Kijk je wel uit voor de Revolutiekater...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef raistlin6 het volgende:
Wel, ik ben nog steeds blij en heb niks te zeggen. Zie dat ook niet meer gebeuren vandaag. Tenzij Mubarak aankondigt dat hij heul niet weg is, dan heb ik wel weer wat te zeggen.
Geniet van de avond jullie. Mooie climax zo vlak voor het weekend.
hij is 75 en gauw doodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef QBay het volgende:
De Egyptische minister van Defensie Mohammed Hussein Tantawi leidt de militaire raad die de macht in Egypte overneemt. Hij is veldmaarschalk en minister sinds 1991.
Tantawi is een van de trouwste topfiguren uit de entourage van voormalig president Mubarak.
Bron: rtlnieuws.
Ja, hoe ze de baan vrij maakte, netjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe gedisciplineerd dat ging.
Het schijnt wel te stinken in Cairo hoorde ik de afgelopen dag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Ik zal Tahrir ooit nog een keer in echt bezoeken !
Dat woord houden we erinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor de Revolutiekater...
Ik ga mee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:33 schreef Muridae het volgende:
Nu opeens durven ze wel een mening duidelijk te verkondigenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef yavanna het volgende:
BBCBreaking BBC Breaking News
Prime Minister David Cameron says #Egypt has 'moment of opportunity' for real 'democratic' change; Britain stands ready to help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |