quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Die was blij dat het afgelopen was zodat je weer meer aandacht aan haar gaat besteden.
Nope, zit aan het begin van mijn opleiding... Geen tijd, geld & zin momenteel... & zij wil geen koters werpenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als ik goed tussen de regels door lees word dat de eerste revolutiebaby
En wat zei onze Obie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Alleen het feest, en de toespraak van Obama
quote:SamIDaouD SamI DaouD
#lol Another joke I got via SMS: "Dear Arab people: What happens in Egypt stays in Egypt. Sincerely, Arab dictators"
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.quote:
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Dat bepalen ze nog altijd zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Heb je een linkje? Weinig eten + bier = niet meer zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat bepalen ze nog altijd zelf
dat kan wel zijn, ik vond het een mooie fotoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dit is toch een normaal nachtbeeld van cairo?
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?
Als je een flink eind naar beneden gaat zijn er wel andere....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik die foto de hele tijd?
Mooi, die hebben hun toon dus ook gematigdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.
Begint het nu alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
gpdcairo Zal mij benieuwen waar dit land over twee jaar staat: Turkije of Iran.
wtf...
Kan daar nou geen kogel in?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
wtf...
Hem zal ik niet missen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
Idd dat bepalen ze zelf, maar ik hoop toch dat ze op de zelfde voet doorgaan, want op meer onrust in de regio zit niemand te wachten.(iig ik niet)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat bepalen ze nog altijd zelf
Ik denk Turkije, aangezien langzaam maar zeker Iran ook die kant op gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
Mooi. Kan de nieuwe regering van Egypte die 2 tegen elkaar uitspelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.
inderdaad. ik vind het minstens zo indrukwekkend als die live bombardementen op irak, een aantal jaren terug....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, die hebben hun toon dus ook gematigd
Hoe historisch was dit... Laten we even stoppen & daar over reflecteren... We hebben live op TV een revolutie meegemaakt
Mooi gevangen inderdaad, met dat vuurwerk. Er zitten prachtige bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar komen al die prachtige foto's vandaan? En zijn ze er ook in het groot?
Werkt heel bevrijdend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D's een goede... ff een paar mensen uit mijn twitter lijst flikkeren
Moet je niet bij zo'n standje gaan staan, is hetzelfde als zeuren over jehova's terwijl je ze net zelf hebt binnengelatenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
deze helaas nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar komen al die prachtige foto's vandaan? En zijn ze er ook in het groot?
Ik ook niet, begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd dat bepalen ze zelf, maar ik hoop toch dat ze op de zelfde voet doorgaan, want op meer onrust in de regio zit niemand te wachten.(iig ik niet)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef -jos- het volgende:
@RvLaak
SultanAlQassemi Full video of Obama speech on Mubarak's downfall on C-Span http://cs.pn/fg1oqY (Video. 7:08min) Thanks to @ptica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |