Route to palace blocked by 3 tanks, APC and barbed wire. #egypt @channel4news less than a minute ago via ÜberTwitter
pi_92631288
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel .. :O ( en dan moet ie nu nog helemaal naar het paleis lopen ;) )
Als hij het lief vraagt, willen ze hem vast wel dragen ;)
pi_92631319
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als hij het lief vraagt, willen ze hem vast wel dragen ;)
Al crowdsurfende naar het paleis gaan O+

Wat een boel mensen in Cairo zeg :D
pi_92631321
gpdcairo GPD Cairo
Zag zojuist tientallen zo niet meer dan honderdvijftig legertanks en pantserwagens staan in wijk Heliopolis, tussen vliegveld en centrum
36 seconds ago
pi_92631322
occupiedcairo A few huddled outside the palace. Army trying to convince them to leave, so far they are holding ground but they could use some help #jan25

arwasm People are flooding towards the presidential palace #jan25 #egypt
hoezo adhd ?
pi_92631354
pi_92631361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
occupiedcairo A few huddled outside the palace. Army trying to convince them to leave, so far they are holding ground but they could use some help #jan25

arwasm People are flooding towards the presidential palace #jan25 #egypt
Hmm, in de gaten houden, maar het lijkt er dus idd op dat ze massaal richting paleis gaan
pi_92631378
pi_92631380
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef alors het volgende:

[..]

hij zei toch gister ook dat zijn batterij bijna leeg was toen iemand hem moest bellen?
lantaarnpaal :P
hoezo adhd ?
pi_92631386
Sandmonkey Sandmonkey
If anyone has @ahmednaguib number please send it to me immedietly
12 seconds ago Favorite Retweet Reply
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:19:57 #172
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_92631403
quote:
Goed gevonden Jos ^O^
Mooi statement vanuit de groep van Wael!
Denk dat hij ondertussen veel besprekingen aan het voeren is dus.
Lijkt erop alsof hij meer doet als alleen maar roepen op dat plein :P

Denk ook wel dat hij echt wel bang is om het gezicht te worden. Net wat Heksje ook zegt: als het verkeerd loopt dan weten ze wie ze moeten hebben en dan is ie geen lang leven meer beschoren....
pi_92631406
Leger en anti's rond het gebouw van de staatstv, niemand kan het gebouw in of uit. Een escalatie, volgens de AJE man. Die vent zegt nu ook dat dit een revolutie is... daar is ie op tijd achter :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:20:27 #174
132191 -jos-
Money=Power
pi_92631430
Mooie beelden nu op AJE, Tahrir+Museum+NDP HQ+State TV in 1 shot :)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:20:38 #175
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92631433
quote:

[..]

My 2 cents, for what it's worth, gebaseerd op zijn interviews en reacties:
Hij is na zijn ontvoering door de politie en emotionele en psychologische marteling (want hij is wel degelijk gemarteld, alleen niet lichamelijk) compleet gebroken (geestelijk bedoel ik hier). Tijdens zijn bekende interview met Mona sprak hij zichzelf regelmatig tegen, zat er geen lijn in zijn verhaal en was hij een mentaal wrak.

Natuurlijk valt hem dit niet aan te rekenen en kan hij daar niks aan doen, hij had toen amper geslapen en was nog maar net vrij. Maar hij gedroeg zich perfect zoals iemand met PTSS (post traumatische stress stoornis) zich gedraagt.

Ik geloof best dat hij meer wil dan hij nu doet. Ik denk alleen dat hij dat letterlijk even niet meer kan. Hij mag een held genoemd worden zeker, maar hij is niet bovenmenselijk en is in mijn ogen, hoe kut ik dat ook vind, nu te classificeren als psychiatrisch patiënt en ik betwijfel of al die aandacht hem goed doet. Hoe dom het misschien ook klinkt, ik denk dat ie lekker terug moet gaan naar zijn vrouw en rustig moet gaan herstellen en Egypte eventjes moet laten voor wat het is.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')