vraag me nu wel af hoe veel zullen er nu zijn in heel Egyptequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
dik feesten samen met miljoenen mensen...
Misschien wel iedereen, met wat uitzonderingen van een pluk mensen midden in de woestijn die het nieuws nog niet gehoord hebben...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
vraag me nu wel af hoe veel zullen er nu zijn in heel Egypte
Let's make things better!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef cptmarco het volgende:
"Bahrain's foreign minister Khalid al Khalifa: Egypt takes the Arab world into a new era .. Let's make it a better one"
lijkt mij een goed plan...
je bent niet de enige. Ik heb het moment supreme ook gemist....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Kwam ik er pas om kwart voor 6 achter dat Mubarak afgetreden was. Domper, terwijl ik het al 2,5 week intensief volg.
ik ook....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je bent niet de enige. Ik heb het moment supreme ook gemist....
idem! was onderweg zonder radioquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Kwam ik er pas om kwart voor 6 achter dat Mubarak afgetreden was. Domper, terwijl ik het al 2,5 week intensief volg.
Echter maakt mijn blijheid voor het volk niet minder om...
Egypt is free!
Die was online aan het bankieren, zn rekeningen overhevelen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
ik was dus niet de enige...
Gelukkig kunnen we allen de herhaling kijken bij het NOS
Overigens moet ik wel even zeggen dat ik het zwaar zielig vond dat Mubarak de ballen niet had om zijn aftreding zelf aan te kondigen...
Ik denk het niet, hij wilt wel helpen bij de vorming van een nieuwe regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt nou die elbaradei zeer waarschijnlijk een tijdelijk leider? De macht is nu in handen van het leger, die op de hand van de bevolking is.
http://www.youtube.com/user/Flashbox27?feature=mhum#p/uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
ik was dus niet de enige...
Gelukkig kunnen we allen de herhaling kijken bij het NOS
Overigens moet ik wel even zeggen dat ik het zwaar zielig vond dat Mubarak de ballen niet had om zijn aftreding zelf aan te kondigen...
Nog steeds???? ik denk dat ze die hulp afslaan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij wilt wel helpen bij de vorming van een nieuwe regering.
Ik heb het live gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
Echter maakt mijn blijheid voor het volk niet minder om...
Egypt is free!
Stukje naar boven scrollen en dan bij de post van josquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow, vet... Waar kan ik die downloaden?
Ja die wil ik ook wel hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Zo ik ben even door het fototopic gegaan om wat foto's op te slaan
Heeft iemand die satellietfoto van Cairo bij nacht van gisteren nog bij de hand toevallig? Anders zoek ik em wel ff op.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Stukje naar boven scrollen en dan bij de post van jos
Deze?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Zo ik ben even door het fototopic gegaan om wat foto's op te slaan
Heeft iemand die satellietfoto van Cairo bij nacht van gisteren nog bij de hand toevallig? Anders zoek ik em wel ff op.
quote:MANAMA - Koning Hamad bin Isa Al Khalifa van Bahrein heeft vandaag besloten dat elk gezin in het golfstaatje een 'bonus' van 1000 dinar (2000 euro) krijgt. Dat heeft het staatspersbureau vandaag bekendgemaakt. Het regime hoopt zo de angel te halen uit protesten die voor volgende week zijn aangekondigd.
Bahrein viert maandag de tiende verjaardag van zijn grondwet. De sjiitische oppositie wil die gelegenheid aangrijpen om een vuist te maken tegen de soennitische machthebbers. Het is maar de vraag hoe groot de demonstraties zullen worden. Taferelen als in Tunesië en Egypte, waar massale demonstraties hebben geleid tot de val van de regimes van die landen, worden niet verwacht.
Wow, das best wel heel veelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen in Bahrein:
[..]
nee die niet, het was echt een satellietfoto van cairo bij nacht met allemaal lichtjesquote:
Hij had wel genoeg schoenen gezien denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
Too little, too late? Als de bevolking op het punt van protesteren staat is een poging tot omkoping dan niet juist olie op het vuur?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen in Bahrein:
[..]
Die was blij dat het afgelopen was zodat je weer meer aandacht aan haar gaat besteden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
BTW, vanaf 18:00 ongeveer tot nu... Wat heb ik gemist? Was bier halen, eten & filmpje kijken met vrouwlief (die ook blij is dat de revolutie voorbij is)
Alleen het feest, en de toespraak van Obamaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
BTW, vanaf 18:00 ongeveer tot nu... Wat heb ik gemist? Was bier halen, eten & filmpje kijken met vrouwlief (die ook blij is dat de revolutie voorbij is)
Als ik goed tussen de regels door lees word dat de eerste revolutiebabyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dit zijn beelden die echt op mijn netvlies zijn gebrand.
Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
Nog meer mensen met mooie achtergronden?
Toch geen gebrek aan olie daar... letterlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Too little, too late? Als de bevolking op het punt van protesteren staat is een poging tot omkoping dan niet juist olie op het vuur?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Die was blij dat het afgelopen was zodat je weer meer aandacht aan haar gaat besteden.
Nope, zit aan het begin van mijn opleiding... Geen tijd, geld & zin momenteel... & zij wil geen koters werpenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als ik goed tussen de regels door lees word dat de eerste revolutiebaby
En wat zei onze Obie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Alleen het feest, en de toespraak van Obama
quote:SamIDaouD SamI DaouD
#lol Another joke I got via SMS: "Dear Arab people: What happens in Egypt stays in Egypt. Sincerely, Arab dictators"
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.quote:
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Dat bepalen ze nog altijd zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
White House says "important" that next government of Egypt recognize the accords reached with government of Israel #Egypt
Heb je een linkje? Weinig eten + bier = niet meer zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Kijk zelf maar ff terug, was wel mooie toespraak.
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat bepalen ze nog altijd zelf
dat kan wel zijn, ik vond het een mooie fotoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dit is toch een normaal nachtbeeld van cairo?
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar hebben niet alle partijen al aangegeven dit te gaan doen?
Als je een flink eind naar beneden gaat zijn er wel andere....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik die foto de hele tijd?
Mooi, die hebben hun toon dus ook gematigdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.
Begint het nu alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
gpdcairo Zal mij benieuwen waar dit land over twee jaar staat: Turkije of Iran.
wtf...
Kan daar nou geen kogel in?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Sta nu bij de stand van het broederschap op tahrir plein. Veel religieuze slogans en god is groot.
wtf...
Hem zal ik niet missen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
Idd dat bepalen ze zelf, maar ik hoop toch dat ze op de zelfde voet doorgaan, want op meer onrust in de regio zit niemand te wachten.(iig ik niet)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat bepalen ze nog altijd zelf
Ik denk Turkije, aangezien langzaam maar zeker Iran ook die kant op gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
Mooi. Kan de nieuwe regering van Egypte die 2 tegen elkaar uitspelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Israel heeft ook al gezegd te hopen op goede betrekkingen met de toekomstige regering.
inderdaad. ik vind het minstens zo indrukwekkend als die live bombardementen op irak, een aantal jaren terug....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, die hebben hun toon dus ook gematigd
Hoe historisch was dit... Laten we even stoppen & daar over reflecteren... We hebben live op TV een revolutie meegemaakt
Mooi gevangen inderdaad, met dat vuurwerk. Er zitten prachtige bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar komen al die prachtige foto's vandaan? En zijn ze er ook in het groot?
Werkt heel bevrijdend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D's een goede... ff een paar mensen uit mijn twitter lijst flikkeren
Moet je niet bij zo'n standje gaan staan, is hetzelfde als zeuren over jehova's terwijl je ze net zelf hebt binnengelatenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
wtf...
deze helaas nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar komen al die prachtige foto's vandaan? En zijn ze er ook in het groot?
Ik ook niet, begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd dat bepalen ze zelf, maar ik hoop toch dat ze op de zelfde voet doorgaan, want op meer onrust in de regio zit niemand te wachten.(iig ik niet)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef -jos- het volgende:
@RvLaak
SultanAlQassemi Full video of Obama speech on Mubarak's downfall on C-Span http://cs.pn/fg1oqY (Video. 7:08min) Thanks to @ptica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |