vraag me nu wel af hoe veel zullen er nu zijn in heel Egyptequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
dik feesten samen met miljoenen mensen...
Misschien wel iedereen, met wat uitzonderingen van een pluk mensen midden in de woestijn die het nieuws nog niet gehoord hebben...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
vraag me nu wel af hoe veel zullen er nu zijn in heel Egypte
Let's make things better!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef cptmarco het volgende:
"Bahrain's foreign minister Khalid al Khalifa: Egypt takes the Arab world into a new era .. Let's make it a better one"
lijkt mij een goed plan...
je bent niet de enige. Ik heb het moment supreme ook gemist....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Kwam ik er pas om kwart voor 6 achter dat Mubarak afgetreden was. Domper, terwijl ik het al 2,5 week intensief volg.
ik ook....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je bent niet de enige. Ik heb het moment supreme ook gemist....
idem! was onderweg zonder radioquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Kwam ik er pas om kwart voor 6 achter dat Mubarak afgetreden was. Domper, terwijl ik het al 2,5 week intensief volg.
Echter maakt mijn blijheid voor het volk niet minder om...
Egypt is free!
Die was online aan het bankieren, zn rekeningen overhevelen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
ik was dus niet de enige...
Gelukkig kunnen we allen de herhaling kijken bij het NOS
Overigens moet ik wel even zeggen dat ik het zwaar zielig vond dat Mubarak de ballen niet had om zijn aftreding zelf aan te kondigen...
Ik denk het niet, hij wilt wel helpen bij de vorming van een nieuwe regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt nou die elbaradei zeer waarschijnlijk een tijdelijk leider? De macht is nu in handen van het leger, die op de hand van de bevolking is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |