Ja. Heel bijzonder wat we hier meemaken. Een paar weken geleden was het nog ieder voor zich en heel individueel alles, en nu staan ze hand in hand gezamenlijk op het plein. moslims en christenen door elkaar, en beschermen elkaar om en om tijdens gebed en dienst, met respect... Echt bijzonder.quote:

quote:sarahrifky Sarah Rifky
RT "Dear Egypt, don't worry about all the tourism money you lost over the last 17 days. We're comming!
2 minutes ago Favorite Retweet Reply

Ik ook, maar bij gebrek aan wijn neem ik maar wat sterkers. Vriendlief is weg werken, dus ik heb meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
die trek ik ook zo open, een flesje wijn om mee te feesten

ik moet zegen het is een goeie lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Je zegt in elke post van je dat je stoned bent...

Ja was onderweg toen het bekend werdquote:

Denk mooie beelden weer morgen, honderden/duizenden die de straten aan het vegen zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Alle uitwerpselen die de afgelopen 18 dagen zijn opgespaard bijvoorbeeldLiever zij dan ik

quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja was onderweg toen het bekend werd
 Zoveel heb je niet gemist qua beelden. Sillyman kwam op, zei "Hoi! Mubarak stapt op! Doei!" en was weer weg
 Zoveel heb je niet gemist qua beelden. Sillyman kwam op, zei "Hoi! Mubarak stapt op! Doei!" en was weer weg  

Het is zal geen korte of altijd makkelijke weg zijn, maar er is iig een weg ( ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, ik hoop ook op het beste. Maar ben niet blind voor de realiteit.
Maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Vandaag is het één groot, gezamenlijk feest.

Met wasknijpers op de neusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Denk mooie beelden weer morgen, honderden/duizenden die de straten aan het vegen zijn

Poep of niet.
 Poep of niet.

quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het is zal geen korte of altijd makkelijke weg zijn, maar er is iig een weg ( ofzo

Hij had er zin in dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]

"
 "

En hij keek zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
 tijdens zijn speech...
  tijdens zijn speech...

Mooie laatste quote.quote:They lied at us. Told us Egypt died 30 years ago, but millions of Egyptians decided to search and they found their country in 18 days #Jan25

Plein is nog nooit zo schoon geweest, dankzij de Tahririanen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Denk mooie beelden weer morgen, honderden/duizenden die de straten aan het vegen zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |