Ik denk dat het leger een coup wou plegen en hem de keuze gaven 'eervol' weg te gaan of oneervol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik begrijp iets niet, waarom is hij gisteravond niet afgetreden?
Wat zou er verandert zijn in die paar uur
Druk van het Legerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Zal hij echt gedacht hebben dat na zijn toespraak iedereen zijn biezen zou pakken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Axia het volgende:
[..]
Misschien had hij niet verwacht hoe het vandaag gelopen is met demonstraties?
Ik zou het wel graag willen weten. Al hoor ik het pas over 10 jaar, ik zal me altijd afvragen waarom hij nu ineens toch opstapte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik denk dat het leger een coup wou plegen en hem de keuze gaven 'eervol' weg te gaan of oneervol.
Mja het kan nog 1001 andere dingen zijn\.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie heeft 'm op Youtube met AJE tolk?
Joh, als jij bovenop staal wil kruipen doe je dat toch lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel volgers van deze reeks in Nederland moeten zich ook inhouden...
Er zal de komende dagen nog wel wat uitlekken maar 100% zekerheid krijgen mbt zijn aftreden lijkt me stug.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag willen weten. Al hoor ik het pas over 10 jaar, ik zal me altijd afvragen waarom hij nu ineens toch opstapte.
Misschien. Sillyman probeerde het gisterenavond nog en het leger vanochtend ook nog. Maar het werkte juist precies andersom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Zal hij echt gedacht hebben dat na zijn toespraak iedereen zijn biezen zou pakken?
Gister was zn laatste ultieme poging om aan de macht te kunnen blijven. Gelukkig is dat niet gelukt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Na'aper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Jazeera: Obama has postponed his statement on Egypt
Ja het zou kunnen, het leger is er 52 jaar aan de macht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik denk dat het leger een coup wou plegen en hem de keuze gaven 'eervol' weg te gaan of oneervol.
Mja het kan nog 1001 andere dingen zijn\.
Alle emoties komen eruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Wel apart dat je de ene dag het land volledig in woede ziet en alsof er een bom op ontploffen staat. De andere dag heb je een soort van nationale feestdag.
Wat is er mis met het officieel ontvangen van een staatshoofd?quote:
Gelukkig wel zeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef Axia het volgende:
[..]
Misschien. Sillyman probeerde het gisterenavond nog en het leger vanochtend ook nog. Maar het werkte juist precies andersom.
Jawel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet vanuit de demonstranten.
Ze doelt op mensen die opriepen tot geweld en bestormingen.
Begrijpelijk. Had er zelf ook af en toe een hard hoofd in. Maar het is ze wel gelukt.
Ja he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is snel. Welkom op dit mooie feest![]()
Verdelen en goede dingen mee doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou niet weten wat ik met zoveel geld zou moeten
BERN (ANP) - Zwitserland bevriest tegoeden in het alpenland die mogelijk toebehoren aan de verdreven Egyptische president Hosni Mubarak. Dat heeft een woordvoerder van het Zwitserse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Idd het is eigenlijk best wel vreemd, dat dit alles te volgen is via internet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Noelle06 het volgende:
Deze Revolutie gaat de geschiedenis boeken in.Wij hebben het vanaf de zijlijn mee mogen maken dat de demonstranten vredig Mubarak weg gekregen hebben
Ook schuldig. Wil sowieso ook wel weten hoe het de komende tijd gaat, het is niet opeens voorbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan de stream geplakthet zijn verslavende beelden, na die 2 weken.
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Noelle06 het volgende:
Deze Revolutie gaat de geschiedenis boeken in.Wij hebben het vanaf de zijlijn mee mogen maken dat de demonstranten vredig Mubarak weg gekregen hebben
Ik wel! Ehhm aan het volk geven natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad, waren er vandaag ook niet nog mensen gestorven in een plaatsje achteraf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.
Er is gevochten, brand gesticht, gesloopt en geschoten.
Niet vanuit de demonstranten! Het geweld is begonnen door 'Pro-Mubarak-aanhangers' die geld hebben gekregen om paniek te zaaien, om mensen te doden en te verwonden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er toch de heletijd met dat vredig dit, vredig dat.. er zijn genoeg mensen gewond geraakt en overleden.
Als Mubarak zijn mannetjes niet had gestuurd die bewuste woensdag was het geheel vredig verlopen vanuit de kant van de demonstrantenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
Met dank aan die jongen in Tunesië die zich ten einde raad zelf in brand stook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |