Gaat meer om het geweld van de dmonstranten. Enkel vorige week moesten ze zich verdedigen, en sindsdien hebben ze vreedzaam plaatsen bezet. ZELFS na die fuckyou-speech van Mubarak gister.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Pardon? Ik geloof dat er 300 doden zijn gevallen afgelopen weken.
Preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Denk ook aan de andere landen, wat voor effect heeft de val van Mubarak op landen als Jemen, SA en Jordanië?
Dat doen ze toch echt zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
yeah lekker makkelijk praten als je straks als Israel zijnde alleen maar omgeven wordt door vijandsgezinde buurlanden.![]()
Niet vanuit de demonstranten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Moet een grote opluchting voor jou en je familie zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Ludacriss het volgende:
Woeeeeeiiiiiii! Nu pas tijd om te reageren! Mijn familie is in ieder geval uitbundig! Blij voor Egypte dat het is gelukt!
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Drifter__ het volgende:
Bedank alle niet-Egyptenaren voor de steun!![]()
![]()
![]()
Ja, en dat vaak anti mubarak, die dodenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Door het regime die zich uitleefde op de vreedzame betogers. Alle respect voor die miljoenen vreedzame protesters, die zelfs na gisteravond vreedzaam beleven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, in die landen is het nu al onrustig... Na Tunesië volgde al snel Egypte, wie weet welke landen er na dit enorme succes nog gaan volgen. Sterker nog las ik vandaag nog dat er binnenkort in andere landen ook gedemonstreerd zal worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Denk ook aan de andere landen, wat voor effect heeft de val van Mubarak op landen als Jemen, SA en Jordanië?
Lijkt me ook heel zwaar voor hem. Ondanks alles toch gewoon professioneel zijn werk gedaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef alors het volgende:
Aymanawwww lief wat hij nu zegt
mooi om te horen hoe hij het beleefd heeft
Laat die dictators/dictaturen maar eens bang zijn!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geweldig voor ze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Ludacriss het volgende:
Woeeeeeiiiiiii! Nu pas tijd om te reageren! Mijn familie is in ieder geval uitbundig! Blij voor Egypte dat het is gelukt!
Owja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf.
Niet zo een beetje ook. Erg blij dat het zo vreedzaam ging de afgelopen week. Ben er trots op dat ze het hebben geflikt. Nu hard werken voor een democratisch Egypte!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Moet een grote oplochting voor jou en je familie zijn.
Wil je democratie of wil je geen democratie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Breekfast het volgende:
yeah lekker makkelijk praten als je straks als Israel zijnde alleen maar omgeven wordt door vijandsgezinde buurlanden.![]()
Israel maakt zich gewoon terecht zorgen. Liever een dictatuur met Mubarak dan een fundamentalistische moslimstaat.
Ja dat is wel waar. En dat met zoveel miljoenen. We kunnen wel spreken van een Fluwelen Revolutie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Door het regime die zich uitleefde op de vreedzame betogers. Alle respect voor die miljoenen vreedzame protesters, die zelfs na gisteravond vreedzaam beleven.![]()
![]()
Hoe gaat het met je neef, joh?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Niet zo een beetje ook. Erg blij dat het zo vreedzaam ging de afgelopen week. Ben er trots op dat ze het hebben geflikt. Nu hard werken voor een democratisch Egypte!
+100quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil je democratie of wil je geen democratie?
Je zal ook moeten accepteren dat een land niet altijd stemt wat je wil, dat zul je moeten accepteren of je bent geen voorstander van democratie. Juist door het te accepteren maak je het samenleven makkelijker, bemoei je ermee en je krijgt alleen maar problemen.
Ja dacht in Luxor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
Daniel had toch ook vrienden daar?
Ja, klopt idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
Daniel had toch ook vrienden daar?
Een regering moet van haar volk houden en een volk van haar regering. Angst is geen goed fundament, niet voor de regeerders en niet voor de geregeerden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef Dance99Vv het volgende:
De mensen moeten niet bang zijn voor hun regeering,de regeering moet bang zijn voor de mensen
quote:
Die kan denk ik nu niet bellen, beter morgen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Zwitserse banken bevriezen de tegoeden van Moebi
ja las het net bij ANPquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Zwitserse banken bevriezen de tegoeden van Moebi
das inderdaad mooier gezegtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een regering moet van haar volk houden en een volk van haar regering. Angst is geen goed fundament, niet voor de regeerders en niet voor de geregeerden.
State tv al vanaf vanmiddag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Noelle06 het volgende:
Stream CNN ook mooie beelden.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |