quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Flashbox het volgende:
Ook feest in Beiroet om val Mubarak
(Novum/AP) - Ook in de Libanese hoofdstad Beiroet wordt het aftreden van de Egyptische president Hosni Mubarak gevierd. Luttele ogenblikken nadat vicepresident Omar Suleiman vrijdagavond het vertrek van Mubarak bekend had gemaakt, schoten in Beiroet vuurpijlen de lucht in. Ook klonken er vreugdeschoten in sjiitische wijken in het zuiden.
Op Al-Manar TV, de zender van de sjiitische Hezbollah, liet de Egyptische presentator zijn tranen de vrije loop. "Allahu akbar, de farao is dood. Droom ik? Ik ben bang dat ik droom."
Bedankt voor al je updates! Kon het de laatste week veel niet volgen dus was ideaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Wel, ik ben nog steeds blij en heb niks te zeggen. Zie dat ook niet meer gebeuren vandaag. Tenzij Mubarak aankondigt dat hij heul niet weg is, dan heb ik wel weer wat te zeggen.
Geniet van de avond jullie. Mooie climax zo vlak voor het weekend.
Cameron was juist de enige die al vrij vroeg vrij duidelijk was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu opeens durven ze wel een mening duidelijk te verkondigen
Maar toch mooi
En dan verstuur ik een twitter bericht van af het plein!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Ik zal Tahrir ooit nog een keer in echt bezoeken !
Nemen we onze tenten mee om daar op te zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik wel ook naar Tahrir square.
(over een paar jaar als ons hondje er niet meer is... we kunnen nu niet vliegen nl.)
Je kunt je sig wijzigen in www.ismubarakstillpresident.comquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Bedankt voor al je updates! Kon het de laatste week veel niet volgen dus was ideaal.
Oh, dan ben ik in de war, foutjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cameron was juist de enige die al vrij vroeg vrij duidelijk was.
Pop-up tents.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Nemen we onze tenten mee om daar op te zetten.
Was ik sowieso al van plan, en nu helemaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Ik zal Tahrir ooit nog een keer in echt bezoeken !
Dat is wat ik een paar dagen geleden ook al zeiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef yavanna het volgende:
Ghonim Wael Ghonim
The money Mubarak and his family stole out of the Egyptian people should go to families of martyrs and to reconstruct Egypt #Jan25
niet islamic dan doe je een hoop mensen geweld aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Reki het volgende:
"11 February is Islamic Revolution's Victory Day" Toeval?
Idd, hopelijk vergeten de Egyptenaren dat niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war, foutje
Denemarken vandaag was pas duidelijk trouwens.
19:30 NL tijd.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Je kunt je sig wijzigen in www.ismubarakstillpresident.com
En Israël, en Rutte, en Wilders...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
En die Amerikanen nu met hun handen in het haar. Ohno our puppet has been removed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |