quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Die was blij dat het afgelopen was zodat je weer meer aandacht aan haar gaat besteden.
Nope, zit aan het begin van mijn opleiding... Geen tijd, geld & zin momenteel... & zij wil geen koters werpenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als ik goed tussen de regels door lees word dat de eerste revolutiebaby
En wat zei onze Obie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Alleen het feest, en de toespraak van Obama
quote:SamIDaouD SamI DaouD
#lol Another joke I got via SMS: "Dear Arab people: What happens in Egypt stays in Egypt. Sincerely, Arab dictators"
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.quote:
Maar dit is toch een normaal nachtbeeld van cairo?quote:
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Dat bepalen ze nog altijd zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Heb je een linkje? Weinig eten + bier = niet meer zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat bepalen ze nog altijd zelf
dat kan wel zijn, ik vond het een mooie fotoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dit is toch een normaal nachtbeeld van cairo?
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?
Als je een flink eind naar beneden gaat zijn er wel andere....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik die foto de hele tijd?
Mooi, die hebben hun toon dus ook gematigdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.
Begint het nu alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
gpdcairo Zal mij benieuwen waar dit land over twee jaar staat: Turkije of Iran.
wtf...
Kan daar nou geen kogel in?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
wtf...
Hem zal ik niet missen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |